Opinie o Egipt - wzdłuż Nilu

5.5/6 (371 opinii)

5.5/6
371 opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.6
Transport
5.3
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Podziekowanie

    Bylam na tej wycieczce w dniach od 8marca2018 do 15.03.2018 z Gdanska polecam zwlaszcza super sympatyczna Rezydentka Pani Paulinka Muszynska bardzo pomocna, mila zawsze do dyspozycji wycieczkowiczow SUPE na 6 z plusem . Rowniez obaj Panowie piloci Pan ZIDAN i Pan NAGI super chlopaki z zasobem wiedzy i znajomoscia jezyka Polskiego SUPER GRUPA pozdrawiam i polecam Bogumila

    Bogumila - 20.03.2018  | Termin pobytu: kwiecień 2018

    27/29 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Duże atrakcje turystyczne i łyżka dziegciu

    Wyjazd w lutym 2014, zaplanowany w kwiecień 2023. Informacje ze strony Firmy są tak skonstruowane, aby klient zapłacił, a później "jakoś to będzie". 1. Położenie wybranego hotelu LEMON & SOUL MAKADI wg Reibow jest w odległości ok. 900 m od plaży. Faktycznie grubo przekracza 1 km, dokładnie licząc od wyjścia z hotelu do pisaku plaży 1500m. Firma wie, że o takie "drobiazgi" klient nie będzie się upominał. 2. Makadi to nazwa miejscowości, ale Firma podaje ją jako Hurghada, choć leży ponad 30 km od niej. 3. Hotel opanowali Niemcy i Rosjanie. Jedni i drudzy nocą urządzają chóralne śmiechy i radosne okrzyki do ok. godz. 2, lecz obsługa hotelu nie śmie im zwrócić uwagi. 4. Wśród kilkudziesięciu programów TV w pokoju, są programy w języku arabskim, angielskim, francuski, niemieckim, rosyjskim, lecz w języku polskim ani jednego. Tak tam lubią nasze pieniądze, że chronią nas przed psuciem czasu i zdrowia przed telewizorem? 5. Od początku planowaliśmy skorzystanie z lotu balonem, lecz dopiero kilka dni przed wyjazdem, firma upomniała się o zapłatę dodatkowego ubezpieczenia w pakiecie SPORT, dla osób, które będą chciały skorzystać z tej atrakcji. Nie dużo, bo ok. 105 x 2 osoby tj. 210 zł wyrzucone w błoto, bo w dużej, ponad 30 osobowej grupie tylko my zapłaciliśmy za to ubezpieczenie, które na miejscu okazało się zupełnie nieobowiązkowe. 6. W chwili złożenia rezerwacji i wpłaty pierwszej raty, godzina wylotu z Warszawy była pokazana jako 13.13 . Później zmieniono ją na 9.10, a ostatecznie na 6.15. Dla Firmy to drobiazg, dla nas całkowita dezorganizacja dnia (i nocy) przejazdu do Warszawy i wylotu, a później powrotu do domu. Firma liczyła na to, że mając klienta, ten już nie wycofa się z imprezy, lecz gdyby podała prawdziwą godzinę wylotu przed rezerwacją, klient mocno by się zastanawiał, czy z tej oferty skorzysta. U mojej sytuacji tak by było. 7. Reibow ostrzega, że standard pociągu z Asuanu do Kairu może odbiegać od europejskich standardów. Słusznie. To były wagony co najmniej 50 letnie, z oknami, przez których grubą warstwę brudu ledwo co się światło przesączało. Odrapane wnętrze przedziału było tylko dodatkiem "atrakcji". Gdyby nie to, że obok, na peronie w Asuanie stał skład pociągu w europejskim standardzie, można by pomyśleć, że ot, taki skład się dziś przytrafił, lecz ten pociąg, którym jechaliśmy nigdy nie bywa w lepszym standardzie i Firma o tym wiedziała, lecz udaje, że tak los nas pokierował. 8. Egipski przewodnik grupy zajął najlepszy pokój na statku. Nam trafił się najgorszy, położony tuż nad jakąś pompą, która cały czas rejsu (4 dni) generowała wibrujący hałas, uniemożliwiający nocny wypoczynek. Każdy inny pokój, nawet już sąsiedni, nie miał tego nieznośnego hałasu, lecz Pan Pilot nie zaproponował nam zamiany, lecz urządził jakąś dziwną gierkę, udając, że stara się jakoś zaradzić temu problemowi. Byliśmy jednymi z najstarszych uczestników rejsu. Zapisaliśmy się jako trzeci na ten program i zgodnie z ustaleniami Firmy, do autobusu weszliśmy jako trzeci. Statek i inne środki już były poza tą kolejką. 9. Restauracja w Aleksandrii, w której spożywa się obiad w dniu wycieczki fakultatywnej nie jest restauracją, lecz barem lub tawerną. Nawet jej nazwa "targ rybny" to potwierdza. Osoby nie jadające ryb wychodzą z niej głodni. Nie jadam ryb. 10. Program oceniam jako atrakcyjny. Realizacja poprawna. Uważam, że w atrakcyjnych punktach, jak świątynie, było mało wolnego czasu i to jest dla mnie najsłabszy punkt realizacji programu. Każdy punkt programu miał miejsce. Zbudowany pod klienta, o którym organizator zapewne sądzi, że nie liczy się z wydatkami. Dodam, że obecna podróż do Egiptu nie była moją pierwszą. Mam spore doświadczenie podróżnicze, odwiedziłem ponad 70 krajów. Mam doświadczenie w pracy jako pilot wycieczek zagranicznych. Byłem też w Egipcie. Miałem nadzieję, że REIBOW zbudował swoją markę w oparciu o inne zasady, niż to co obecnie zobaczyłem. Rozczarowanie.

    Zdzisław, Łysomice - 03.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    15/18 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    ok.dobrze

    ok.dobrze

    BEATA, WARSZAWA - 14.04.2017  | Termin pobytu: marzec 2017

    2/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Bardzo ciekawa wycieczka wzdłuż z Nilu

    Polecam z małymi uwagami

    AGNIESZKA, Kraków - 11.04.2022

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem