Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jechałam pełną obaw ze względu na treść opinii na forum facebook,większość z nich bez pokrycia .Lot ok chociaż bez szału, 12 godzin siedzen8a trudno o komfort,hotel sunsol isla cariba część real od strony morza i basenu bardzo ok....jedzenie bardzo dobre ,drinki solidne ,ludzie uczynni ,solidni ,uczciwi,życzliwi ,lubią polskich turystów, wycieczki ok pilotka Teresa przekochana,piękna kobieta ,pilot Paweł bardzo ok.Reasumujac fajnie że Rainbown uruchomił ten kierunek, bo cena jest dobra za to co ba miejscu ,trzeba pamiętać że to Karaiby i inne standardy, jechać i cieszyć się wakacjami ,przymykając oko na drobne niedociągnięcia
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczkę oceniam na super udaną, bardzo mili ludzie, jedzenie przepyszne, choć mało urozmaicone, pobyt w hotelu również udany choć przygód nie brakowało: pierwszego dnia pojawił się problem zapchanej kanalizacji i brak możliwości skorzystania z toalety, wymiana zamka w drzwiach, kiedy byliśmy na wycieczce i nie zamknięty pokój, aż do naszego powrotu. Ostatniego dnia dokupiliśmy możliwość zostania w pokoju na kilka kolejnych godzin i przeniesiono nas do innego pokoju, który po dwóch godzinach zamienił się w jezioro, z powodu uszkodzenia rury i kolejna zmiana pokoju więc na odpoczynek przed podróżą 12 godzinną pozostało tylko półtorej godziny . Jednak najbardziej zaskakuje opieka rezydenta na miejscu i tu chciałabym zadać pytanie Rainbow czy wogole potrzebny jest ktoś taki? podczas pobytu zdarzył się wypadek pogryzienia przez psy, poszkodowany został przewieziony na własny koszt do szpitala, rezydenci nie odbierali telefonu, który podany był jako alarmowy, na drugi dzień rezydentka nie miała czasu żeby zapytać o zdrowie poszkodowanego nie mówiąc już o tym, żeby zaproponowała jakąkolwiek pomoc. Kieruje zatem pytanie do Rainbow na czym polega opieka rezydenta?? myślałam, że w przypadku zagrożenia będzie dostępny na miejscu, służąc za tłumacza, że można liczyć na to, iż pojedzie z poszkodowanym do szpitala, że pomoże w zakupie leków. Rozumiem, że rezydent jest potrzebny tylko, by sprzedawać wycieczki fakultatywne na miejscu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po ośmiu latach braku w tym kraju turystyki niestety nie można spodziewać się tam Dubaju. Dlatego każdy powinien być świadomy gdzie się wybiera. Dla mnie było fantastycznie.pokoje sprzątane codziennie. Wymiana ręczników także codziennie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z dużym potencjałem, który jednak czasy swojej świetności ma już zdecydowanie za sobą. Na plus na pewno położenie przy ładnej plaży i fajnej okolicy - niedaleko hotelu niewielkie wzniesienie skąd można podziwiać piękne zachody słonca oraz odwiedzić sąsiednie plaże. Bardzo fajny jest ten basen. Zaletą jest też spora liczba leżaków zarówno na plaży, jak i przy basenie. Jedzenie przyzwoite, drinki w barze również. Obsługa w większości bardzo miła - szczególnie ta w barach ;) Jeśli chodzi o minusy to przede wszystkim standard łazienek w pokojach. W naszym konkretnie pokoju, mieliśmy kilka razy problem ze spłuczką w toalecie, za każdym razem to zgłaszaliśmy, ale naprawa niewiele dawała. Sugestia, że może by nam jednak wymienili pokój nie spotkała się z odpowiedzią. Podsumowując - za taką cenę nie można spodziewać się luksusów i trzeba być po prostu tego świadomym.