4.5/6 (98 opinii)
3.0/6
Wycieczkę oceniamy na ocenę 3 . Katering w samolocie bardzo słaby. Wycieczki z wyjątkiem jednej Margerarta w pigłuce beznadziejne. Czujemy się trochę oszukani ponieważ podczas rezerwacji nie było informacji o dodatkowych opłatach za wycieczki lokalne jak również w przesłanym przez biuro opisie pobytu nie było ani słowa o opłatach dodatkowych. Informacje o dotakowych opłatach pojawiły się w ofercie już po naszej rezerwacji. Jeśli chodzi o hotel to jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymi kryzys z jakim zmierzyła sie Wenezuela to oceniamy 4+ . Bardzo miła obsługa we obydwu hotelach których byliśmy.
3.0/6
Wyjazd zaliczam do udanych ze względu na krajobraz. Rezydentka w hotelu pomocna i bardzo operatywna nie mam zastrzeżeń. Lot - samolot na tak długą trasę powinien być bardziej komfortowy. Mało miejsca w samolocie brak ekranów na plus posiłki podczas lotu i miła obsługa. Hotel - z pewnością nie był wart tych pieniędzy. Nie wybierałam najtańszej bazy hotelowej jaka pojawiła się w ofercie. Niestety biorąc pod uwagę kraj do którego leciałam bo nie był to mój pierwszy raz w Ameryce Południowej mimo wszystko spodziewałam się lepszych warunków. Na plus piękna plaża ładny ogród hotelowy. Pokoje przestronne, skromne. Drzwi na taras otwierały się tragicznie na tarasach brak krzeseł aby usiąść. Przez cały pobyt taras nie był sprzatany. Zdezelowane leżaki nad basenami. Posiłki kiepskie ale nikt z głodu nie umrze na plus świeże soki z owoców. Ogólnie z pewnością hotel moim zdaniem ma zawyżoną cenę biorąc pod uwagę standard oraz wyżywienie cena do jakości jest nieadekwatne.
3.0/6
Od początku nie było opieki rezydenta. Na lotnisku w Wenezueli nie było nikogo kto by się kompleksowo zajął uczestnikami. Chociaż były problemy z odbiorem bagażu, nie miał też kto pokierować do odpowiedniego autokaru. Hotel odbudowujący się po kryzysie. Pokoje skromne ale czyściutkie. Przez 5 dni nie było w dwóch budynkach ciepłej wody. Zgłoszone to było miejscowej rezydentce, która nie zareagowała. Dopiero po kilkukrotnych zgłoszeniach do managerów hotelowych (nie mówiących po angielsku) i linii alarmowej Rainbow udało się wymusić naprawę usterki. Jedzenie na bardzo niskim poziomie. Widoczny brak produktów spożywczych. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Kilka basenów do wyboru. Hotel położony przy pięknej plaży. Ogromnym minusem rezydentka, która nie potrafi rozmawiać z ludźmi. Na lotnisko zawieziono nas 6 godzin przed odlotem samolotu!!!! MASAKRA
3.0/6
Byłem, zobaczyłem i nie wrócę. Lot męczący. Zamiast LOTU były jakieś linie Plus Ultra. Nowy kierunek, ale mnóstwo muszą się nauczyć w pracy z turystami.