Opinie o Egzotyka Light - Dominikana

5.0/6
(1502 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie polecam

    Rafał 01.02.2024

    Byłem tam w terminie 28.12-4.01.2024. Przez cały tydzień nie było ciepłej wody. Wielokrotne reklamacje i zmiana pokoju nie pomogły. Rozpytywałem wielu gości i nikt nie miał ciepłej wody. Podobnie było w bliźniaczym hotelu Senator. Hotel ma permanentny problem z zapewnieniem ciepłej wody. Obsługa przyjmowała zgłoszenie, mówiła że poszło do "big bossa", że pracują nad rozwiązaniem problemu i tyle. Potem nie działo się nic. Rezydent Rainbowa nie mógł nic zrobić. Restauracja Los Almendros była zamknięta przez 5 dni i otworzyli ją dopiero na 2 ostatnie dni pobytu. Proszę sobie wyobrazić kolejki po jedzenie w alternatywnej restauracji La Roca - czasem czekało się pół godziny a kolejka ciągnęła się kilkadziesiąt metrów aż do recepcji. Jedzenie w restauracjach a'la carte (włoska i steak) bardzo słabe np. w lasagni kawałki kości, beszamel o konsystencji sera żółtego itp.). W ogólnodostępnej restauracji przynajmniej mogłem sobie wybrać to, co mi smakuje. Doświadczyłem awarii prądu - nie było go przez kilka godzin. Okazuje się, że woda i ścieki potrzebują pomp aby pracować. Przez kilka godzin nie było zatem również wody - proszę sobie wyobrazić toalety po kilku godzinach bez wody. Na koniec coś dobrego: przyroda, wszystko zielone, plaża sprzątana codziennie, roślinność starannie pielęgnowana. Na Dominikanę pewnie jeszcze wrócę, ale nie do tego hotelu!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pięknie zaprezentowane zdjęcia w necie oraz ukrywanie negatywnych opinii a zderzenie się z rzeczywistością

    Marta Dominika, Warszawa 28.03.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Zdjęcia hotelu a rzeczywistość pozostawia wiele do nadrobienia. Kierunek zupełnie dla mnie nowy. Piękne egzotyczne plaże, lecąc w takie miejsce za dużą kwotę myślałam że jednak mam gwarancję do wystawienia opinii na poziomie b.wysokim. Niestety wasze ,, zdzieranie kasy z klienta " dało mi wiele do myślenia czy w przyszłości kupię kolejną wycieczkę. Jedynym plusem tej wycieczki był spokojny lot w obie strony oraz hotel położony blisko plaży w ładnej górzystej okolicy . Hotel na poziomie 2 gwiazdek europejskich . Pokój hotelowy przywitał mnie przedpotopowym sejfem bez zapadki i klucza , brudna podpaska wciśnięta w podajnik nakładek na wc, standard hotelu oraz wychodzenie z jakąkolwiek inicjatywą obsługi recepcji jest beznadziejna. Jest więcej minusów ale dajecie za mało znaków do wyrażenia swojej opinii. Chyba celowo. Jedzenie ok ale z dodatkiem muszek owocówek w dziale owoce , zwykłe muchy również były na porządku dziennym. Taka sytuacja zdarzała się notorycznie w Restauracji Włoskiej Woda kranówka w dziale ,, bary" dolewana do drinków co odbiło się na żołądku moim i innych osób wypoczywających . Walka o leżaki to standard Hotelowe domki zawilgocone , rzeczy już wyprałam kilka razy a stęchliznę dalej czuć .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wypoczynek - dużo do poprawy

    Jack 29.12.2024

    Pobyt do jak najszybszego zapomnienia . Warunki hotelowe bardzo słabe - brudno, robactwo , wszechobecna stęchlizna, w momencie opadów deszczu zalewa pokoje i części hotelowe. Plaza brudna i nie sprzątana na bieżąco . Wyżywienie codziennie to samo , brak stolików , trzeba czekać i się prosić , najgorsze mega kolejki oraz ogromny upał , duchota i smród z przygotowywanych posiłków - cały zapach smażenia itd. w restauracji, nie działają żadne wentylację - wyciągi powietrza. Obsługa hotelowa - panie sprzątające pokoje w porządku , ale to co wyprawia obsługa w restauracjach i barach to jakiś skandal . Chamskie zachowania , dogadywanie i wymuszanie napiwków . Brak jakiegokolwiek standardu do zaakceptowania . Odradzam ten hotel oraz firmę Rainbow za przekonanie na ten wyjazd .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    WYPOCZYNEK

    Beata, Piechowice 29.03.2022

    w hotelu przebywaliśmy od 18.03.2022 do 25.03.2022.W hotelu kradną gotówkę trzymajcie przy sobie!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem