Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Boguś 27.01.2015
Zobacz dawną potęgę
Warto.
5.0/6
Jerzy, Police 10.11.2014
Godne polecenia
Wszystko odbyło się zgodnie z planem. Duża zasługa opiekujących się nami: Zidanem i wspierającym go Imadem. Statek po Nilu nie najwyższej klasy ale super starająca się załoga i bardzo dobre jedzenie. Na pobycie hotel SeeGull, świetnie położony w centrum a jednocześnie z plażami przy morzu. Dużo atrakcji i dla ciała i dla ducha.
5.0/6
Martyna, Olkusz 05.03.2017 Termin pobytu: luty 2017
Sea Gull
Wyjazd generalnie bardzo udany. Fajny hotel w centrum. Fajna obsługa. Alkohol dostępny 24/h. Jedyne co mi sie nie podoabało to dodatkowy wyjazd na nurkowanie wykupiony przez Rainbow. Sprawdzajcie bardziej firmy z którymi wspólpracujecie, bo ta która orgnaizowala nurkowanie miała słaby sprzęt... przez co wymarzony wyjazd na nurkowanie zamienił się w mały horror.
5.0/6
Marek, Kluczbork 15.09.2021
Dobrze zorganizowana wycieczka - dotyczy to wyłącznie rejsu i statku.
Dobrze zorganizowana wycieczka. Statek, obsługa, pilot, wyżywienie, czystość na statku, organizacja - bez zarzutu. Tak trzymać. Wyjątek stanowił hotel przez rozpoczęciem rejsu (2 doby) i po jego zakończeniu (jedna doba). Hotel Royal Star zrobił na nas złe wrażenia. Było brudno, wyposażenia pokoi kiepskie, bardzo głośna praca klimatyzacji. Po wejściu do pokoju i złożeniu bagaży wyszliśmy i już ponownie nie mogliśmy do pokoju wejść. zepsuł się zamek drzwi i obsługa przez ok. 4 godziny drzwi te otwierała. A ja pozostawiłem w pokoju lekarstwa (m.in. insulinę), które były mi niezbędne bezzwłocznie. Wyżywienie dostateczne i bardzo niewielki wybór. Hotel ten w całej konfiguracji wycieczki stanowi czarny punkt i nie powinien być w ofercie Biura. Informacje o tym hotelu udostępniane na stronach internetowych są nierzetelne i wprowadzają klientów w błąd.