Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zalety : -Piękne położenie hotelu -Blisko lotniska -Każdego dnia sprzątane pokoje -Duży teren -Zadbana zieleń i teren obiektu -Czysta woda w basenie -Czyste plaże (Jeśli rezerwujesz to tylko w nowej części na samej górze) -Dobrze zorganizowane ubezpieczenie w rainbow musieliśmy skorzystać z usług lekarza naprawdę jest do dobrze zorganizowane . Wady: -Pokoje to raczej 3 gwiazdki - Jedzenie przeciętne -Nie uzupełniane kosmetyki w łazience -Byliśmy w 2 rodziny wszyscy przyjechali z wszami -Brak placu zabaw dla dzieci -Brak wodnych atrakcji dla dzieci choćby najmniejszej zjeżdżalni w płytkim basenie. -Leżaki mocno zniszczone brudne. -Mało parasoli przeciwsłonecznych przy basenie. -W barze przy lobby napoje dostajesz w plastiku lub szampana w zwykłej szklance. - Są tam dodatkowe 2 restauracje Włoska i Azjatycka Jednak zapisać się musisz na odpowiednia godzinę jednak przez tydzień pobytu nigdy nie było miejsc. - Przy basenie mogło by być sprzątane wala się dużo śmieci kubków itp. Ogólnie wyjazd oceniamy jako udany jednak te niedociągniecia o, których napisałem powyżej pozostawiają mały niedosyt co innego gdyby to było 4 gwiazdki wtedy wybaczam😉 Hotel ma potencjał jednak trzeba trochę więcej uwagi 😉
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelowa na świetnym poziomie, nie sa nachalni jeśli chodzi o napiwki, pokoje zgodne z opisem, wszystko działające, zadnych problemów, minibar uzupełniany na bieżąco. Oferowane jedzenie dobre, spory wybór, dodatkowo 3 restauracje tematyczne- obsługa na wysokim poziomie, zapisy codzienie na bieżąco. Plaża super, sprzatana codziennie bez problemow z leżakami, fakt nie ma baru na plaży i po choćby wodę trzeba sie przejść - dla nas nke był to jakis większy kłopot, DUŻY MINUS w weekendy zjazd "lokalnych" jest głośno, brudno (porozrzucane plastikowe kubeczki, sztucce, a nawet kąpią sie w ubraniach w basenach, ocenie) klopot z miejscem w restauracji głównej, kiedyś nawet talerzy zabrakło... Obsługa dwoi się i troi, ale to nie wystarcza. Na szczęście wyjeżdżają w niedziele po obiedzie.DRUGI minus dlugi transfer z lotniska od 4 do 6 godzin (zalezy czy lot z Santo Domingo czy Punta Cana) co z tego ze na stronie oposano ze ok 35km kd lotniska w puerto plata jeśli to nie jest twoje docelowe lotnisko.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel jest dobry.Smaczne jedzenie,czyste pokoje,wygodne duże łóżko ,żelazko i deska do prasowania w pokoju i ekspres do kawy. Plaża też ładna z dużą ilością palm. Obsługa miła i kompetentna.Jedyny minus to codzienny brak leżaków na basenie i na plaży. Nie mam zwyczaju wstawania w nocy i zajmowania ręcznikami leżaków,dlatego skorzystałam z nich jedynie 2 razy,bo trafiliśmy że akurat ktoś je zwolnił (wyjątkowo )Ogólnie wszystkie były zajęte już jak szliśmy na śniadanie aż do wieczora - porażka/brak reakcji i działań hotelu w celu wyeliminowania takich zachowań.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak hotel. Przydzielono mi (mam 73 lata , mam problemy z chodzeniem) i mojemu synowi dwa oddzielne pokoje na DRUGIM piętrze, w budynku bez windy. Dopiero po mojej interwencji i DOPŁACIE (1500USD) otrzymalismy z synem dwa oddzielne pokoje dwuosobowe w nowszym budynku hotelu, na parterze i z basenem.