Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Grand Memories Varadero

4.8/6
(116 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
4.3
Pilot
5.2
Plaża
4.7
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.6
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Transport
5.4
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    hotel nie jest wart odwiedzenia!

    ania 09.01.2023

    polecam jak najbardziej Kubę, ale tylko na raz - bo ten świat trzeba poznać. I na pewno nie dzięki temu hotelowi. - pokoje były duże i przestronne, ale z pajęczyną i kurzem w środku. nie jestem osobą za bardzo wymagająca jeżeli chodzi o standardy, ale tutaj było na prawdę fatalnie - przez pierwsze dwa dni mieliśmy ręczniki w pokoju rozmiarów jak do twarzy. gdy poprosiliśmy o większe - dostaliśmy je na jeden dzień, ale w zamian prośbę oddania po wyjeździe mojej torby (która się spodobała dla sprzątaczki). ręczniki w pokoju nie były wymieniane codziennie, tylko ewentualnie wywieszone przez sprzątaczki na balkonie by wyschły. - ręczniki dużych rozmiarów w kolorze były raz udostępnione do korzystania na płazy/przy basenie. ale wymienić już je po skorzystaniu nie było gdzie - woda pod prysznicem i w zlewie zimna - nie dało się w niej spokojnie wziąć kąpiel bądź kobiecie umyć włosów. temperatura co najwyżej taka jak przy prysznicach basenowych. gdy proszono obsługę coś z tym zrobić - totalnie od 10 do 20 wieczorem zlewano nas by temat ucichł. po kilkunastu interwencjach i naszej upartośći - przyniesiono nam „koryto” z ciepła woda. witamy „ruską banie”. co najciekawsze nie było do wanny zaślepki, dzięki której można było przytknąć otwór i wziąć kąpiel. po dwóch dniach „afer” i długich rozmów z menagerem hotelu „przypadkowo” pojawiła się ciepła woda na jeden wieczór, później znowu odłączyli - brak szklanek/talerzy w restauracjach. ciagle trzeba czekać aż doniosą, a gdy wzięłam ze stolika szklankę do wody - kazano mi odstawić „bo to są szklanki ustawione tylko na stoliki” - z materacy wystają sprężyny przez co niewygodnie się śpi - choć łóżka są bardzo szerokie rozmiarów king size - zamiast chusteczek w restauracji na stołach - kawałek papieru toaletowego pod sztućcami - na plaży nie jest sprzątane codziennie. wzdłuż brzegu leżą z przypływu śmieci - raz bliżej raz dalej. leżaki były bardzo nie wygodne - lepiej było się położyć na ręczniku na piasku - jeśli chodzi o jedzenie - brak jakichkolwiek przypraw przy przyrządzaniu posiłków. napoje podczas obiadu ograniczone (nie można zamówić np kawy/herbaty do słodkiego) - nie działał telefon w pokoju - internet działa na hasło udostępnione przez recepcje tylko przez 4 godz. później trzeba odnawiać i znowu przestać w kolejce. nie wszędzie działał i często nie dało się w ogóle połączyć - papierosy są palone przez kanadyjczyków w środku holu (budynek) i nikt im nie zwraca uwagi - brak ratownika i obsługi przy basenach. nikt nie pilnuje porządku, nie myje i nie ustawia leżaki, nie zabiera brudne kubeczki i śmieci

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie wybrałabym drugi raz

    Monika, 28.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Główne zastrzeżenia mamy do hotelu - resort Resonance podzielony na dwie strefy Music i Blue - przydzieleni zostaliśmy do hotelu Music, co skutkowało głośną muzyką, na terenie całego obiektu, do późnych godzin nocnych. Minusem jest również organizacja wyjazdów na wycieczki - zawsze zbiórka i rozwiezienie uczestników odbywała się w tej samej kolejności, co skutkowało tym, że przy wczesnych wyjazdach i późnych powrotach byliśmy pozbawieni posiłku, oraz spędzaliśmy najdłuższy czas w autokarze. Co do obsługi rezydenckiej - panie przewodniczki powinny upominać turystów na temat punktualności, niestety mentalność polaczków jest jaka jest, tym bardziej na wakacjach, i gdzieś mają, że inni czekają, a było to nagminne. Wypadałoby również, aby panie zwracały uwagę napastliwym żebraczom na wyjazdach, co czynili rezydenci innych wycieczek.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Oczekiwania kontra rzeczywistość

    Jakub Damian, --- 09.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Kuba już nie taka jak była

    Paweł 06.05.2022

    Byliśmy w hotelu Memories Varadero Beach w grudniu - z wigilia i sylwestrem. Na Kube już drugi raz zawitaliśmy. Za pierwszym razem też ten hotel ale w 2017r. Wtedy było naprawde fajnie zas teraz to nie ta Kuba juz a hotel to katastrofa. Obecnie w hotelach kwaterują się też Kubańczycy i nic do nich nie mam jako do mieszkańców ale sposób korzystania z usług hotelowych i przyzwolenie na to obsługi to juz inna sprawa. Jeden Kubańczyk stoi w kolejce za jedzeniem w kuchni , za drinkiem itd. a jak już jest przy ladzie dochodzą do niego pozostali Kubańczycy i zaczyna się . Z kolejki 10 osobowej robiła się trzydziestoosobowa. MASAKRA. Za drinkiem , piwem czekało się po 30 minut. Na stołówce stojąc za Kubańczykiem nie było się pewnym czy wystarczy dla mnie też . Za kawą u kelnera /ki czekało się po 20-30 min. Obsługa generalnie miła . Pokoje widać , że maja swoje lata ale było ok. Generalnie juz nie polecam KUBY.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem