5.0/6 (609 opinii)
2.5/6
Kupiliśmy pobyt dwutygodniowy w Rainbow.pl. niestety hotel nie spełniał wymagań 5*. Przede wszystkim pokój był okropny. Mały, zagrzybiony i śmierdzący pleśnią. Zapach był nieznośny. Na ścianie widoczne ogniska pleśni. Nie wspomnę o łazience. Klimatyzacja zakurzona, brudna i na szczęście nie używaliśmy, bo nie było takiej potrzeby. Dla osób alergicznych to koszmar i nie ma tu tłumaczenia, że klimat jest ciepły i wilgotny. Bywaliśmy w hotelach 5* w Punta Cana i Puerto Plata, ale nigdy nie spotkaliśmy się z tak niskim standardem pokoi. Oczywiście możesz za dodatkową opłatą dostać pokoje o wyższym standardzie w części wyremontowanej, pod warunkiem, że są wolne. Nam się nie udało. Po powrocie żona ma problemy z zatokami, możliwe że od wdychania tej pleśni przez 2 tygodnie. Notoryczny brak leżaków na plaży i przy basenach. Jeśli przyszedłeś po 8.00 rano na plażę, to szansa na zdobycie leżaka malała do zera. Leżaki niebieskie, lepszej jakości były fajne i wygodne pod warunkiem, że udało ci je zdobyć. Leżaki zielone, drugi gatunek, starszy model, nie wygodne. Oba typy niestety brudne, a często uszkodzone, podarte. Nowe i czyste były tylko w strefie VIP członków klubu znajomych królika. Na olbrzymim basenie 5 parasolek, nie tak jak na zdjęciu reklamowym. Ja na miejscu właściciela tego hotelu spaliłbym się ze wstydu. Zarząd Rainbow też zapraszam na wczasy do Senatora. A poza tym było super. Dobre jedzenie, dużo warzyw, owoców, ryb. Personel lekko nie okrzesany, rozbawiony, rozśpiewany, hałaśliwy, taki latynoski temperament. Brak sztućców w głównej jadłodajni, trzeba było pilnować swoich, bo potem był problem z doproszeniem się o świeże. W restauracjach tematycznych podobnie. Kelner zabiera talerz odkładając używane sztućce na obrus, na następne danie. W barach obsługa dwojaka, jedni widzieli ciebie jako gościa baru, a inni widzieli tylko napiwki. Za to towarzystwo fajne, bo dużo Polaków dało się nabrać na ten hotel i przynajmniej było wesoło i radośnie, a i było o czym pogadać, podyskutować, wymienić się wrażeniami. Super. PS. Nie kupujcie Mama Juany u sprzedawców na plaży, bo to, co dają do spróbowania, a co dostaje się w butelce nie jest tym samym napojem. Kwaśne i nie do wypicia!!
Marzena Ewa - 24.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
5/5 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Dominikana to piękny kraj, hotel nie spełniał zarówno moich jak i partnera oczekiwań. pokoje czyste aczkolwiek wymagające odnowienia. pęknięty zlew w łazience i prysznic bez ciśnienia wody w którym ledwo można było umyć włosy. bardzo częsty brak ciepłej wody. w hotelowej restauracji sfermentowane owoce. dodatkowy minus to brak prądu, rozumiem że się to zdarza aczkolwiek problem trwał prawie 2 dni co za tym idzie brak wody internetu i światła ( 5 razy) plaża piękna basen również fantastyczny. brak coli zero i częsty brak danego alkoholu. jeśli ktoś chce usiąść w restauracji z lepszym widokiem na ocean są niedostępne ponieważ są one tylko za dodatkową opłatą. w restauracji często brudne talerze. jak i obsługa w restauracji obsługuje najpierw osoby zostawiające napiwki tzn. obsługa bez kolejki. raz przy śniadaniu (40 minut) czekałam na kawę o którą poprosiłam niestety jej nie dostałam. pracownicy hotelu 80% nie rozmawia po angielsku.
Aleksandra Wioletta, Kraków - 20.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
14/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Tego hotelu nie polecam - totalne przeludnienie.
Piotr, --- - 05.03.2020
15/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Obiekt nie spełnia standardów 5 gwiazdkowego hotelu. Przez cały tydzień pobytu w pokoju nie było ciepłej wody. Problem bezskutecznie zgłaszany był dwukrotnie do rezydenta i codziennie na recepcji. Brakowało ręczników i środków do dezynfekcji. Jedzenie w restauracji zakończyło się problemami żołądkowymi. Obsługa wyraźnie domagała się napiwków.
Jan, Warszawa - 27.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
0/1 uznało opinię za pomocną