Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ladny, blisko plazy. Dobry serwis plazowy. Pokoje czyste, codziennie sprzatane. Wyzywienie dobre, szczegolnie polecamy resaturacje tematyczne oprocz wloskiej (dramat). Obsluga mila, zawsze chetna pomoc. Glownym problemem jest natomias ciepla woda, ktora czaasem jest a czasem nie ma. Szczegolnie dotyczy to pieter wyzszych. Mysle, ze jak tego rodzaju stardard hotel takiego problemu nie powinno byc. My mieszkalismy na drugim pietrze , wiec az tak bardzo nie odczuwalismy braku cieplej wody, natomiast wiemy od innych rodzin, ze problem byl powazny. Mimo zgloszen do Rezydentki, problem nie zostal rozwiazany do naszego wyjazdu. Generalnie mozna polecic.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super pobyt wszystko to co było w ofercie plaża ładna jedzenie do przyjęcia wycieczki do Hawany i Cayo Blanco extra
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kuba to wspaniałe miejsce na wakacje Wycieczka z Rainbow egzotyka light pozwoliła nam i odpocząć i zwiedzić kilka miejsc oraz trochę zobaczyć jak żyją Kubańczycy . Dla mnie pobyt stacjonarny jest zbyt nudny a tylko zwiedzanie zbyt męczące . Tak więc ta wycieczka jest doskonałym rozwiązaniem. Kompetentne rezydentki - dwie Aleksandry . Szkoda tylko że powiedziały nam że np. cygara można kupić w różnych miejscach i w rozsądnych cenach a nie tylko w poleconym sklepie w Hawanie Taniej było nawet na lotnisku Warto też zostawić sobie 1000 peso na lot powrotny aby zapłacić za strechowanie bagażu
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po objazdówce całej wyspy ostatnie dwa dni w hotelu na plaży były wspaniałym wytchnieniem. Hotel dysponuje basenem, są też świetnie warunki dla wypoczywających z dziećmi, jest dostęp do plaży z parasolami i leżakami. Dużo animacji i przy basenie i na plaży. Pokoje klimatyzowane, przestronne, wysokie, z doskonałymi łazienkami. Na wyposażeniu kosmetyki, lodówka, żelazko, parasol. Bary serwowały głównie kubańskie drinki, ale pina colady nie dostałam, może brak składników. Wyżywienie bardzo dobre, ja jadłam głównie ryby i byłam szczęśliwa. W ofercie nie zabrakło mięsa, jajek, makarony, warzyw, pyszne desery (lody!), owoce. Jedyny minus, to oczekiwanie na napoje. Kawa średnia, ale doskonałą piłam w barze.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczna impreza.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie zadowalające. Windy działają w hotelu niezbyt dobrze, a mieszkaliśmy na 7 piętrze. Bez bagażu szybciej było schodami. Rozmagnesowujące się karty wejściowe do pokoju. Drzwi wejściowe do pokoju nie zatrzaskują się automatycznie przy wychodzeniu. Przerwy w internecie. Ale to wszystko nie było wielkim problemem. Fajny pobyt. Obsługa rezydenta na wysokim poziomie. Ogólnie pozytywnie!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podróż a'la wehikuł czasu, samochody, budynki, ale również bieda i kartki. Polecam dla dojrzałych i świadomych podróżujących.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pieknie położony hotel, świetnie zorganizowane wycieczki do Havany i Trynidadu, przewodnik doskonaly
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie wyjazd super, ciekawy, można zwiedzić i wypocząć. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to jest socjalistyczna Kuba. Dla turystów stworzono tu enklawy. Wycieczki np. do Hawany, katamaranem do delfinów czy na koncert do Varadero - super. Kto chce zobaczyć prawdziwą kubańską biedę może wynająć taksówkę i pojechać np. do Cardenas - muzea super, bieda mieszkańców i wygląd prawdziwego miasta poraża. Wtedy można docenić co robią by zarobić z turystyki. Czy pięć gwiazdek odpowiada tym europejskim? W pewnych usługach tak, w innych nie. Kubańczycy są mili i bardzo się starają z różnym skutkiem. Infrastruktura i czystość w hotelu bez większych zastrzeżeń. Rewelacyjny poziom występów rewiowych i innych w hotelowym teatrze. Wyżywienie duży wybór więc można znaleźć coś dla siebie. Największe wpadki - wiele razy twarda wołowina i wieprzowina. Co ciekawe w restauracji tematycznej kubańskiej jagnięcina smaczna i mięciutka. W głównej restauracji smaczna pizza, w tematycznej włoskiej nie ma jej w menu. Do deseru we włoskiej nie ma kawy z czego śmieje się nawet kubańska kelnerka. Za to ambitnie w karcie tiramisu, jak się okazuje jedyne na świecie bez mascarpone. Ot takie śmiesznostki. Uczą się, hotel jest nowy. Rezydentka pani Dominika,w czasie wycieczek jako przewodniczka kompetentna, taktowna i miła. Przelot bezpośredni Dreamlainerem LOTu to atut. Niestety catering to nieporozumienie. Mini danie na ciepło i zimna mini kanapka na 10-godzinny lot. Co gorsza nie ma możliwości dokupienia czegoś do jedzenia nie licząc batoników. Woda skończyła się na dwie godziny przed lądowaniem. Na szczęście przewidziałem to i wszedłem na pokład z prowiantem i piciem na drogę. Rainbow powinien doprecyzować umowę z LOT-em, bo wygrywa z innymi ofertami na Kubę moim zdaniem bezpośrednim przelotem. Oddzielny temat to stewardzi i stewardesy. Panowie robili co mogli żeby zatrzeć złe wrażenie i nadrobić skandaliczne wyczyny koleżanek. W drodze powrotnej panie się kłóciły między sobą i dawały do zrozumienia, że ta praca je wkurza.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany położenie hotelu przy pięknej plaży czystość obiektu akceptowalna wyżywienie również darmowe rowery wodne i kajaki.