Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Iberostar Origin Playa Alameda

4.8/6 (124 opinie)

4.8/6
124 opinie
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Transport
5.4
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Kuba listopad

    Kuba piękna, czas się tam zatrzymał, mega fotogeniczny kierunek. Ludzie uśmiechnięci, kontaktowi. Absolutnie nie polecam zabierania Euro !!! Euro można zabrać jak ktoś chce kupić wycieczki w Rainbow. 1$ potrzebny jest wam będzie wszędzie, począwszy od toalet na pamiątkach kończąc, monety Euro są nie akceptowane a papierowy dolar wszędzie i nie ma dla nich żadnego znaczenia czy będzie to np. 40Euro czy 40dolarów- przelicznik mają taki sam. Wymiana waluty w hotelu szybko zweryfikuje pierwszy zakup na mieście że była to błędna decyzja. Najbardziej zachwyciła nas Havana, Viniales i Trynidad. Z atrakcji hotelu mało korzystaliśmy bo dużo zwiedzaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ale nie z hotelu ale z kierunku. Polecamy nocleg w casa particular w Havanie, daje to możliwość poznania prawdziwego oblicza Kuby i życia Kubańczyków. Wiele osób było mocno zawiedzionych Airbusem linii Plus Ultra, to taki Ryanair dalekobieżny :D Bardzo mało miejsca na nogi w szczególności jak pasażer przed nami rozkłada opacie. Brak rozrywki pokładowej/monitorów w oparciu. Dostępne wi-fi z na pokładzie, można oglądac filmy na swoim urządzeniu, lubi się zawieszać. Nie polecam zakupu wycieczki z dużym wyprzedzeniem ponieważ na miesiąc przed wylotem można było ją kupić znacznie taniej.

    Mariusz - 28.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    17/17 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    opinia z 7-mio dniowego wypoczynku z 2 wycieczkami

    Jesteśmy po wycieczce na Kubę i mamy mieszane odczucia. Przelot w obie strony bez zarzutu (miła obsługa LOT-u). Na lotnisku czekała pani z mało widocznym logo Rainbow, która lakonicznie poinformowała o nr autokaru który dowiezie nas do wybranego hotelu oraz o godzinie spotkania tzw. organizacyjnego w następnym dniu. Tyle i aż tyle czyli radź sobie sam. Na miejscu formalności (zrozumiałe bo wiemy gdzie jesteśmy) i oczekiwanie na pokój. Hotel sieci Iberostar 5*, więc sądziliśmy że będzie przynajmniej dobrze a w naszej ocenie to co najwyżej +2*. jako ciekawostkę powiem że udało mi się zabić jednego duuuużego karalucha. Szkoda że nie zrobiłem mu zdjęcia ale co inne było ważniejsze. Na spotkanie następnego dnia z rezydentem (p. Magdalena, która witała nas na lotnisku ), trzeba było jej szukać bo nie miała ze sobą żadnej dużej plakietki z logo Rainbow (tylko mała naszywka na koszulce) a samo spotkanie zamiast na terenie dużego holu odbyło się poza obiektem w tzw. amfiteatrze co było powodem że nie wszyscy dotarli. Pani przekazała podstawowe informacje i przeszła do zapisów na wycieczki tłumacząc tym, że nie chce zabierać nam czasu (czyt. nie zabierać sobie czasu) . Na zadawane pytania odpowiadała lakonicznie bez jakichkolwiek dodatkowych informacji, które byłyby przydatne podczas naszego pobytu w zupełnie nieznanym kraju (m.in. zwyczaje czy miejsca korzystnego zakupu pamiątek). NIE POWIEDZIAŁA NAJWAŻNIEJSZEGO, ŻE W NOCY Z SOBOTY NA NIEDZIELĘ 10.03. JEST ZMIANA CZASU NA KUBIE. Wycieczki. Do Hawany w dniu 8.03. p. Aleksandra starała się opowiedzieć jak najwięcej ale było dużo miejsc do zwiedzania a mało czasu do swobodnego ich przekazu. Obiecywała że podczas drugiej wycieczki do Trynidadu koleżanka przekaże ich nam mnóstwo z uwagi na długie czasy przejazdu. I tutaj niemiła niespodzianka. Druga pani Aleksandra już nie była tak wylewna bo jak stwierdziła nie chce nam przeszkadzać podczas podróży, ograniczając się do krótkich informacji. A można było wiele przekazać aby przybliżyć nam kraj w którym jesteśmy. Nie jesteśmy pierwszy raz na tego typu wycieczkach i jesteśmy przyzwyczajeni do innego podejścia opiekunów ( z tym jednym wyjątkiem wycieczki do Hawany). Dla przykładu powiem że byliśmy na dwutygodniowej wycieczce do Chin a przewodnik cały czas zarzucał nas ciekawostkami, uczył podstawowych słów. W trakcie zwiedzania każdy jej uczestnik był dla niego ważny i nikogo nie zostawił bez jakiejkolwiek pomocy. Nawet na lotnisku pomagał w formalnościach przy- i wyjazdowych. A dla przykładu, zaraz po nocnym locie, stwierdził że najlepszym sposobem na aklimatyzację jest natychmiastowa eksploracja miejsca do którego przybyliśmy. To tyle dygresji. Zastanawiam się jakimi kryteriami Państwo się kierujecie przy wyborze rezydentów (przewodniczek). Sadziłem że renoma firmy Rainbow zobowiązuje. I taka jeszcze jedna uwaga: dlaczego przewodnicy i uczestnicy wycieczek nie są wyposażeni w system łączności radiowej? Przecież jak bardzo ułatwia to komunikację. Podsumowując, wyjazd pomimo tych zasygnalizowanych uwag udany bo miejsce: plaża, woda, pogoda i te niepowtarzalne miejsca są ponad wszystko. I stąd być może zawyżone oceny

    Jan Kazimierz, Kraków - 21.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    15/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Spostrzeżenia

    Mimo wszystko warto zobaczyć Kubę 😀

    Andrzej Tadeusz, KALISZ - 29.11.2017  | Termin pobytu: listopad 2017

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Piękna Kuba

    Po pierwsze zabrać dolary nie euro !!!!!! Przelicznik 1dolar = 1 euro, więc z euro jesteśmy w plecy. Karty płatnicze plastikowe, nie mają terminali, które przyjmują płatność z karty w telefonie. Hotel… dużo słyszałam o Kubie , hotelach , jedzeniu, większość się sprawdziła. Jedzenia praktycznie nie ma, Pani która robi omlety na śniadanie, jaja gotowane są i to tyle ze śniadań. Owoców, warzywa brak. Obiad i kolacja dokładnie te same dania, czasami była jakaś panga, kurczak, ale to najlepiej było przyjść na otwarcie stołówki żeby się na kurczaka załapać. Pokoje… brudno, grzyb na ścianach, odpadające elementy itp. Ręczniki, pościel brudna. Napoje - wszystkiego brakuje, ale nie rumu !!!! Leja prawdziwy w każdej ilości, pińa colada, daikri itp. I jak już człowiek zaakceptował wszystko!!! Brak jedzenia, bród, okazało się, że nie ma leżaków. Codziennie trzeba było wstawać o 6 rano, żeby iść na plażę zająć leżak. Na basenie wystarczyło zająć o 7. Ciągły remont, recepcja najochydniejsza jaka kiedy kolwiek widziałam. Wi fi działało dobrze. Podsumowywujac do wszystkiego człowiek jest się w stanie przyzwyczaić, ale wstawanie i bieganie o 6 rano za leżakiem uważam za skandal !!!!!!! Plaża przepiękna, morze cudowane, jak się odpowiednio wcześnie zajmie leżak to naprawdę można się zrelaksować. PS cudowna rezydentka Pani Justyna, byłam z nią na wycieczce havana plus Viñales - rewelacja ! Z wycieczek jeszcze cayo blanco i pływanie z delfinami - cudowne przeżycie. Myślę, że na Kubę jeszcze wrócę, ale na pewno wybiorę inny hotel

    Boż - 09.12.2023

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem