4.8/6 (213 opinie)
1.0/6
Zazwyczaj nie wystawiam negatywnych opini, chyba że spotka mnie w hotelu naprawdę coś tragicznego.. Iberostar Laguna Azul to hotel który posiada 5 gwiazdek, jednak nie sugerujcie się tym, bo nie zasługuje nawet na jedną. Kuchnia tragedia- wszystko zimne, chleb stary, masła brak, soli, pieprzu brak, jedynie jadalne omlety na które trzeba czekać pół godziny i pizza. Przez cały pobyt dostałem jednego drinka z cytryną, słomek do drinków brak. Załatwienie każdej błachej sprawy na recepcji to pół godziny czekania, obsługa w większości ekstrmalnie nie miła (poza kilkoma wyjątkami) brak animacji. Pokoje standardowe zniszczone, łóżko połamane, lampa miga, pleśń na ścianie, stęchlizna i wilgoć- dopiero po dopłacie dostaliśmy trochę lepszy, nieśmierdzący z lepszym widokiem. Ogólnie przez tydzień pobytu spędziłem jeden dzień na czekanie, ( załatwianie ręczników, karty do drzwi, na cukier, łyżeczke i inne pierdoły..) wszystko jest trankilo- one moment. Masa małych gryzących muszek, jeśli ktoś ma uczulenie- może być problem. Z pokoju „zawinęli” mi szampon i krem do opalania, który po awanturze znalazł się po trzech dniach. Trochę hoteli w życiu przerobiłem, ale to co tam widziałem przechodzi wszelkie normy.. Zdecydowanie odradzam!!!
1.0/6
Niestety nie polecam tego hotelu, obsługa arogancka, hotel brudny, wszędzie pełno biegającego robactwa, jedzenie okropne. Dostęp do WiFi niby bezpłatny ale dla każdego gościa indywidualny, bardzo słaby zasięg więc kontakt z resztą świata mocno ograniczony. Jak na 5* hotel wypada bardzo, bardzo słabo.
1.0/6
Zwiedziłam już dużo świata ,hoteli ale ten hotel to po prostu jakaś kpina .Czytalam przed wyjazdem opinie oczywiście i dziwię się że pozytywne ,że wiecie pokój jak na warunki kubańskie spoko 🙈.Nieeeeeee!!!!! Pokoje zmieniane przez gości hotelowych po cztery razy ,nawet ze zmianą hotelu .Pokoje zagrzybiale ,smród z klimatyzacji ,ręczniki nie zmieniane przez tydzień tak samo pościel ,mało tego z pościel już na samym początku po przybyciu była w plamach z krwi i niewiem z czego jeszcze 🙈Zgłaszaliśmy ale bez efektu podobnie jak inni goście .Karaluchy biegają po restauracji i toaletach no poprostu urąga człowieczeństwu 🙈Kawy do śniadania w restauracji brak dopiero po kilku dniach się znalazła odziwo .W barze przy lobby dostępna oczywiście ale zdarzyło się że jednego dnia zabrakło w całym hotelu (all inclusiv)przypominam .Brak ręczników w toaletach wspólnych ,szczotek do toalet ,czasami papieru toaletowego .Jedzenie hmmmm totalnie średnie. Nigdy więcej !!!
1.0/6
Warunki w hotelu beznadziejne .Brak ciepłej wody ,papieru toaletowego,ręczników. W miejscu zwanym restauracją brudno ,stoły nie sprzątane po wyjściu klienta.Aby spożyć posiłek należało sobie posprzątać stół -:) Brak należytej obsługi kelnerskiej kawa, herbata zimne napoje we własnym zakresie (brak automatów gdzie można by było zaopatrzyć się w kawę więc należy szukać kelnera który nas uszczęsliwi filiżanką tego napoju).Potrawy mimo tego że w podgrzewanych pojemnikach były zimne .Talerze brudne.Warunki kubańskie nie adekwatne do ceny.