Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel baardzo ładny z duza iloscia roslinnosci glownie palm ktory dawaly fajny klimat temu miejscu a czasami kokosa,w hotelu mozna bylo zauwazyc egzotyczne zwierzeta takie jak koliberek lub legwany,plaza piaszczysta z duza liczba bezplatnych lezakow i barem.Bardzo sympatyczni barmani,bardzo kontaktowi,alkohole orignalne,bardzo dobre drinki,nie zaluja alkoholu.Pobyt bardzo udany polecam. Najwiekszym minusem jest przelot liniami UltraPuls nie dotyczy on obslugi lecz samego samolotu ,totalna tragedia z iloscia miejsca na nogi ktorej praktycznie nie ma , nie powinno byc to dopuszczalne na tak dlugich trasach, w rzedach gdzie sa podowjne miejsc to jzu totalna tragedia lepiej bylo stac wiekszosc lotu niz siedziec . wycieczka smaki margarity nie polecam wyrzycone pieniadze w błoto ,tylko wizyty w sklepach , wycieczka margarita w pigółce bez wielkiego szalu jednym plus byl rejs po namorzynach ale głownie wycieczka do wenezueli udana
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
CIekawe połączenie zwiedzanie z wypoczynkiem. Trochę zwiedzania, trochę odpoczynku to według mnie najlepszy sposób na urlop. Najlepsza z wycieczek to Margarita w pigułce - tu wszystko było super - zwiedzania, odpoczynek na plaży i pyszny lunch - polecam zapiekankę z płaszczką. Najciekawszym punktem był rejs po lesie namorzynowym, wycieczka kończyła sie podziwianiem zachodów słońca, które na Margaricie się cudowne. Wycieczka jeepami też była ok, a zakupy na Margaricie były najsłabszym punktem wycieczki. Nie bardzo wiem po co zwiedza się galerię handlową. Hotel Costa Caribe jest ok dla mało wymagających. Pokoje są ok, ale łazienki w bardzo kiepskim stanie. Baseny, plaża ok, jedzenie dobre, ale monotonne. Pyszne świeżo wyciskane soki i miła obsługa.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To miał być hit sezonu jesień-zima 2023 i tak raczej było.Niestety początek, czyli lot to rozczarowanie,gdyż Zamiast lotowskiego Dreamlinera był hiszpański Plus Ultra z Airbusem.Jak na jedenaście godzin lotu ,komfort średnio/wąskie fotele,rozrywka pokładowa tylko przez Wi-Fi na własnym urządzeniu,brak poduszek i kocyków dla wszystkich pasażerów/.Przyjęcie na lotnisku w Perlamar,standardowo ,rezydentka,powitalny pakiet informacyjny,przejazd do wybranego hotelu.Tu skończyła się zgodność programu z umową.Spotkanie z rezydentem nastąpiło następnego dnia ,kolejny dzień też był wolny zamiast rozpoczęcia wycieczek w dzień po przylocie.Czwarta ,fakultatywna wycieczka w związku z tym zamiast po dwóch dniach wolnego była kolejną pod rząd.To tyle z narzekania,gdyż wszystkie na objeździe to wspaniali piloci Rainbowa/Aleksander,Teresa i wenezuelska touroperatorka/ są kopalnią wiedzy o wyspie i Wenezueli,serdeczna atmosfera jaką roztoczyli to niesamowity atut programu.Oprócz objazdówki wykupiłem wycieczkę do Parku Narodowego Canaima z gwoździem programu wodospadem Salto Angel.To było niesamowite doznanie/dzięki pilotce Pani Małgosi mogłem polecieć śmigłowcem pod sam wodospad/.Sporo już w życiu widziałem ale ten godzinny przelot zapierał dech w piersiach.Przepłyniecie pod cztery wodospady,przejście pod nimi i nad nimi oraz spontaniczna kąpiel w rwącym potoku,to także wspaniałe doznanie.Smialo mogę powiedzieć, to była moja wycieczka życia.Odnośnie hotelu na pobycie,Costa Caribe,lata świetności ma już za sobą.Mam nadzieję że jeżeli ruch turystyczny się zwiększy,to przyjdzie czas na niezbędne remonty.Wyzywienie,trochę monotonne ale smaczne,uśmiechnięta,miła obsługa kelnerska nadrabia wszystko.Hotel położony jest na uboczu co sprawia ze doskonale można wypocząć.Jedyny mankament to to głośna muzyka w barze przy basenie,wieczorem podczas kolacji i barze w lobby,normalne prowadzenie rozmowy jest niemożliwe/wenezualczycy chyba tak mają ,lubią jak muza jest podkręcona/Kończąc,urlop na Margaricie to świetnie spędzone dwa tygodnie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie dobre, hotel ładnie położony w tropikalnym ogrodzie, blisko plaża, nie było problemów z lezakami ani przy basenie ani na plaży, piękne wieczorne show
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt , zaliczamy do udanych . Minus za pokoje w części Oaza , bardzo duża wilgotność . I zdecydowanie ceny wycieczek zawyżone. Polecamy korzystanie z hotelowych taksówek i zwiedzanie Np Porlamar lub , playa De Aqua . Panowie taksówkarze dowożą w miejsca , które znajdują się na w programie wycieczek organizowane przez biura podróży w zdecydowanie niższej cenie bo za 6 osób zapłaciliśmy 40$ a nie 80$ za osobe . Hotel ma różne strefy i każdy znajdzie coś dla siebie , jedzenie smaczne .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jechałam pełną obaw ze względu na treść opinii na forum facebook,większość z nich bez pokrycia .Lot ok chociaż bez szału, 12 godzin siedzen8a trudno o komfort,hotel sunsol isla cariba część real od strony morza i basenu bardzo ok....jedzenie bardzo dobre ,drinki solidne ,ludzie uczynni ,solidni ,uczciwi,życzliwi ,lubią polskich turystów, wycieczki ok pilotka Teresa przekochana,piękna kobieta ,pilot Paweł bardzo ok.Reasumujac fajnie że Rainbown uruchomił ten kierunek, bo cena jest dobra za to co ba miejscu ,trzeba pamiętać że to Karaiby i inne standardy, jechać i cieszyć się wakacjami ,przymykając oko na drobne niedociągnięcia
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Razem z narzeczonym i 1,5 roczną córką byliśmy w terminie 10.11-25.11. Hotel całkiem nieźle chociaż pokoje bardzo różne od siebie nie które bez szafy czy lodówki, baseny czyste, otoczenie zadbane ale sprzątanie w pokojach nie istnieje. Duży minus za prysznic na wysokości 3m bez możliwości wzięcia słuchawki do ręki i zimna woda, ciężko w takich warunkach wykąpać dziecko. Jedzenie może być przez 1 tydzień potem już gorzej w kółko to samo, obsługa hotelowa nie zna języka angielskiego. Plaża ok super fale jedyny minus to bezpańskie psy od których nie można było się uwolnić. Okropnie zawiedliśmy się na Rainbow zaczynając od samolotu który jest ciasny a rozrywka pokładowa nie istnieje, następnie wykupiliśmy pokój z widokiem na ocean a na miejscu okazało się że hotel nie oferuje takich pokoi... Kolejny minus to rezydent pan Wiktor który nic nie wie i nie odpisywał na pytania, podobnie jaki piloci na wycieczkach za wyjątkiem pana Aleksandra który przekazał nam kilka ciekawych informacji. Wycieczki fakultatywne z Rainbow to tragedia, strata czasu i pieniędzy. Wycieczka shopping to przejazd po drogich sklepach gdzie czekolada 50g kosztuje 8$ a na końcu galeria handlowa gdzie 70% sklepów jest zamkniętych. Safari Jeep następna pomyłka, jazda w aucie bez okien po drogach szybkiego ruchu, wieje okropnie a muzyka gra tak głośno że własnych myśli nie słychać i tak przez kilka godzin, za to jazda po "safari" to przejechanie po 3 dziurach które trwa 5 minut, wycieczka droga 100$. Ponadto Rainbow się wycwaniło i w hotelu nie można wykupić innych wycieczek, chcieliśmy kąpiel z delfinami a pan w hotelowym lobby miał po 51$ ale poinformował nas że musimy kupić ją u swojego rezydenta u którego cena wyniosła 80$. Za mało czasu (30 min) na placu Boliwara gdzie można było kupić piękne pamiątki, za