Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z Rainbow podróżuję już od jakiegoś czasu i jak dotąd wszystko było OK. Na ostatniej wycieczce zaistniała jednak pewna sytuacja ,którą pragnę się podzielić i pozostawić indywidualnej ocenie Czytających : Po wyjściu z autokaru,w drodze do hotelu potknęłam się i niefortunnie zwichnelam palec dloni.Wygladalo to na tyle poważnie,że musiałam jechać do szpitala aby lekarz mógł mi ten palec nastawić.Pani pilot na moje zgłoszenie praktycznie nie zareagowała tzn.z jej strony nie było żadnej pomocy.Sama zadzwoniłam na infolinię ubezpieczyciela i stamtąd już została uruchomiona cała bardzo skuteczna i szybka procedura w języku angielskim.Moje pytanie jest takie co w przypadku gdybym w stopniu komunikatywnym nie znała języka??? Bylam w tej sytuacji zdana tylko i wylącznie na siebie: na załatwienie Taxi , komunikację ze szpitalem i lekarzem prowadzącym.Jesli chodzi o zrealizowany program samej wycieczki i warunki pobytu ,to nie mam zastrzeżeń.Zawsze chciałam zobaczyć Dubaj i to mi się udało.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd został zepsuty ze strony organizatora. Sprawa miała dalszy bieg po powrocie. O zmianie zakwaterowania organizator nawet nie poinformował, pomimo, że wyjazd został zakupiony z dużym wyprzedzeniem i został dokonany przez biuro podróży.