Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1346 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

SLAWOMIR WOJCIECH, KATOWICE 25.08.2021

Karaibskie wakacje

Hotel 4*, dobre jedzenie ,długa zróżnicowana plaża ,sporty wodne w cenie,

5.0/6

Ewelina, Kraków 23.05.2024
Termin pobytu: marzec 2024

kwiecień 2024

Jedzenie bardzo dobre. Pyszne owoce! Plaża codziennie sprzątana. Baseny czyste. Okolica zadbana. Standard pokoju bardzo słaby. Hotel wymaga remontu. Jeśli chodzi o internet w lobby.. dużo cierpliwości i tylko spokój Was uratuje 🙂 proponuję korzystac z internetu w sąsiednim Hotelu Senator :) Rezydenci bardzo pomocni. Bardzo duży +.

5.0/6

Mateusz, Wrocław 19.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Wakacje w Playa Bachata 02.03.24-09.03.24

Pobyt w Playa Bachata oceniam bardzo dobrze. Otoczenie hotelu nastraja nas iście karaibsko, a otulająca zieleń palm ukaja wszelkie nerwy. Hotel cechuje się bardzo dobrym serwisem. Pokoje regularnie sprzątane, obsługa bardzo życzliwa i uśmiechnięta. Hotel posiada szeroki wybór posiłków oraz lodziarnie, kawiarnie, a nawet pizzerię. Posiłki nie są monotonne i są dobrej jakości (może z wyjątkiem deserów). W okolicy hotelu znajduje się laguna z licznymi gatunkami lokalnej fauny. Na minus pokoje, które są dość przestronne, aczkolwiek widać na nich ząb czasu. Wymagają remontu, ale jeżeli są one dla Państwa wyłącznie miejscem krótkiego odpoczynku będą wystarczające. Sam hotel ma bardzo rozległy teren, co sprzyja licznym spacerom. Rezydenci sprawnie rozwiązywali problemy gości i codziennie byli dostępni na terenie hotelu. Hotel prowadził liczne animacje, a także dostępna była wypożyczalnia nie motorowego sprzętu wodnego. Animacje były zróżnicowane.

5.0/6

Marek, Stargard 08.02.2022

Dobry hotel.

Bezpośrednio przed wyjazdem z Polski czytaliśmy opinię o tym hotelu, które nas wręcz przeraziły: że brudno, że nie ma co jeść i w ogóle beznadziejnie. Okazało się jednak po prostu dobrze, choć nie doskonale, oczywiście pod warunkiem, że się nie ma super wymagań, bo to nie ta liga. Jeśli chodzi o sam ośrodek, to trzeba się przygotować na szukanie właściwego pokoju; ośrodek składa się z bardzo wielu budyneczków porozrzucanych dość chaotycznie. Tu pierwsza negatywna uwaga - obsługa nie przekazała żadnej mapki, nie było też nikogo z obsługi do pomocy w znalezieniu właściwego pokoju / budynku. Pokój z dość leciwymi meblami, łazienka nie tyle brudna, co zaniedbana - stare: kafelki, wanna [poobijana], ale jest ciepła woda, codziennie zmieniane ręczniki [choć dwa razy donoszone jeszcze po codziennym sprzątaniu], wydajny wentylator sufitowy - nie trzeba włączać klimatyzacji, która może doprowadzić do przeziębienia, szczególnie w nocy. Przez bardzo wysoką wilgotność zapach w pokoju faktycznie nie jest przyjemny, ale to nie wina hotelu jako takiego; skutkiem ubocznym tego są nieco wilgotne ubrania. W pokoju TV z sat., nie znalazłem polskiego programu [no i dobrze, bo pewnie byłaby TV Polonia...], sejf [zamykany na klucz, a nie hasło, co jest trochę dziwne]. Jeśli chodzi o części wspólne, to np. w żadnym basenie nie da się sensownie popływać - jest dość płytko i jest nieduży. Pewnym problemem jest Wi-Fi - bez hasła i dostępne wyłącznie przy recepcji - kilka kroków dalej i już go nie ma, więc ta część zawsze jest okupowana i trzeba o tym wiedzieć. Jeśli chodzi o jedzenie, to wybór jest duży, jest generalnie smacznie i nie rozumiem negatywnych uwag - oczywiście codziennie jest podobnie, ale tak jest praktycznie wszędzie, a wybór jest na tyle duży, że codziennie można jeść co innego. Jest bardzo dużo owoców, co chwilę uzupełnianych i to na duży plus. Kawa na śniadaniu jest donoszona przez obsługę i jej jakość jest taka sobie, a to akurat ważne szczególnie na początek dnia. Poza tym często wolny stolik nie jest przygotowany dla nowych gości i chwilę trzeba poczekać na posprzątanie, ale nie irytująco długo. Bary czynne cały dzień, duży wybór alkoholi, drinków - też z mojito, piwo, zimne napoje, kawa [lepsza niż przy śniadaniu, więc tam można nadrobić]. Z leżakami nie było problemu - czy to przy basenie, czy tym bardziej nad morzem, a plaża jest przyjemna, choć raczej nie do pływania - praktycznie codziennie była czerwona flaga. Obsługa hotelu - bez negatywnych uwag, nie domaga się napiwków, choć każdy miło by przytulił i Amerykanie {Kanadyjczycy] często je dają. W samym ośrodku akurat w naszym terminie najwięcej było Polaków, trochę rosyjskojęzycznych, potem - anglo. W weekendy przyjeżdża trochę miejscowych, co od razu widać przy większej ilości ludzi w czasie posiłków. Rozrywka to animacje na basenie, stół do ping ponga, wieczorne przedstawienia - nas to akurat nie za bardzo interesowało. Ale jest. Generalnie - polecam, choć wydaje się, że będący obok Senator może być lepszym rozwiązaniem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem