Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na przełomie stycznia i lutego ma swoje plusy - mniej ludzi i przyjemna temperatura powietrza i wody, jednak wśród minusów warto wymienić króki dzień (po 16:30 zachodzi słońce i wszystkie atrakcje zamierają) i dość wietrzną pogodę. Hotel bardzo atrakcyjny - architektura, wyposażenie, przestronne pokoje, super widoki. Wszędzie czysto. Jedzenie i obsługa w restauracjach na najwyższym poziomie. Otoczenie hotelu - plaża, deptak, pomost i oczywiście możliwość snorkowania nad rafą koralową MEGA. Wycieczki fakultatywne proponowane przez biuro godne polecenia (Luxor, Kair) jedyny minus to długi czas dojazdu do atrakcji, co zabiera możliwość spokojnego odpoczynku. Przejazd przez pustynię quadami, jeepami oraz buggy to absolutely must have. Super adrenalina nawet dla nowicjuszy. Dzielnica Sahl Hasheesh dopiero się rozbudowuje i wokół pustynia, ale tworzy to niezwykłe tło urlopu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka taka jak chciałam, trochę zwiedzania i trochę odpoczynku. Na tradycyjnym objeździe z polskim pilotem uważam że można dowiedzieć się więcej na temat kraju, zabytków itp. Mimo to jestem zadowolona.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Riwiera Morza Czerwonego jest wspaniała o tej porze roku. Dużo słońca i sporo ciepła. Wydaje mi się, że luty i marzec są najlepszym okresem wypoczynkowym, o ile planuje się zwiedzanie. W pełni lata zwiedzanie np. Doliny Królów byłoby bardzo uciążliwe. Wycieczka była świetnym balansem pomiędzy zwiedzaniem zabytków Egiptu i odpoczynkiem przy hotelowym basenie i brodzeniem w morzu. Wycieczki fakultatywne są warte zainteresowania, może z wyjątkiem tej po samej Hurghadzie - trochę zbyt powierzchownej i zakończonej jako punktem kulminacyjnym zakupami w mało atrakcyjnym centrum handlowym. Mieszkaliśmy w hotelu Bellagio, znajdującym się na obrzeżach Hurghady - to niestety znacznie ograniczało możliwość samodzielnego poruszania się po centrum kurortu, choć początkowo byliśmy poinformowani o ulokowaniu w samym centrum. Sam hotel był jednak całkiem przyjemny, opcja all inclusive zdecydowanie zadowalająca, a jeden z basenów był cały czas podgrzewany. Zdecydowanym plusem organizacyjnym wypoczynku było zapewnienie przez Rainbow pobytu w hotelu, mimo że wylatywaliśmy w środku nocy. Warto na to szczególnie zwrócić uwagę, ponieważ inne biura podróży próbują redukować koszty, kończąc w takiej sytuacji pobyt w pokoju w południe.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nieporozumienie w moim przypadku dotyczyło wyboru po dopłacie **** hotelu. Bardzo proszę nie wprowadzać klientów w błąd podając w folderach dla wersji holiday tour nazwy konkretnego hotelu np . Aladdin Beach i podobne ****. Wystarczy określić ogólnie hotele ****. Znalazłam się w niezręcznej sytuacji ale też dzięki niej trafiłam tam na fajnych ludzi . Nie uważam, że błąd popełniła osoba sprzedająca mi ten wyjazd. Każdy lubi wiedzieć gdzie się wysyła i w jakich warunkach przyjdzie mu się znaleźć dlatego już w biurze szuka odpowiedzi na swoje pytania. Jeśli organizator wskazuje konkretny hotel ,opisuje warunki i pokazuje obrazy, to klient wybiera to, co widzi. W każdym razie pracownicy Rainbow w Hurghadzie starali się uprzejmie i spokojnie rozładować sytuację i po dłuższym postoju w końcu dowieźć wczasowiczów do ich hoteli.