5.0/6 (611 opinii)
3.5/6
Bardzo malownicza plaża i miła obsługa to największe atuty hotelu.Hotel oddalony około 10 km od Puerto Plata.Duży kompleks dwóch hoteli , niestety wszystkie restauracje i bary w 5 * nieczynne .(poza pool barem). Nieczynna recepcja.
Pawel, Gniezno - 11.05.2021
3/5 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Zimna woda pod prysznicem, przy podróży z 6msc niemowlakiem to dosyć uciążliwe - w recepcji twierdzili, że woda jest gorąca 24/7 i koniec rozmowy. Mieliśmy problem z dostaniem łóżeczka dla dziecka - finalnie po 3 dniach upominania się dostaliśmy czyjeś, dość mocno zużyte, oklejone naklejkami bagażowymi z lotniska… nie skorzystaliśmy (przy czym inne pary z dziećmi dostały drewniane z pościelą). Ręczniki zabierali około 10, oddawali czyste koło godziny 16. Jedzenie dobre, choć kawa na śniadaniu mocno średnia. Restauracje a’la carte ok, obsługa miła, ale po angielsku niechętnie rozmawiająca. Wyjazd mimo wszystko udany, ale nie jest to europejski standard 5* (a 3,5 max 4*). Następnym razem wybierzemy inną część Dominikany.
Sandra - 19.12.2023
0/0 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ogólnie nieźle. Byłem w Dominikanie kilka lat temu, obecnie to już nie jest to samo, tylko gorzej. W hotelu przez półtora dnia nie mieli ziaren kawy, a później zabrakło na dwa dni limonek i nie mogli podać mojito. Dziwne skoro rośnie tam kawa i owoce cytrusowe. Wycieczka na której byłem na miejscu organizowana przez Rainbow za 120 $ od osoby to raczej naciąganie ludzi. Za te pieniądze lunch w podrzędnej knajpie z śmierdzącą jedną ubikacją to skandal. Dzisiaj żeby zamówić pinakolde z naturalnego ananasa musisz dać napiwek, w przeciwnym wypadku dostaniesz substytut. Nie mam nic przeciwko napiwkom, dawałem bo tak trzeba, ale nie za kazdym razem.
Adam, Katowice - 06.12.2021
40/59 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Połozenie hotelu , baseny, plaża - bez zarzutu. Pokoje słabe, różny standard, brak reczników, papieru toaletowego, awarie toalet, niedziałające sejfy- brak wkładek z zamkiem. Jedzenie urozmaicone ale problem z dokładaniem- zdarzyło się ze nie było pieczywa na śniadaniu, o kawie lub innych napojach pomarzyć można było bo obsługa nie garnęła się do gości z dzbankami i kubkami. Animacje hotelowe, szczególnie te wieczorne - teoretycznie sa rozpisane na tablicy, w praktyce nie obywały się. Rezydenci Rainbow coż ... sporo bylo narzekania Polaków na brak zainteresowania, opieszałość i ogólną arogancję. Generalnie ocena hotelu znacznie zawyżona- nasze polskie max. 3 gwiazdki.
Gdańszczanka - 27.11.2022
8/8 uznało opinię za pomocną