Opinie o Egzotyka Light - Margarita, Hesperia Playa el Agua

4.5/6
(178 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.2
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
4.8
Plaża
5.4
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.8
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.1
Transport
4.8
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd, który tylko z nazwy jest objazdówka

    Dawid, Knurów 16.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Wycieczka w bardzo ciekawy rejon świata. Wenezuela jest pięknym terenem o bogatej naturze i interesującej kulturze. Oferowana wycieczka jest jednak z tych słabych. Poza przelotem tanimi liniami PlusUltra w programie znajdziemy hotel z karaluchami oraz fatalnym jedzeniem. Na pochwałę zasługują jednak drinki, które są wyśmienite. Program wycieczki poza jednym wyjazdem po wyspie jest bardzo nieatrakcyjny. Widoki i plaża są dla odmiany przepiękne. Na plaży niestety gra głośna muzyka. Zdecydowanie polecamy wybór innego wyjazdu (lepszej objazdówki) oraz warto dopłacić za inny hotel.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ok poza jedzeniem

    EWELINA 20.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel ok. Duzy teren, swoboda, baseny- baz zarzutow. Jedzenie mały wybór i kiepskie. Natomiast wszystko rekompensuje piękna plaża - najlepsza na wyspie. Leżaków na plaży niewiele.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Nie polecam

    Wojciech, Piława Górna 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    W pokoju premium brak ciepłej wody, w całym hotelu brak popielniczek , brak łyżeczek, w toaletach przy basenie i przy barze często brakowało papieru, Tylko dwa plusy , pogoda i pilot pan Sebastian

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel bardzo slaby. Nie polecam.

    Katarzyna Bożena, Sarnów 05.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel najwyzej na 3 *. Co prawda pokoje sprzatane codziennie, teren ładny, ale sposób podawania napoi do posilkow i w lobbi cos okropnego. Plastikowe miękkie kubeczki , do kawy plastukowe połamane slomki zamiast łyżeczek. Czuliśmy się jak na kempingu jedzenie bardzo słabe. Na plus plaża i baseny. Najslabszy hotel w jakim byłam. A trochę swiata zwiedziłam. Ogolnie wczasy udane, ale to za sprawą towarzystwa. Poznalismyfantastycznych ludzi a reszta zeszła na dalszy plan.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt 12-20.12.2024

    Mateusz 22.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Plaża przepiękna, obsługa nie mówiąca po angielsku ale starającą się, aby gość czuł się jak najlepiej. Jedzenie w porządku, bez szału ale raczej nikt głodny nie będzie. Hotel na rozległym terenie, zapewniający kilka atrakcji dla gości np. kajaki, rowery, łódki czy trekking. Kłamstwem jest, że to hotel 5* i biuro podróży powinno to uwzględnić w opisie. Max 3*, taki Gierek wyskakujący zza rogu. W obu pokojach nie działały sejfy, nie było do końca posprzątane, drzwi nie domykały przez co było bardzo głośno i budził nas w nocy każdy odgłos z korytarza. Co do wycieczek: Margarita w Pigułce - warto! Wiele miejsc i zdobytych informacji. Shopping Tour - rozczarowanie. Dużo było obiecane, ilu to rzeczy nie spróbujemy, że to "smaki Margarity". Faktycznie spróbowaliśmy 1/3 tego co było mówione, a ceny wyższe. To samo kupicie w hotelowym sklepiku za niższe ceny! Wyspa Coche - Tragedia, odradzam każdemu zakup tej wycieczki!! Ten wspaniały relaks, polegał na zestawieniu nas na środku gołej plaży (bez grama palmy czy cienia) z grupą sprzedawców z chińszczyzną, z którymi pilotki nic nie robiły!! Przez pierwszą godzinę siedziało się na leżaku trzymając za torbę i odpędzając od natrętów. Co do rezydentów - Luiza i Sylwia bardzo sympatyczne. Sebastian z Hoover Tours najlepszy przewodnik! Najsłabsza ocena dla Pawła, mam wątpliwości czy ten Pan lubi pracę z ludźmi. Generalnie Wenezuela dopiero raczkuje z turystyką, jest to miejsce dla osób mało wymagających. Przelot linią Plus Ultra - bardzo słaba obsługa, w klasie Ekonomicznej dostaliśmy w pół zamrożony obiad, obsługa napoje daje tylko do posiłku i ucieka do biznes klasy, praktycznie ich nie ma, więc lepiej kupcie sobie butelkę wody na lot. W biznes klasie obsługa z ich strony była już nieco lepsza, ale biznes w bardzo niskim standardzie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wycieczki z paliru

    Tomasz Grzegorz, Warszawa 25.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Margarita w pigułce jest ok. Natomiast zakupy są bezcelowe gdyż takie same ceny są w hotelu. Jeep safari to nieporozumienie zdecydowanie lepsza jest wycieczka na koniach. Jeep dwa razy się zepsuł. Jazda po drogach asfaltowych. To żadne safari.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    opinia

    KAZIMIERZ, TYCHY 25.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel wymaga remontu, wszystko zniszczone . W pokoju brak suszarki, lodówki i zestawu do parzenia kawy. Jedzenie okropne , mało i cały czas to samo. Każdy napój podawany w plastiku. Leżaki brudne i zniszczone. Jedyna rzecz w hotelu to przepiękna plaża

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wenezuela

    Robert, Ząbkowice Śląskie 30.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Wycieczkę oceniamy na ocenę 3 . Katering w samolocie bardzo słaby. Wycieczki z wyjątkiem jednej Margerarta w pigłuce beznadziejne. Czujemy się trochę oszukani ponieważ podczas rezerwacji nie było informacji o dodatkowych opłatach za wycieczki lokalne jak również w przesłanym przez biuro opisie pobytu nie było ani słowa o opłatach dodatkowych. Informacje o dotakowych opłatach pojawiły się w ofercie już po naszej rezerwacji. Jeśli chodzi o hotel to jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymi kryzys z jakim zmierzyła sie Wenezuela to oceniamy 4+ . Bardzo miła obsługa we obydwu hotelach których byliśmy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Wakacje Wenezuela

    Agata, Gniezno 19.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Wyjazd zaliczam do udanych ze względu na krajobraz. Rezydentka w hotelu pomocna i bardzo operatywna nie mam zastrzeżeń. Lot - samolot na tak długą trasę powinien być bardziej komfortowy. Mało miejsca w samolocie brak ekranów na plus posiłki podczas lotu i miła obsługa. Hotel - z pewnością nie był wart tych pieniędzy. Nie wybierałam najtańszej bazy hotelowej jaka pojawiła się w ofercie. Niestety biorąc pod uwagę kraj do którego leciałam bo nie był to mój pierwszy raz w Ameryce Południowej mimo wszystko spodziewałam się lepszych warunków. Na plus piękna plaża ładny ogród hotelowy. Pokoje przestronne, skromne. Drzwi na taras otwierały się tragicznie na tarasach brak krzeseł aby usiąść. Przez cały pobyt taras nie był sprzatany. Zdezelowane leżaki nad basenami. Posiłki kiepskie ale nikt z głodu nie umrze na plus świeże soki z owoców. Ogólnie z pewnością hotel moim zdaniem ma zawyżoną cenę biorąc pod uwagę standard oraz wyżywienie cena do jakości jest nieadekwatne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Daleko id oferty biura.

    Dorota 05.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Od początku nie było opieki rezydenta. Na lotnisku w Wenezueli nie było nikogo kto by się kompleksowo zajął uczestnikami. Chociaż były problemy z odbiorem bagażu, nie miał też kto pokierować do odpowiedniego autokaru. Hotel odbudowujący się po kryzysie. Pokoje skromne ale czyściutkie. Przez 5 dni nie było w dwóch budynkach ciepłej wody. Zgłoszone to było miejscowej rezydentce, która nie zareagowała. Dopiero po kilkukrotnych zgłoszeniach do managerów hotelowych (nie mówiących po angielsku) i linii alarmowej Rainbow udało się wymusić naprawę usterki. Jedzenie na bardzo niskim poziomie. Widoczny brak produktów spożywczych. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Kilka basenów do wyboru. Hotel położony przy pięknej plaży. Ogromnym minusem rezydentka, która nie potrafi rozmawiać z ludźmi. Na lotnisko zawieziono nas 6 godzin przed odlotem samolotu!!!! MASAKRA

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem