Opinie o Egzotyka Light - Margarita, Hesperia Playa el Agua

4.5/6 (98 opinii)

4.5/6
98 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.1
Plaża
5.4
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.8
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.1
Transport
4.8
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Zawiedzione nadzieje

    Kolejny wyjazd z Rainbow, bo miałam zakodowane, że jak Rainbow, to wszystko sprawdzone, zaakceptowane i zapięte na ostatni guzik. Program lightowy, bardziej nastawiony na wypoczynek niż zwiedzanie. Wyprawa po wyspie jeepami zasługuje na pochwałę. Przewodnik, pani Joasia, wspaniale przygotowana, kontaktowa, z dużym poczuciem humoru. Wycieczka fakultatywna katamaranem, tym razem z panem Sebastianem, też godna polecenia. Wycieczka po wyspie "Margarita w pigułce"... pomimo starań Pani Joasi ...taka sobie. Zresztą wyspa wspaniała pod kątem przyrody, nie obfituje w obiekty budzące chęć poznania. A wycieczka "Smaki Margarity", to wręcz nieporozumienie. Rezydenci zapisują to pod nazwą "shopping" i to jest prawidłowe określenie. Chodzenie po zaprzyjaźnionych butikach i odwiedzenie marketu na zakończenie, trudno nazwać "smakami". Plaża przy hotelu ....przepiękna. Szeroka z wysokimi palmami, w oceanie ciepła woda. Przy wyborze leżaka należy uważać, bo z tych wysokich palm spadają uschnięte duże liście. Są dosyć ciężkie. Hotel Hesperia Playa el Aqua to odrębny rozdział. nigdy w życiu nie miałam tylu zastrzeżeń. w zasadzie czego nie dotknąć, to problem

    Elżbieta, Katowice - 09.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    13/13 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    bardzo słaby hotel

    dziwne , że takie duże biuro podróży nie próbuje poprawić serwisu hotelowego. zachęcam rezydenta , żeby spędził w hotelu 2 noce i będzie już wiedział dlaczego tyle osób się skarży

    Wojciech, bydgoszcz - 02.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje Margarita

    Nie polecam. Miejsce nie przygotowane na przyjazd turystów. Plaża cudowna. Morze wspaniałe ale duże fale. Nie można pływać ale extra zabawa. Niestety jedzenie fatalne. Żadnego wyboru, zimne. Wszędzie muchy i bezpańskie psy krążące między stolikami. Obsługa bardzo uczynna i pomocną. Drinki w porządku ale podawane w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Mogłoby być lepiej gdyby organizator dopilnował ponieważ potencjał ośrodka jest duży . Najwyżej 3 gwiazdki.

    Bogusława Anna, Wola - 25.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje na Wyspie Margarita

    Pod koniec marca 2024 r. odwiedziliśmy Wyspę Margarita spędzając tam miło czas. Z plusów warto wymienić: - ładne plaże, generalnie na wyspie - tanio Jako minusy należy wskazać: - niski standard hotelu, czego nie było widać po zdjęciach. W dodatku działa częściowo, tj. funkcjonuje 1 restauracja, przekąski to ciastka, hot-dogi i burgery. Jest potencjał ale nie wszystko działa, natomiast cena wycieczki jest taka jakby klienci mieli dostęp do wszystkich atrakcji i udogodnień - monotonne jedzenie, które było doprawione średnio co drugi dzień - wysokie ceny wycieczek Rainbow, nieadekwatne do lokalnych warunków - my uczestniczyliśmy w wycieczce do Canaimy, która zdecydowanie nie jest warta swojej ceny za de facto 2 godz. chodzenia po wodospadach, 1 godz. lunch (dla wegetarian - suchy ryż i surówka) i 2 godz. kręcenia się po terenie hotelu - wyjazd na lotnisko w dniu powrotu na 7 godz. przed godziną wylotu - tłumaczenie, że jest to wymóg lotniska. Marnowanie dnia i pieniędzy, ponieważ hotele nie zapewniają, a rezydenci o to nie dbają, żeby pasażerowie otrzymali lunch boxy. Po 1,5 - 2 h wszyscy pasażerowie byli odprawieni i siedzieliśmy bez sensu na lotnisku czekając na samolot, który dopiero z Polski przyleciał, więc obsługa lotniska i tak nie mogła zapakować bagażu itd. Ponadto dopiero w momencie, kiedy zaczęło się wpuszczanie do samolotu, padł komunikat o wstrzymaniu boardingu ze względu na rewizję bagażu. Wskazuje to, że nie ma celu żeby być z takim wyprzedzeniem, bo lotnisko i tak na ostatnią chwilę wszystko robi. - samolot typu dreamliner - samolot o obniżonej klasie, o czym biuro poinformowało kilka dni przed wylotem. Obsługa samolotu uprzejma i nieczepliwa, ale z drugiej strony pracująca bardzo powoli. Zarówno lot do, jak i powrotny były opóźnione.

    Ada, Toruń - 26.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem