Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z wycieczki objazdowej po Egipcie. Zaznacam, że nie był to nasz pierwszy objazd z Rainbow - poprzedni to 5+ natomiast co do tego mieliśmy sporo zastrzeżeń. Zakwaterowanie mniej niż średnie - wszystko stare przed remontem (część hotelu była wyremontowana - niestety nie trafilismy do jednego z takich pokoi). Teraz wiadomo dlaczego do momentu wylądowania hotel jest tajemnicą (nie ważne czy standardowy czy ten za dopłatą) - nie wierzę, że organizatorzy nie wiedzą wcześniej gdzie będziemy mieszkać. W związku z tym nie mamy możliwości sprawdzenia co i jak. Dodatkowo okazało się, że nasz hotel jest oddalony ok 55km od Hurgady i w związku z tym musieliśmy ciągle płacić dodatkowo ok 5$ za osobę za transfery na wycieczki. Otoczenie hotelu i program jaki oferował jednak trochę zrekompensowały nam tę niedogodność. W nocy po powrocie z Kairu pod drzwiami mieliśmy kartkę z informacją, że nasza kolejna wycieczka (czyli za kilka godzin) jest przełożona na 8:30 ???? Nie wiem kto wymyślił tego rodzaju zmianę programu, ale w nocy nie było z kim porozmawiać, więc po kilku godzinach snu z dziećmi mieliśmy snurkowanie..... Zwiedziliśmy to na czym nam zależało - część z Rainbow a część prywatnie, także z wyjazdu ogólnie rzecz biorąc jesteśmy zadowoleni, ale niestety nie jest to zasługa Rainbow.... Drugi raz bym się na objazd po Egipcie nie zdecydowała.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka była przeciętna , organizacja na lotnisku po wylądowaniu w Hungarda nie ogarnięta przez Rainbow. Hotel 3* standard jak 2* . Wszędzie wołają 1 dolar .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Powiem tak tylko to ze poznalismy fajnych rodaków uratowało cały wypad hotel jak to okreslił kolega "Straszny Dwór" Geriatria niemiecka :)) Jedynym plusem tego miejsca to dobre wyżywienie, chyba pod to sanatorium miłości:) W sumie dokupowane wycieczki i wspólne wieczory rekompensowały wszystkie minusy, zatem te plusy przysłoniły minusy. Sama propozycja wycieczki porażka.W cenie zadnej wycieczki trzeba na miejscu dopłacić 135$ minimum plus kolejne (to akurat zrozumiałe) poza tym w standardzie *** resorty co stanowi ze nie będzie luksusów. Brakuję transparentności w tej ofercie powinno być tak: Zakwaterowanie losowo hotel 3 gwazdkowy = leciwy ale poczciwy:) wycieczki obowiązkowo do ceny wycieczki + 135$ od łba za podstawowy program i wtedy nie ma problemów na miejscu, a rezydent nie dwoi sie i nie troi jak udobruchać rozwścieczonego globthrotera:)
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka w ofercie była opisana jako objazdowa przez co rozumiem przemieszczanie się w trakcie pobytu w celu zwiedzania i zmienianie hoteli (minimum 1 raz) aby nie tracić czasu i nie wracać do tego samego hotelu. Podczas tego wyjazdu natomiast cały pobyt był zorganizowany w jednym hotelu i w dniu wycieczki do Luxoru spędziliśmy 7 godzin jadąc w jedną stronę i 7 godzin wracając do hotelu, w sumie 14 godzin w autokarze podczas jednego dnia. Uważam, że skoro wycieczka nazwana jest objazdową to powinniśmy przenocować w hotelu w Luxorze, a nie wracać do poprzedniego miejsca. Podsumowując była to wycieczka typu wypoczynek (nie objazdowa) z 3 wycieczkami fakultatywnymi, których zakup na miejscu był obowiązkowy. O tym w jakim hotelu spędzimy pobyt dowiedziałyśmy się dopiero na lotnisku w Hurghadzie. Pokój w hotelu był w porządku (hotel King Tut). Jedzenie było niesmaczne. Było wydawane w formie bufetu, do którego kolejka była ogromna i ciężko było się dostać. Restauracja i taras podczas każdego posiłku były przeludnione i brakowało miejsca aby usiąść, często trzeba było po prostu czekać, aż jakieś miejsce się zwolni.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam tej oferty, taniej wyjdzie, jeżeli zdecydujecie się na normalną ofertę z samym hotelem, a wycieczki dokupicie sobie sami. Ta oferta nie oferuje nic więcej, niż dostępne w każdej ofercie wycieczki fakultatywne. Dodatkowo przedstawiciele Rainbow na lotnisku w Egipcie oszukują i pobierają wyższą niż oficjalna opłatę za wizę, oczywiście po zgłoszeniu sprawy rezydentce, nie ma mowy o zwrocie tych pieniędzy. Hotel Elysees, który otrzymacie jeżeli nie dopłacicie do lepszego hotelu jest bardzo słaby, pierwszy pokój jaki otrzymaliśmy był tak brudny, że musieliśmy prosić o zmianę pokoju. Plaża dostępna przy hotelu jest też otwarta dla ludzi z zewnątrz, mają więc oni pierwszeństwo u obsługi, mając all inclusive cieżko doprosić się o cokolwiek.