4.0/6
Zanim zdecydowałam się na tą podróż przeczytałam wiele opinii. Jednak zabrakło mi informacji, którymi się podzielę. Wykupienie All inclusive na statku - wyrzucone pieniądze. W All jest tylko kilka drinków, za resztę i tak trzeba płacić: kawę z ekspresu, wino, czy wodę w butelce. Ogólnie mocno przepłaciliśmy. Nikt nie jest w stanie przepić takich pieniędzy w tak krótkim czasie:-) Druga kwestia, o której powinni być poinformowani chociażby astmatycy to fakt, że płynie się w chmurze czarnego dymu, który wydobywa się z silników dieselowych statków. Chwilami ciężko oddychać. Pokoje na statku fajne, duże, jedzenie dobre. Reszta wycieczki w porządku. Lot balonem super.
Agnieszka - 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Polecam rejs po Nilu jako sposób na zwiedzenie najwspanialszych zabytków Egiptu: podróż w komfortowych warunkach, smaczne wyżywienie. Program ciekawy, ale bardzo męczące były wczesne pobudki i wyjazdy w godzinach nocnych (wcześniejsze niż zakładał plan wyjazdu). Lokalny przewodnik nie sprawdził się - brakowało mu kultury i chęci przekazywania wiedzy. Hotele pobytowe w okolicach Marsa Alam o niskim standardzie - mocno wyeksploatowane, robactwo.
Katarzyna Ewa, Warszawa - 05.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Dzień dobry. Chciałam się podzielić opinią na temat wyjazdu. Sam wyjazd, czyli organizacja , hotel, czy statek naprawdę super. Nie można się do niczego doczepić. Ale chciałam napisać o formule all inclusive.....- czy Państwo wiedzą na pewno, co to oznacza!!!!! Będąc już na samym statku, jedzenie super, ale odnośnie picia napoi bezalkoholowych i alkoholowych, to już nie koniecznie. Za dodatkową opłatą, którą uiściłam w biurze podróży zapłaciłam dodatkowo za all inclusive na statku dla całej rodziny. (dodam nie małe pieniądze, bo ponad - 2100zł. Abyśmy swobodnie korzystali z rejsu. Wszystko było prawie ok, do pierwszego wieczoru, kiedy to poszłam z rodziną po kolacji do baru, aby napić się. Dziecku zamówiłam sok, sobie piwo, a mężowi drink alkoholowy. Jakież było moje zdziwienie, kiedy kelner powiedział, że nie mogę zamówić zwłaszcza soków dla dziecka mając wykupione all inclusive. Zapytałam dlaczego, przecież mam wykupione wszystko, tak jak należy. Zresztą sam opiekun Mohamed, też mi przekazał, że wszystko i ze wszystkiego w formule mogę korzystać. Następnego dnia opowiedziałam naszemu opiekunowi o zaistniałym zajściu i co w związku z tym. Tym bardziej, że kelner wystawił mi rachunek za usługę w barze. Mohamed przy obiedzie poinformował mnie, że statek ma listę napoi, które wchodzą w skład all inclusive, a które nie. Co mnie bardzo zaskoczyło. Kelner, chyba powinien mnie o tym poinformować, a zwłaszcza biuro podróży, że forma all.... nie do końca jest all..... Mohamed poinformował mnie, też o tym że wszystko jest załatwione i że rachunek, który mi wystawiono został anulowany!!! Domyślam, się że sam wziął to na siebie. Ale chyba to nie powinno tak być i tak wyglądać. Chyba Państwo się ze mną zgodzą. Mam pytanie do biura???? Czemu w takim razie biuro podróży nie informuje o takiej wpadce - all..... Pozdrawiam Iwona Ziółkowska
Iwona, Słupsk - 25.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025
7/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Rozklad lotow z Gdanska - masakra. Meldunek w hotelu o 22, a wyjazd o 4 rano. Zatem 2 doby okadzione. Czy mozna liczyc na jakis zwrot chocby symboliczny aby zatrzec zle wrazenie?
Maria Jolanta, --- - 04.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
8/12 uznało opinię za pomocną