5.0/6 (611 opinii)
4.0/6
Wyjazd ogólnie oceniam jako bardzo udany, ale to ze względu na klimat miejsca, pogodę, roślinność. Cały teren hotelu Senator bardzo zadbany, codziennie grabione liście, piękne okolice basenu i plaża, chociaż piasek mnie rozczarował, nie był biały i mięciutki, a szary i szorstki. Kolor wody natomiast piękny - turkus iście karaibski. Jeśli chodzi o obsługę hotelową i obsługę linii lotniczych to niestety daję dużego minusa. Ludzie pracujący jakby za karę, w samolocie skończyły się dla nas posiłki wytrawne, choć sąsiad mógł sobie wybrać..w hotelu doprosić się czasami o talerz trwało 15 minut, cappuccino na śniadanie jednego dnia było innego nie, wino raz pięknie podane, innego dnia podali mi w szklankach twierdząc, że kieliszki się skończyły. Rozwiązanie jakiegokolwiek problemu stanowiło wyzwanie, bo obsługa słabo mówiła po angielsku, a nastawienie miała od wejścia wrogie. Standard pokoju przeciętny, łóżko bardzo wygodne i czyste, łazienka czysta, ale widać że stara, miejscami pordzewiała i woda pod prysznicem z baaaardzo słabym ciśnieniem i z reguły zimna, choć w tym klimacie to aż tak nie przeszkadzało. Absolutnie nie polecam hotelu Playa Bachata, który mieści się również na tym terenie. Szkoda, że restauracja hotelu Senator była standardowo zamknięta, bo kolacje w tym miejscu wspominam cudownie. Korzystaliśmy z restauracji hotelu Playa Bachata, której nie polecam - trochę jak na stołówce - syf, hałas i tłok. Jeżeli komuś zależy na działającym WiFi to niestety się zawiedzie, nie działało praktycznie wcale...drinki bardzo dobre, chociaż barmani niemili, mało elastyczni jeśli chodzi o prośby klientów. Atrakcji nie było żadnych, więc jeżeli ktoś szuka rozrywki to nie w tym miejscu. Dla nas to akurat był plus, chociaż przydałby się choć jeden plac zabaw dla dzieci. Na terenie hotelu fajna uliczka z butikami, lodami - niestety wszystko zamknięte.
Juan Carlos z rodziną - 22.04.2021
13/13 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Po raz pierwszy w bogatej historii wyjazdów spotkałem się z stosowamiem praktyki zajmowania leżaków na taką skalę ,że po godz.7 00 nie było wolnych leżakówani na besenie , ani nad morzem, leżaki zajmowane za pomocą zostawienie jakiegokolwiek przedmiotu : ksiązka, czapka, część garderoby, w ten sposób ludzie zajmowali leżaki nawet z nich nie korzystając , pewnie zajmując w ten sposób miejsce i nad morzem i na basenie, a inni mogli się tylko wkurzać , a personel hotelu nie robił nic aby ten proceder ukrócić. , Wiele elementów stanowiło równieżo tym aby kategoria hotelu została obniżona, b. słabe animacje, standard pokoi również pozostawia wiele do życzenia
Zbigniew, Bytom - 10.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
W listopadzie razem ze znajomymi spędziliśmy 11 dni w hotelu Senator. Plus dla biura podróży za organizację przelotu bezpośrednio dreamlinerem. Jeśli chodzi o sam pokój. Rainbow ma w swojej ofercie tylko pokoje standardowe, które moim zdaniem nie spełniają wymogów hotelu 5 gw. Pokoje są stare, zniszczone i zawilgocone. Na miejscu za dodatkową opłatą zrobiliśmy dopłatę do pokoju w nowej części ( nowa część jest niedawno wybudowana do końca jeszcze nie posprzątana po remoncie.) Pokoje są nowe i czyste, jednak jest cała masa niedoróbek, łącznie z tym, że biorąc prysznic woda wylewała się do pokoju. Zgłaszaliśmy kilka razy w recepcji, tak samo jak fakt popsutej lodówki jednak bezskutecznie. Mini barek w pokoju miał być codziennie uzupełniany jednak nasz pokój był notorycznie omijany, co za każdym razem zgłaszaliśmy. Są to niedociągnięcia które w 5 gw hotelu nie powinny mieć miejsca. Na plus trzeba dodać, że części ogólne w hotelu czyste i personel o to dbał. Duży wybór jedzenia i generalnie smaczne, momentami monotonne jednak każdy znajdzie coś dla siebie. Plaża ładna i sprzątana codziennie, duża ilość leżaków na plaży. Przy basenie rezerwacja leżaków ręcznikami, co raczej w 5 gw hotelu nie powinno mieć miejsca, obsługa hotelu powinna nad tym sie zastanowić. Minusem hotelu są weekendy gdzie zjeżdżają się lokalni i jest naprawdę tłoczno, za równo przy basenie jak i w restauracji. Do tego jest ogromny hałas. Jeśli ktoś lubi animacje to jest ich duża ilość, nam to przeszkadzało bo było za głośnio, z głośników wręcz dudniła muzyka. Do tego hotelu lata cała masa Polaków, wiec pojawiało się disco polo ;( Po hotelu tej kategorii spodziewaliśmy się więcej, moim zdaniem to skromne 4 gw.
Katarzyna, Białe- Błota - 28.11.2019
5/5 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ogólnie ok, ale ma parę mankamentów. 1. zbyt mało leżaków, 2. problem z ciśnieniem cieplej wody, 3. przeciętne animacje.
LESZEK, RADLIN - 13.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
3/5 uznało opinię za pomocną