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyrażenie emocji , doświadczeń i przeżyć z wycieczki i z całego planu wycieczki razem z zakwaterowaniem.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poza miernymi warunkami hotelowymi, chciałbym zwrócić uwagę ze rezydenci zatrudnieni na miejscu to nikt inny jak handlowcy interesujący się jedynie wciśnięciem kolejnej wycieczki bądź miejscowej herbatki, które to w Rainbow kosztują podwójnie w stosunku do innych polskich miejscowych biur. Niestety podczas pobytu musiałem skorzystać z opieki medycznej, którą to Pani rezydent Justyna kompletnie się nie zainteresowała chociaż poinformowałem ją o tym fakcie. Wiec wsparcia nad opieką mojego nieletniego syna nie otrzymałem. Nie poleciłbym tego biura dla osób wyjeżdzających z małymi dziećmi.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyjazd nie powinien nazywać się wypoczynkiem z objazdem tylko wypoczynkiem z ewentualnym objazdem, bo za wszystkie opisane wycieczki w ofercie, trzeba na miejscu dopłacić rezydentowi zawyżona cenę za nie. Opis oferty wprowadza w błąd, myśląc że 3 wycieczki są już w cenie oferty, przekonaliśmy się o tym widząc reakcje Polaków w hotelu w którym zostaliśmy zakwaterowani. Dodatkowo, ceny wycieczek proponowane przez biuro są dwa razy wyższe niż chociażby te same wycieczki oferowane już przez pośredników w hotelu. Co do samego hotelu, zostaliśmy zakwaterowani w lemon&soul (Makadi Garden Azur Resort) którego dobre opinie wynikają tylko i wyłącznie z opinii od ludzi namawianych przez animatorów do wystawiania pozytywnych komentarzy. Czystość to dramat, zasłony całe w plamach, a drzwi balkonowe całe chodziły pod naporem wiatru. Jedzenie monotonne, na jedno kopyto, jeśli chodzi o alkohol, sami widzieliśmy jak go rozcieńczają. Dodatkowo w czasie kiedy tam dotarliśmy, na YouTube wyszedł dokument o tym jak delikatnie mówiąc jest źle tam z jedzeniem i równie źle mogło się to dla nas skończyć! To nasz pierwszy wyjazd z rainbow i niestety jestem zawiedziona i rozczarowana tym że tak duży pośrednik na bieżąco nie sprawdza opinii o hotelach, zwłaszcza wysyłając tak dużą grupę swoich klientów!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo marny standard hotelu, brudne pokoje, łazienka z lat '90, niesmaczne jedzenie i niemiła obsługa w hotelu. Tak w skrócie wyglądał pobyt w hotelu Moreno. Musieliśmy interweniować kilkukrotnie w recepcji a i tak nie przyniosło to jakiś spektakularnych zmian. Obsługa próbowała wyłudzić pieniądze za napoje w all inclusive, bez dodatkowych pieniędzy był problem z podstawowym uprzątnięciem pokoju. Widok z okna mieliśmy na ścianę, wielki śmietnik i rozpadający się stary hotel, w którym rozpoczął się remont. Wokół hotelu brud, śmieci i wielka bieda miejscowej ludności. Jeżeli ktoś jest wrażliwy z żebrzące dzieci i kobiety to tym bardziej nie polecam. Ale hotel był niejako dodatkiem do zwiedzania. Same zabytki, które udało nam się zwiedzić były ciekawe, przewodnicy kompetentni i tylko dlatego daję 2 gwiazdki, a nie zero. Z plusów jest oczywiście morze, ciepłe i przezroczyste, ale niestety z bardzo zniszczoną, umierającą rafą koralową i pływającymi gdzieniegdzie resztkami pięknych rybek, który jeszcze nie udało się wyłowić miejscowym rybakom. Po tym pobycie wiem jedno, że na pewno do Egiptu nie wrócę i nie polecę tego kraju na odpoczynek.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze, to wyjazd z wykupionymi wycieczkami fakultatywnymi, nie ma nic wspólnego z objazdem. Po drugie, trzeba jeszcze za nie dopłacić na miejscu 250usd (za 2 os.). W porównaniu do normalnego wyjazdu, różnica jest tylko taka, że nie można wybrać hotelu... U nas nie było ciepłej wody, w pokoju obok łóżka miały nieproszonych mieszkańców, a dopłaciliśmy do 4*. Lot w każdą stronę to cała noc na lotnisku i w samolocie, z opóźnieniami, zakwaterowaniem godnym pożałowania (o 4 rano xerowałam sama paszporty żeby wreszcie dostać pokój). Zdecydowanie rekomenduję dopłatę i przedłużenie pobytu o 12h, bo zdejmują opaski, a siedzenie w lobby bez jedzenia nie jest przyjemne. W sumie nie polecam.