mało czasu (30min) w muzeum gdzie są piękne okazy rafy, muszli i żywe żółwie za to 2 h na lunch na plaży która jest taka jak ta przy hotelu. A darmowy alkohol na wycieczkach to niestety największy błąd, niektórzy nie zwracali uwagi na to że wycieczka była do kitu bo mieli po 3 promile i tańcowali na stacji benzynowej... Poza hotel nie warto wychodzić bo nic tam nie ma. Jeżeli chcecie do miasta po pamiątki lub coś zobaczyć polecamy taksówkarza hotelowego pana Cruz Rodriguez, bardzo dobrze zna angielski i przez 30 lat był policjantem, pilnował nas i pomagał się targować.Wenezuela piękna, polecamy odwiedzić ale wycieczki szukać przez Facebooka u Polaków mieszkających w Wenezueli.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wenezuela - rajskie wakacje, ja oceniam mocno srednio. Hotel średniej klasy, zakwaterowanie w części cichej - cascada. lazienka dosc obskurna, umywalka w pokoju bez dostępu do gniazda elektrycznego. jedzenie ok, bez specjalnego szalenstwa, ale glodny nikt nie może chodzić. hotel jest enklawa wokoło niczego nie ma, poza kilometrowym kawałkiem plaży. po godz. 19 brama zostaje zamknięta i pozostaje teren hotelowy. plaza, dosc wąska, piaszczysta, z wydzielona części kąpielowa, gdzie regionalny ratownik wiecznie na kogoś gwiżdże. kilka barów z dostępem do drinków. przedstawiciel R, złotousty człowiek, opowiada niesłychane ciekawostki, nawet, że jak się nie przedłuży doby hotelowej to obsługa obcina opaskę i trzeba chodzic głodnym. wszystko organizowane prze R jest super, reszta to ryzyko utraty zycia. opowieści o możliwości dokonywania okazyjnych zakupów to zwykla bujda, bo dokładnie te same artykuły , za te same pieniadze są dostępne na lotnisku. na lotnisku trzeba być 5h przed wylotem, w trakcie oczekiwania, nie można sączyc nic powyżej 25%, więc zostaje piwko i winko. wycieczka wokoło Margarity troche sztucznie naciągana, ale to jedyna możliwość zobaczenia tego raju.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu bardzo fajny baseny plaża super pokoje wyposażenie minimalistyczne brak suszarki lampek przy łóżku łazienka to raczej aneks łazienkowy ale bardzo czysto ręczniki pościel zmieniana codziennie Wyżywienie wielkiego wyboru nie było ale zawsze świeże i dobre W barze alkohol solidny ale często go brakowało Poza hotel bieda i ubóstwo ludzie mieszkają w tragicznych warunkach ale są bardzo mili i przyjaźni dla turystów Jeden minus to rezydent który straszy turystów i wcale nie jest pomocny to co mówi to jeden stek bzdur Pobyt oceniamy bardzo dobrze i polecamy go innym
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sama Egzotyka Light- jako forma objazdu obejmowała po prostu trzy najtańsze wycieczki fakultatywne, które można kupić podczas pobytu w hotelu. Margarita w pigułce, jepp safari, shopping tour. Wszyscy piloci wycieczek, których miałam okazję poznać rewelacyjnie przygotowani i z ogromną wiedzą. Sama Margarita ma wiele do zaoferowania, dla miłośników natury, spokoju, i poszukiwaczy wiedzy o kulturze polecam. Należy uzbroić się w bardzo wysoki SPF oraz cierpliwość i otwartość na zmianę granicy obejmującej wygodę i czystość. Opieka rezydenta na miejscu pozostawia sporo do życzenia. Z powodu fizycznej niemożliwości udziału w wycieczce fakultatywnej „konna przejażdżka”, którą zakupiłam jeszcze w Polsce rainbow nie chce zwrócić pieniędzy. O tym, że jestem zmuszona odmówić w niej udział poinformowałam biuro mailowo ponad dobę przed planowaną wycieczką. Kontaktowałam się również z rezydentem w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Nie polecam kupować jakichkolwiek wycieczek.