Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

4.8 /6
48 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Transport
4.8
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Sarunas, Vilnius 08.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

I don't know

Hola! Paradise OASIS Hotel for kitesurfers, windsurfers and alcohol drinkers :-D. If U like watersports, then OK. it's the best of hotels in El Yaque that moment.

3.0/6

Tomasz Grzegorz, Warszawa 25.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wycieczki z paliru

Margarita w pigułce jest ok. Natomiast zakupy są bezcelowe gdyż takie same ceny są w hotelu. Jeep safari to nieporozumienie zdecydowanie lepsza jest wycieczka na koniach. Jeep dwa razy się zepsuł. Jazda po drogach asfaltowych. To żadne safari.

3.0/6

Robert, Ząbkowice Śląskie 30.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Wenezuela

Wycieczkę oceniamy na ocenę 3 . Katering w samolocie bardzo słaby. Wycieczki z wyjątkiem jednej Margerarta w pigłuce beznadziejne. Czujemy się trochę oszukani ponieważ podczas rezerwacji nie było informacji o dodatkowych opłatach za wycieczki lokalne jak również w przesłanym przez biuro opisie pobytu nie było ani słowa o opłatach dodatkowych. Informacje o dotakowych opłatach pojawiły się w ofercie już po naszej rezerwacji. Jeśli chodzi o hotel to jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymi kryzys z jakim zmierzyła sie Wenezuela to oceniamy 4+ . Bardzo miła obsługa we obydwu hotelach których byliśmy.

3.0/6

Damian, --- 31.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Niezgodna oferta wyżywienie

Oferta przedstawiona przez Rainbow znacząco różniła się od tego, co faktycznie było na miejscu. Śniadanie w umowie miało być w formie bufetu, w praktyce było serwowane. Żadnych owoców, jogurtów, dodatków. Zamówienie omleta oznaczało jeden omlet na talerzu z dwóch jaj, plasterek sera i koniec. Dosłownie koniec. Za drugą kawę do śniadania trzeba było dopłacić.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem