4.7/6 (157 opinii)
1.0/6
Hotel niegodny biura Rainbow. Powinien zostać wycofany z oferty. Wszędzie brud i ruina . Zdjęcia i opis pochodzą grubo sprzed 10 lat. Jedynym plusem była grupa turystów z Polski
PAWEŁ, Poznan - 31.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
7/10 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Uwaga, ten hotel nie powinien być w żadnej ofercie ze względu na standard, który naprawdę woła o pomstę do nieba. Posiłki z łażącymi karaluchami, pomijam wszechobecne muchy, to już nie jest kwestia biedy tylko brudu. Szkoda, rzeczywiście usytuowany jest przy plaży jakich mało, czystej i zjawiskowo pięknej. Niestety ten hotel nie nadaje się absolutnie do mieszkania nawet na kilka dni. Skandaliczne, że znajduje się w ofercie Rainbow. Dodatkowo tak głośna muzyka z basenu dociera nawet w najodleglejsze zakątki plaży należącej do terenu hotelu. Tym chamskim łubudu dokładają jeszcze dodatkowo dyskomfortu, nie ma się gdzie schować. Jestem zawiedziona i zniesmaczona. Dodam, że byłam w kilkudziesięciu krajach na świecie i ten hotel oceniam najgorzej.
Iga - 01.01.2025
16/20 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Biuro Podróży Rainbow Dodaj zdjęcie Biuro Podróży Rainbow 4,5 (40) Biuro podróży w WarszawieOtwarte W skrócie Opinie Zdjęcia Według właściciela Informacje Podsumowanie opinii w Google Opinie nie są zweryfikowane 5 4 3 2 1 4,5 (40) Adrian z Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta …Więcej Zdjęcie 1 sprawdza Adrian Zdjęcie 2 sprawdza Adrian Zdjęcie 3 sprawdza Adrian Tadeusz 1 opinia 2 miesiące temu Po raz kolejny pragniemy podziękować miłym Panią z punktu Rainbow ul. KEN w Warszawie za profesjonalną pomoc przed wyjazdem wrześniowy do Tunezji. Teraz zamówiliśmy wyjazd do Turcji. Panie są profesjonalne, pomocne, życzliwe. Polecamy ten …Więcej Piotr 1 opinia·6 zdjęć 4 miesiące temu Witam, mieliśmy przyjemność zamówienia wyjazdu w Państwa siedzibie. Osoby które udzielały nam informacji a przede wszystkim Pani Małogorzata, wiedziała dosłownie wszystko. Przekazała nam w bardzo jasny i zrozumiały sposób wszystkie …Więcej Iwona Żak 13 opinii 8 miesięcy temu Biuro przy ulicy KEN w Warszawie dogodnie położone przy stacji metra. Przyjemne wewnętrzne, ale najwazniejsze, przemiła i kompetentna obsługa, doradzi, sprawnie załatwi wszystkie formalności. Biuro Podróży Rainbow (właściciel) 7 miesięcy temu Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie przy wybieraniu kolejnych wakacji! Adrian Markowicz Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta w pokoju nr 214 i chodziła tak głośno jak kombajn i dodatkowo nie dało się jej wyłączyć. Drugiej nocy pojawiły się mrówki w pokoju (ponieważ nie jesteśmy problematycznymi ludźmi nie zrobiliśmy z tego afery) użyliśmy przywiezionej Muggi i problem został przez nas załatwiony. Trzeciej nocy była taka wilgoć (klimatyzacja była wadliwa), że na poduszkach był taki śmierdzący swąd stęchlizny i wykładzina w pokoju cały czas wilgotna co skutkowało tym, że musieliśmy wyrzucić 2 pary skarpet ponieważ były tak brudne jak po spacerze po błocie. Zgłosiliśmy Pani rezydent jak już przypadkiem udało się panią złapać na spotkaniu z następną grupą która przyjechała, dodam tylko że oba podane numery kontaktu z rezydentem były wyłączone (mam nagrane filmy jak próbuję się dodzwonić przez dwa dni), w końcu zadzwoniłem na jeden z nich na Whatsupp (Pani rezydent nie odebrała) napisała wiadomość w odpowiedzi na moją wiadomość (oczywiscie posiadam screena z rozmowy) pomimo tego sprawę musieliśmy zgłosić do managera hotelu, Pani rezydent napisała lakonicznie że jest jej przykro i że mamy sprawę załatwić sobie z managerem. Po naszej interwencji pod naszą nieobecnosc wstawiono nam osuszacz do pokoju, który czwartej nocy o 3:30 załał nam poł pokoju (bo trzeba było z niego opróżniać pojemnik na wodę, o czym nikt nie powiedział a swoją drogą dlaczego mielibyśmy to robić po nocach!) więc kolejna noc nie przespaną! Po tym dniu i awanturze z kolejnym Państwa rezydentem (Pan Wiktor) zmieniono nam pokój na nr 211. Na pytanie o beach bar z umowy i rzekomy transfer na życzenie (jest w umowie) na plażę Pan odrzekł że to nie jego problem i co on ma zrobić że możemy złożyć reklamację! Natomiast z wyjazdu jesteśmy bardzo nie zadowoleni ponieważ: 1. W aplikacji daty naszej podróży się nie zgadzały (co zgłosiłem Pani rezydent która bezczelnie stwierdziła że kłamię i na pewno źle popatrzyłem, dopóki nie pokazałem jej aplikacji!) Oczywiście nie było żadnej skruchy czy przeprosin a jedynie " O faktycznie, muszę to zgłosić do działu IT". 2. Przez powyższe nie skorzystaliśmy z ani jednej wycieczki z oferty a planowaliśmy dwie! 3. Nie spaliśmy przez pierwsze 4 dni 4. W umowie z biurem było napisane ze hotel leży przy plaży co jest nieprawdą ponieważ owszem leży nad samym morzem ale nie ma tam plaży! Codziennie wożono nas na jedna z dwóch plaż, nigdy do ostatniego momentu nie wiedzieliśmy na którą ( w umowie jest napisane, że transport na życzenie klienta na plażę a był jedynie o 10:00 i 16:00 powrót) dodam tylko że dwa ostatnie dni Pan z busa spóźnił sie 30min. a przyjechał po Nas już o 15:30 i dostaliśmy info że mamy wracać! Wiec zostaliśmy i wracaliśmy na własną rękę! 5. Na plaży nie było żadnego beach clubu jak w umowie ( a zapłaciliśmy za all inc. i nie chodzi tu jedynie o napoje których w dwóch dniach brakło przed końcem dnia a również o jedzenie). W pierwszym dniu dostaliśmy espenadas (3szt. małych pierożków swoją drogą mega nie dobrych i tłustych na dwie osoby!) W jeden dzień mogliśmy zjeść w pobliskiej restauracji jedno z dwóch! dań. Dodam że moja partnerka jest uczulona na kilka rzeczy więc nie zjadła nic. W jeden dzień pojechaliśmy z powrotem do hotelu na obiad w ciagu dnia co skutkowało tym, że na plaży byliśmy od 10:30-14:00. 6. Podczas kolacji dwa razy zdarzyło się że jedzenie się skończyło pomimo że kolacja trwała jeszcze 60min. A notabene obok przy stoliku siedzieli managerowie z hotelu (badź hoteli, mieli jakieś podsumowanie miesiąca) i jedli zupełnie inne jakościowo dania z karty i nikt nie zareagował. kończyły się tak podstawowe produkty jak np herbata, sok z papaji. Mógłbym wiele jeszcze napisać! Mam filmy i zdjęcia żeby wszystko potwierdzić. Wielokrotnie korzystaliśmy z Państwa usług ale to już była przesada a rekompensata w postaci vouchera na kwotę 175pln płacąc 14000pln za wycieczkę obraża normalnych ludzi!
Adrian, Kraków - 10.01.2025 | Termin pobytu: listopad 2024
4/10 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Dużo podróżuję, a pierwszy raz w życiu żałuję, że byłam na „wakacjach” - ciężko to nazwać wakacjami … najgorszy hotel, w którym kiedykolwiek spędziłam czas. Jedzenie monotonne, niesmaczne, zimne, stare. Burgery , pizza i hot dogi podawane jako snaki - ZIMNE. Jajka zielone, szarpany kurczak stary, często z cienkimi kośćmi. Obsługa nie reagowała na prośbę o zmianę menu. Muzyka tak głośna, że wzajemnie się nie słyszeliśmy - znów obsługa nie reagowała na prośby o ściszenie. W ostatni nasz dzień 2-tygodniowego pobytu zrobili imprezę pod naszym balkonem - znów prosiliśmy o ściszenie, ponieważ cały pokój skakał od basów, a obsługa stwierdziła, że sorry ale impreza była planowana. Muzyka nawalała do 5 rano… Pokoje brudne i zaniedbane. W pokoju mieliśmy karaluchy i mrówki. Łóżko poskręcane na druty, z zapleśniałym materacem. Łazienka przypominająca robotniczą. Posiadam dokumentację zdjęciową na potwierdzenie swojej opinii. Atrakcje opisane przez hotel i rainbow, które nie istnieją lub nie działają - tenisa stołowego nie ma w hotelu, jacuzzi nie działa. Co do biura Rainbow - mimo próśb o zmianę hotelu, o interwencję w menu, o interwencję w zmniejszenie decybeli podczas puszczanej muzyki - zero skuteczności i wsparcia. Działanie na zasadzie „nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi”. Za lokalizację mogę dać punkt, ponieważ mieliśmy 20 minut spacerem do restauracji, w której mogliśmy w końcu coś zjeść smacznego… W skrócie - polecam omijać ten hotel z daleka!
Ewelina, Wrocław - 28.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
10/13 uznało opinię za pomocną