4.4/6 (24 opinie)
4.5/6
Szanowni Państwo! Ogólnie rzecz biorąc, objazd po Cartagenie i jej okolicach udany. Niedosyt pozostawia,jednak, bardzo ubogi program turystyczny. Cieniem kładzie się również nieprofesjonalne, obcesowo, wręcz chamskie. traktowanie tyrystów przez rezydentkę Panią Agatę. Tejże wydaje się, że jest wyrocznią, nie przychodzi jej do głowy, że to właśnie podróżujący są jej pracodawcą. Wstyd, że biuro podróży z takim doświadczeniem i renomę zatrudnia takich rezydentów. To bardzo zniechęca do korzystania z Waszych ofert wyjazdowych!
P. SZABLEWSKI - 04.01.2025
36/37 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Bardzo nie jestem zadowolona z przewodnika- Pani Agaty ( nie znam nazwiska). Brak jej zaangażowania, brak przekazywania informacji o miejscu pobytu, bardzo była niegrzeczna wobec mnie.
Joanna Maria, Imielin - 28.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
32/43 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Sporo niedociągnięć organizatorskich - począwszy od wyjątkowo niskiej jakości charteru po niedopracowane propozycje wycieczek oraz słabe „all excuse me” ;)
Grzegorz, Białystok - 28.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
15/19 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Kolumbia to bardzo ciekawy kraj, a hotel w którym mieszkaliśmy posiadał wyjątkowy park ze zwierzętami. Niestety dobra organizacja ze strony Rainbow skończyła się na etapie zakupu w punkcie w Olsztynie. Potem było znacznie gorzej - po podróży niezbyt komfortowym samolotem, dowiedzieliśmy się na miejscu o zmianie harmonogramu wykupionych w ramach pakietu wycieczek w stosunku do oferty przedstawionej przy zakupie. Na jeden z planowanych pierwotnie dni wolnych dokupiliśmy w Rainbow wycieczkę fakultatywną do Bogoty. Niestety harmonogram wycieczek został tak zmieniony, że wycieczka z pakietu miała ten sam termin co wyjazd do Bogoty. Mimo zapewnień rezydentki, wartość wycieczki z której musieliśmy zrezygnować nie została zwrócona przez dział reklamacji. Otrzymaliśmy tylko zwrot gotówki, którą wpłaciliśmy dodatkowo rezydentce w proporcji przypadającej na tę wycieczkę. Czas rozpatrywania reklamacji był długi, a zakończył się zdaniem Rainbow, że więcej nie będzie koresponować w tej sprawie. Rezydentki były bardzo miłe i przygotowane do opowiadania o Kolumbii. Były to jednak bardzo młode osoby, przebywające w Kolumbii tylko kilka tygodni, a więc nie miały wiedzy o kraju nabywanej poprzez dłuższy pobyt (z resztą niebawem miały zmieniać kraj swojego pobytu). Wyjazd z hotelu na lotnisko był fatalny - brak polskiej obsługi oraz brak jasnej informacji o podstawieniu dwóch autokarów z listami gości spowodowały chaos i rozpaczliwe szukanie właściwego autokaru wśród wielu innych i to w ulewnym deszczu. Był to nasz drugi wyjazd z Rainbow, po pierwszym bardzo udanym - nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru biura podróży. Jednak druga wycieczka pozostawia wiele nieprzyjemnych wspomnień i raczej już nie wybierzemy się z Rainbow w podróż.
Katarzyna Ewa, Kieźliny - 20.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną