Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny wyjazd z Rainbow i kolejna reklamacja . Rainbow sprzedało pokój z opcją widoku na morze a takich pokoi ten hotel nie posiada więc od razu zgrzyt. hotel takie 4 gwiazdki troszkę naciągane. Ogólnie wyjazd udany , obsługa wspaniała , hotel leciwy, wymaga remontu. jedzenie dobre . Jeśli chodzi o rezydentów to specjalizują się w sprzedaży wycieczek, mało pomocni a już przy powrocie to widziałem rezydenta tylko w autokarze. Wcześniej jeździłem z TUI i raczej wrócę do TUI , chyba ze będę musiał to polecę z Rainbow. Sama Margarita to wyspa na której nie ma co robić , plaża wynagradza pobyt ale styczeń-luty wyspa wietrzna więc nie każdego dnia można się kąpać w oceanie. Nic nie wskazuje na to że będę chciał tam wrócić . są jednak lepsze destynacje.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy ładnej plaży, z możliwością wejścia na klif z latarnią morską. Otoczenie pełne zieleni. Natomiast kuchnia, pokoje, czystość pozostają pod dużym minusem. Basen się rozpada, wszędzie odpadające płytki, zniszczone leżaki a i tak jest ich bardzo mało. Pokoje często nie posprzątane. Ogl nie polecam jeżeli ktoś jedzie z małym dzieckiem, i liczy na standard 5 gwiazdek, bo tutaj to najwyżej 3 gwiazdki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu, obsługa, super plaża - to są plusy. Minusy - pilotka wycieczki do Canaymy bardzo nie kompetentna osoba. Brak jakichkolwiek informacji o tak pięknej krainie. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, niestety takich pokoi nie otrzymaliśmy. Znajomi otrzymali pokój przy hałaśliwym basenie, a my pokój z widokiem na basen. Złożyliśmy reklamację jednak Rainbow do tej pory się nie ustosunkował
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój Oasis/Laguna( wieża 2) jest GORSZY niż Dunas. Pokoje stare, ciemne z głośną klimatyzacją. 3 restauracje na terenie hotelu, niestety po 2dniu pobytu, 1 z restauracji(najbliżej morza) nieczynna. Potrawy 2/5 - zimne, ,,przeciągnięte " . Jedna z restauracji , ciemna, ponura, z głośną klimatyzacją nastawioną na 18stopni(podobno to normalne tam). Wychodząc po posiłku smród oleju na ubraniach. Plaża, również lepsza, ładniejsza z krótszym dojściem do wody, po stronie Dunas. Znajomość angielskiego po stronie recepcji -Żadna. Wszystko na Translatorze tłumaczone. Za 2lata pewnie wszystko się zdecydowanie poprawi. Najważniejsze, że cały czas była piękna pogoda i owe ,,niedociągnięcia " nie popsuły pobytu.