Opinie o Egzotyka light - Dominikana - Caribbean Vibe

5.0/6 (657 opinii)
5.0/6
657 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Nie polecam

    Nie polecam - opieka rezydenta tragiczna - wszystko trzeba było i tak załatwiać przez infolinię bo panie mają wszystko w poważaniu. Hotel nudny, karaluchy w pokoju, brud i syf. Nie polecam, byliśmy na Dominikanie kilka lat temu i niestety jesteśmy bardzo rozczarowani. Lepiej dopłacić do lepszego standardu.

    katarzyna - 19.03.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    OGROMNY ŻART

    Hotel nie spełnia kategorii 5 gwiazdek , nowa część za którą dopłaciłam mimo małych niedociągnięć może ubiegać się o te kategorię . Stara część zasługuje najwyżej na 4 gwiazdki . Wyżywienie BARDZO SŁABE CZASAMI PUSTE LADY. Basen naprawdę brudny walające się kubki i rurki po dnie oraz na obrzeżach- żadnej obsługi hotelowej . W weekendy ogromna ilość tubylców z prywatnymi głośnikami ,każdy się stara być najgłośniejszy obsługa nie zwraca na to uwagi. Biuro w opisie zaznaczyło 4 bary ja doliczyłam się 3 a na plaży będąc prze 10 dni nie znalazłam żadnego . NIE POLECAM TEGO HOTELU NIE ZASŁUGUJE NA TĄ KATEGORIĘ TO ŻART

    anna - 10.09.2019

    16/21 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    nie polecam

    Okropnie brudny hotel, w pokojach poplamiona pościel, poplamione ręczniki, brudne poplamione firany, brudne okna, framugi w oknie balkonowym obklejone robakami, pajęczyny wszędzie, zagrzybiona klimatyzacja, brudna łazienka. Jedzenie tragiczne, talerze i szklanki w restauracji obklejone, niedomyte. Z brudu chorowaliśmy 5 dni (zastrzyki codziennie przez lekarza z prywatnej polisy, lekarz z Rainbow tragiczny - kazał dziecku które nie trzymało moczu i kału oraz wymiotującemu iść przez cały ośrodek, mimo iż w tym czasie nie miał pacjentów i miał 2 meleksy do dyspozycji. Lekarz z prywatnej polisy w ciągu godziny przybył. Rezydent nie pomógł) Brak organizacji ze strony Rainbow, nie doliczyli się ilości klientów i podesłali na powrót jeden autobus mimo iż potrzebnych było 2. Trzymali schorowanych gości 40 minut w słońcu. Rezydenci wiedzą o panującym brudzie i chorobach gości, nic z tym nie robią. Na fb tworzy się grupa do wspólnej reklamacji. Szkoda że zdjęć nie można dodać.

    KAJA - 06.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Bardzo słaby hotel.

    Bardzo słaby hotel pod względem jakości. Pokoje o standardzie bardzo niskim, na spotkaniu z rezydentem co druga osoba zgłaszała ze coś nie działa. Do tego recepcja działa tylko na przyjazd i wyjazd gości czyli dwa razy w tygodniu. Posiłki wydawane w hotelu obok czyli na każdy posiłek mamy ok 400-500m piechotą w jedną stronę. Cały personel tez w hotelu obok wiec jak łatwo się domyślić - wszędzie kolejki. Jedzenie bardzo słabe. Jedyne co to pyszne i świeże soki i owoce. Na terenie hotelu czynny jeden bar i to do 19. Wiec takie all inclusive

    Paweł - 31.08.2021

    14/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem