Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża przepiękna, obsługa nie mówiąca po angielsku ale starającą się, aby gość czuł się jak najlepiej. Jedzenie w porządku, bez szału ale raczej nikt głodny nie będzie. Hotel na rozległym terenie, zapewniający kilka atrakcji dla gości np. kajaki, rowery, łódki czy trekking. Kłamstwem jest, że to hotel 5* i biuro podróży powinno to uwzględnić w opisie. Max 3*, taki Gierek wyskakujący zza rogu. W obu pokojach nie działały sejfy, nie było do końca posprzątane, drzwi nie domykały przez co było bardzo głośno i budził nas w nocy każdy odgłos z korytarza. Co do wycieczek: Margarita w Pigułce - warto! Wiele miejsc i zdobytych informacji. Shopping Tour - rozczarowanie. Dużo było obiecane, ilu to rzeczy nie spróbujemy, że to "smaki Margarity". Faktycznie spróbowaliśmy 1/3 tego co było mówione, a ceny wyższe. To samo kupicie w hotelowym sklepiku za niższe ceny! Wyspa Coche - Tragedia, odradzam każdemu zakup tej wycieczki!! Ten wspaniały relaks, polegał na zestawieniu nas na środku gołej plaży (bez grama palmy czy cienia) z grupą sprzedawców z chińszczyzną, z którymi pilotki nic nie robiły!! Przez pierwszą godzinę siedziało się na leżaku trzymając za torbę i odpędzając od natrętów. Co do rezydentów - Luiza i Sylwia bardzo sympatyczne. Sebastian z Hoover Tours najlepszy przewodnik! Najsłabsza ocena dla Pawła, mam wątpliwości czy ten Pan lubi pracę z ludźmi. Generalnie Wenezuela dopiero raczkuje z turystyką, jest to miejsce dla osób mało wymagających. Przelot linią Plus Ultra - bardzo słaba obsługa, w klasie Ekonomicznej dostaliśmy w pół zamrożony obiad, obsługa napoje daje tylko do posiłku i ucieka do biznes klasy, praktycznie ich nie ma, więc lepiej kupcie sobie butelkę wody na lot. W biznes klasie obsługa z ich strony była już nieco lepsza, ale biznes w bardzo niskim standardzie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mocno średni. Kolejny raz już bym go nie wybrał. Jedyny plus to idąc plażą w prawo tanie masaże u lokalnych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Margarita w pigułce jest ok. Natomiast zakupy są bezcelowe gdyż takie same ceny są w hotelu. Jeep safari to nieporozumienie zdecydowanie lepsza jest wycieczka na koniach. Jeep dwa razy się zepsuł. Jazda po drogach asfaltowych. To żadne safari.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczkę oceniamy na ocenę 3 . Katering w samolocie bardzo słaby. Wycieczki z wyjątkiem jednej Margerarta w pigłuce beznadziejne. Czujemy się trochę oszukani ponieważ podczas rezerwacji nie było informacji o dodatkowych opłatach za wycieczki lokalne jak również w przesłanym przez biuro opisie pobytu nie było ani słowa o opłatach dodatkowych. Informacje o dotakowych opłatach pojawiły się w ofercie już po naszej rezerwacji. Jeśli chodzi o hotel to jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymi kryzys z jakim zmierzyła sie Wenezuela to oceniamy 4+ . Bardzo miła obsługa we obydwu hotelach których byliśmy.