Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Ecoland

5.1/6
(443 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.8
Plaża
5.7
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
4.8
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel z dużym potencjałem

    EWA, ZLOCIENIEC 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jest to bardzo ładnie położony hotel. Piękny duży teren, który powoduje, że nie czujesz ilości ludzi tam mieszkających. Pokoje czyste, ludzie uśmiechnięci, jedzenie dobre, ale po tygodniu śniadań czuć monotonię. Kolacje i przekąski można jeść w wielu miejscach co fajnie urozmaica pobyt. Nie daję max punktacji za basen. Jak na moje oko nie wyglądał na super zadbany. Obsługa praktycznie nie rozmawia po angielsku. Myślę, że za jakieś pół roku będzie lepiej ponieważ ciężko pracują, aby zadowolić swoich gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mix emocji.

    Paulina Weronika, Gdynia 15.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Sama Egzotyka Light- jako forma objazdu obejmowała po prostu trzy najtańsze wycieczki fakultatywne, które można kupić podczas pobytu w hotelu. Margarita w pigułce, jepp safari, shopping tour. Wszyscy piloci wycieczek, których miałam okazję poznać rewelacyjnie przygotowani i z ogromną wiedzą. Sama Margarita ma wiele do zaoferowania, dla miłośników natury, spokoju, i poszukiwaczy wiedzy o kulturze polecam. Należy uzbroić się w bardzo wysoki SPF oraz cierpliwość i otwartość na zmianę granicy obejmującej wygodę i czystość. Opieka rezydenta na miejscu pozostawia sporo do życzenia. Z powodu fizycznej niemożliwości udziału w wycieczce fakultatywnej „konna przejażdżka”, którą zakupiłam jeszcze w Polsce rainbow nie chce zwrócić pieniędzy. O tym, że jestem zmuszona odmówić w niej udział poinformowałam biuro mailowo ponad dobę przed planowaną wycieczką. Kontaktowałam się również z rezydentem w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Nie polecam kupować jakichkolwiek wycieczek.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Sansun Ekoland - wyspa Margarita

    STANISŁAW, ZABRZE 11.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Piękna, piaszczysta, szeroka plaża. Hotel może nie najnowszy, ale czysty. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta. Wyżywienie niezbyt urozmaicone, ale każdy mògł coś dla wybrać. Ogòlne wrażenie dobre.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Luty 2024

    MACIEJ, GDYNIA 12.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Super wyjazd, fajny program wycieczek margarita light, Minusem było położenie hotelu na północy wyspy. Silnie wiało co powodowało duże fale i duże trudności w korzystaniu z kąpieli w morzu. Sama plaża super duża, piaszczysta i niezatłoczona, a momentami wręcz pusta,

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pobyt bardzo ok, obsługa biura wymaga dopracowania

    Martyna 30.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Pobyt po wycieczce objazdowej tylko na 2 dni. Jak w tytule - ogólnie ok, na duży plus sam hotel, obsługa, wyżywienie, na minus organizacja po stronie Rainbow. Ale po kolei. Hotel. Sam hotel to bardzo duży obiekt, a właściwie cały kompleks. Kilka restauracji, barów, obiekty sportowe, jeziorko z rowerami wodnymi, różne baseny, długa plaża, sporo budynków z pokojami. Ja trafiłam do laguny, nie mam zastrzeżeń do pokoju, duży, widny, klimatyzacja, lodówka, balkon z widokiem na jeziorko, łazienka bardzo ok, ale nie daję max punktacji, bo nie dało się u mnie skorzystać z sejfu, szafa lekko zatęchła jak chodzi o zapach (duża wilgoć) i musiałam się mocować z drzwiami. Obsługa zawsze uśmiechnięta, pomocna, po zgłoszeniu problemu na recepcji panowie technicy byli u mnie w pokoju po 3 minutach. Jedzenie jak na warunki w Wenezueli bardzo dobre, duży wybór, świetne owoce i napoje. Kto był ma objeździe, ten naprawdę doceni. Plaża bardzo ładna, ale warunki do kąpieli dla mnie trudne - silne fale plus chłodniejsza woda niż w Choroni. Obsługa Rainbow. Zostaliśmy przetransferowani do hotelu po wycieczce objazdowej, ale na recepcji nie było ani rezydenta (za duży wysilek po stronie rezydenta żeby dopilnować aby check-in był bez problemów?), ani osoby ze znajomością języka angielskiego i powstało małe zamieszanie, przez co check-in się trochę wydłużył. Brak info o kontakcie do rezydenta na recepcji Laguna. Przy wyjeździe i transferze na lotnisko opiekunka z Rainbow słabo zorganizowana. Procedura, która mogłaby zająć max 20 minut zajęła jej godzinę i była chaotyczna... wszyscy tłoczyli się do autobusów, ekipa pakowała bagaże, pani liczyła pasażerów W ŚRODKU AUTOBUSU przez co np. mój bagaż wyjechał jednym autobusem, ja pojechałam innym i potem stał samotnie na płycie przed lotniskiem. Słabo. W dodatku stał tam w widocznym miejscu tylko dlatego, że zaopiekował się nim inny pasażer, bo odstąpiłam mu miejsce (w autobusie były już jego walizki i małe DZIECI, a pani beztrosko uznała, że co to za problem, mogą jechać osobno). A skoro zbiórka była o 18, to wystarczyło podzielić nas od razu na 3 grupy po 50 osób w kolejności jak kto docierał na miejsce, ustawić odpowiednio walizki, a nie uskuteczniać wolnej amerykanki, żadna filozofia. Polecam na przyszłość. Będzie mniej stresu dla wszystkich.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Karaibski klimat

    Marcin, Wierzchowisko 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    To nie jest hote, w którym wieje luksusem... wyposażenie pokoi jest podstawowe, skromne, ale dla nas było wystarczające. Koniecznie częśc Dunas. Na stołowlach nie ma frytek ani ksczupu, natomiast wybór dań lokalnych nam odpowiadał. soki swieżo wyciskane, zdrowa kuchnia, pdzyzwoity wybór alkoholi. Sam obiekt robi wrażenie. Bary kryte strzechą, duża ilość restauracji, basenów, roślin. Bajeczna plaża, choć kąpiel w morzu utrudniona ze względu na duże fale. Dla mnie spory minus to muzyka i animacje- bardzo głośno, czasem z dwóch różnych końcoŵ obiektu dudni coś innego, nie da się poczytać książki... Duże zastrzeżenia do rezydentek. ogólnie godny polecenia.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ciekawa przygoda

    ALEKSANDRA 21.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Wyjazd bardzo udany, polecam ten kierunek, niedostatki spowodowane kryzysem rekompensuje wspaniała przyroda oraz gościnność mieszkańców

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piękna wenezuela

    MAREK STANISLAW, Pietraszyn 10.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byłem w tym hotelu razem z moją żoną początkiem stycznia Hotel bardzo zadbany ,czysty. Obsługa hotelu przemiła i bardzo pomocna Jedzenie dosyć smaczne trochę mało urozmaicone ale za to drinki przepyszne ,naturalne bez hemii .Jedynie do czego można było się doczepić to animatorzy ,którzy się nie wysilali nawet nie prowadzili zapisanych w programie animacji .Chodzili i unikali kontaktu z turysta Biuro Rainbow stanęło na wysokości zadania ,zresztą jak zawsze nie pierwszy raz z nim się bawiliśmy Wszystko dopięte na ostatni guzik Jedynie na sam koniec troszeczkę o nas zapomnieli tylko kierowca nas odprawił nasz rezydent nawet nie był łaskawy nas pożegnać ale myślę że to wina samej osoby a nie biorą Ogólnie bardzo wypoczelismy w gorącym i egzotycznym klimacie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Objazd na luzie

    Bożena, Piekary Śląskie 20.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Objazdówka w lekkiej formie dziennie wyjazd i powrót do hotelu . Najsłabszy punkt objazdu to schoping beznadziejne najlepsze to podróż na wyspę Coche piękne przeżycia luz i swoboda Lody kokosowe w łupinie kokosa rum słońce dobra muzyka tańce w morzu pyszny lunch .Zabawa zaczęła się już na katamaranie . Lecz dokupienie wycieczki do stolicy Caracas to była kwintesencja pobytu w Wenezueli Przelot liniami wewnętrznymi zwiedzanie stolicy i wjazd kolejką do dzielnicy biedy z muzyką przepysznymi plackami rewelacja orszak z miejscową ludnością super Hotel bardzo klimatyczny na objeździe Costa caribe styl kolonialny skromny ładna plaża basen czysty miła obsługa jedzenie wystarczające ,wieczorem dziennie jakis mały występ taniec lub śpiew . Hotel wyciszony nie nadaje się dla dzieci gdyż będą się nudzić myśmy bardzo wypoczęli byliśmy zadowoleni . Trzeba ocenić hotel nie w skali europejskiej tylko spojrzeć na to że jesteśmy w Wenezueli

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel super ale przeloty tragiczne

    Mariusz, --- 16.12.2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel pięknie położony w dużym zadbanym parku z mini lasem namorzynowym po którym można popływać łódką, z cudowną dużą plażą. Kilka restauracji/barów, kino, siłownia, sklepy, kilka basenów, dzienne i wieczorne animacje. Hotel położony na uboczu, przyjazny dzieciom - sale zabaw, place zabaw, opieka animatorów. Około 1 km od hotelu jest urokliwa zatoczka z kolejną plażą i małą alejką z restauracjami, sklepikami, sprzedawcami rękodzieł, co wytwarza iście karaibski klimat. Wyżywienie dobre - wieczorki regionalne typu: dzień meksykański, dzień hiszpański, sushi. Mięsa/ryby z rusztu, sałatki, dania regionalne,owoce, ciasta. Dla chętnych live cooking. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Jedynym zastrzeżeniem może być oszczędne umeblowanie pokoju, sprzątany codziennie. Generalnie hotel można ocenić jako bardzo dobry. Natomiast całe pozytywne wrażenie psują przeloty. Podczas zawierania umowy zapewniano nas, że lot będzie się odbywał Dreamlinerem. Niestety okazało się, że Rainbow zapewnił przeloty tanimi liniami hiszpańskimi a samolot nie został przygotowany do ok.11 -godzinnego lotu transkontynentalnego. Ogólna ciasnota, walające się na podłodze jakieś części, brak monitorów do pokładowej rozrywki (dostępna na własnych smartfonach czy tabletach pod warunkiem posiadania odpowiedniego oprogramowania). Nawet jeśli już udało się uruchomić to filmów z polskim lektorem nie dało się oglądać, bo jego głos był niesłyszalny. Podczas lotu podano dwa posiłki - śniadanie i lunch. O ile lunch był w miarę dobry to na śniadanie podano rozmoczoną, niejadalną bułę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem