5.0/6 (611 opinii)
5.0/6
Generalnie wyjazd zaliczam do udanych. Transport samolotem bez zarzutów ( lecieliśmy w klasie premium i biznes). Panie rezydentki, hotel, pogoda, atrakcje bez większych zastrzeżeń. Jedynym aczkolwiek dość znacznym minusem był transport przy wyjeździe na oglądanie wielorybów. Zapakowano nas do niby-autobusu, który powinienem przewozić raczej dzieciaki a nie osoby dorosłe a trwało to ponad 4 godziny w każdą stronę. To było naprawdę kiepskie.
Wojciech Lukasz, Zabierzów - 16.02.2020
3/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel czysty, zadbany, pokoje codziennie sprzątane. Byliśmy tam pod koniec września, więc w hotelu Senator było bardzo mało ludzi, a co za tym idzie cisza i mega spokój, co było bardzo fajne, ponieważ jak potrzebowaliśmy odpocząć i się wyciszyć to relaksowaliśmy się na leżaczkach przy basenie z drinkiem w ręku, a jak chcieliśmy iść "do ludzi" to czas spędzaliśmy w hotelu Bachata, gdzie było dużo więcej osób, a wieczorami odbywały się różne wieczorki tematyczne.
moris - 13.10.2021
0/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Miejsce fajne, lokalni mieszkańcy i pracownicy hotelu super! Posiłki bardzo urozmaicone, smaczne. Kompleks hotelowy świetnie zorganizowany i bardzo czysto., dużo imprez i zabaw. Piękna plaża, chociaż był problem z dostępem do wolnych leżaków. Hotel w standardzie dominikańskim 5-gwiazdkowy, w standardzie europejskim słabe 3 gwiazdki. Łazienka - uszkodzona, przerdzewiała wanna. Warto przygotować sobie 1-dolarówki na napiwki. Rezydent „niewidzialny” mało zaangażowany, pierwsze spotkanie odbyło się rano następnego dnia po przybyciu, w porze kiedy było śniadanie, w miejscu innym niż wyznaczone na karcie otrzymanej na lotnisku. Niektórzy klienci musieli szybko zjeść śniadanie (lub wcale nie zdążyli zjeść) i szukać miejsca gdzie odbywa się spotkanie z rezydentem. Pomimo zgłaszania różnych problemów przez podróżnych z niedziałającymi sprzętami Pani była bardziej zainteresowana sprzedażą wycieczek fakultatywnych niż pomocą w wyjaśnieniu niedogodności klientom z personelem hotelu. Piękna pogoda i bardzo pogodni, uśmiechnięci tubylcy wynagradzają wszelkie niedogodności. Warto zabrać z sobą coś na komary ;-)
M i A, Leszno - 01.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel czysty, dobre jedzenie owoce przepyszne. Obsługa zawsze uśmiechnięta. Przy powtarzających się problemach z prądem ( co tam jest częste) w ramach przeprosin otrzymaliśmy pokój o wyższym standardzie.
Agnieszka - 01.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
1/1 uznało opinię za pomocną