5.4/6 (282 opinie)
2.0/6
Z Rainbow podróżuję już od jakiegoś czasu i jak dotąd wszystko było OK. Na ostatniej wycieczce zaistniała jednak pewna sytuacja ,którą pragnę się podzielić i pozostawić indywidualnej ocenie Czytających : Po wyjściu z autokaru,w drodze do hotelu potknęłam się i niefortunnie zwichnelam palec dloni.Wygladalo to na tyle poważnie,że musiałam jechać do szpitala aby lekarz mógł mi ten palec nastawić.Pani pilot na moje zgłoszenie praktycznie nie zareagowała tzn.z jej strony nie było żadnej pomocy.Sama zadzwoniłam na infolinię ubezpieczyciela i stamtąd już została uruchomiona cała bardzo skuteczna i szybka procedura w języku angielskim.Moje pytanie jest takie co w przypadku gdybym w stopniu komunikatywnym nie znała języka??? Bylam w tej sytuacji zdana tylko i wylącznie na siebie: na załatwienie Taxi , komunikację ze szpitalem i lekarzem prowadzącym.Jesli chodzi o zrealizowany program samej wycieczki i warunki pobytu ,to nie mam zastrzeżeń.Zawsze chciałam zobaczyć Dubaj i to mi się udało.
1.5/6
Wyjazd został zepsuty ze strony organizatora. Sprawa miała dalszy bieg po powrocie. O zmianie zakwaterowania organizator nawet nie poinformował, pomimo, że wyjazd został zakupiony z dużym wyprzedzeniem i został dokonany przez biuro podróży.