5.0/6 (614 opinie)
5.0/6
Hotel położony w pięknym miejscu. Sam hotel, recepcja, wszystkie obiekty gastronomiczne jak i baseny czy teren zielony są bardzo zadbane. Jedynie, niektóre z poki wymagają zdecydowanie dowierzenia i większej dbałości o czystość. Różnorodne animacje, przemiła obsługa i fajna muzyka przy basenie bardzo umiliły Nam czas w tym hotelu. Serdecznie polecam.
Magdalena Katarzyna Sobieralska, Poznań - 04.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ogólnie pobyt fantastyczny.Hotel położony w pięknym i bardzo zadbanym ogrodzie,plaża może nie jak z okładki (piasek koloru żółtego) ale palmy do samego brzegu oceanu sprawiają cudowną atmosferę i służą jako parasole dając trochę cienia.Hotel czysty,pokoje sprzątane codziennie,niestety czuć w nich nieprzyjemny zapach wilgoci ale w tych warunkach atmosferycznych to raczej normalne.Personel hotelu zawsze uśmiechnięty i miły. Nie należę do osób ,które jedzą wszystko ale zawsze znalazłam coś dla siebie,przepyszne sery,owoce zawsze były do wszystkich posiłków w restauracji.Moim zdaniem minusem jest brak ratownika na plaży.
Aneta, Opole - 05.12.2022 | Termin pobytu: listopad 2022
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Senator.Ze względu na pandemię nie było wielu gości i w związku z tym nie było tłumów na basenie czy plaży.Duża ilość leżaków, które były codziennie odkażane.Pokoje duże, odnowione.Łazienka natomiast nie spełnia standardu pięciogwiadkowego hotelu/mało miejsca pod prysznicem i przyklejająca się foliowa zasłona/.Wyżywienie różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie.
Emilia - 20.04.2021
14/19 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Spędziliśmy Święta Bożego Narodzenia w hotelu Senator, już po zameldowaniu otrzymaliśmy pokój dla dwóch osób dorosłych i córki 12-niej z jednym łóżkiem małżeńskim, poprosiliśmy o zmianę pokoju, w którym były dwa łóżka , lecz standard zarówno jedno i drugiego pokoju był na poziomie hotelu 2 *,rdza i woda płynąca z lodówki, odchodząca farba z drzwi, ścian, brudne zasłony z dziurami , klimatyzacja, z której ulatniał się odrzucający zapach, głośny agregat przy pokoju , a przed pokojem śmieci porozrzucane , wszystko mam udokumentowane zdjęciami , jedzenie monotonne, codziennie to samo, obsługa hotelowa bardzo miła , czego nie można powiedzieć o Panu rezydencie, który bardzo lekceważył klienta, jedynie Pani rezydentka była przyjaźnie nastawiona do klienta, nie polecam hotelu ,a mamy porównanie z innymi hotelami na Dominikanie, bo był to nasz kolejny pobyt na wyspie
Natalia, Mosina - 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
3/3 uznało opinię za pomocną