Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Isla Caribe

4.9/6 (200 opinii)

4.9/6
200 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.8
Transport
4.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Wakacje w Wenezueli

    Podczas mojego pobytu na wakacjach w hotelu trwała budowa w godzinach od 7-22 pracowały głośne maszyny - odpoczynek w takich warunkach nie jest łatwe. Pokój bardzo brudny, pleśń na ramię łóżka, łazienka pokryta grubą parszywą kurzu oraz kamienia. Przez cały mój pobyt nie doprosiłam się naprawy spłuczki w toalecie oraz sejfu do pokoju. Jest to kraj dość nie bezpieczny więc jak jest brak dostawy prądu to nie działa monitoring, nie mając sejfu w pokoju cały dobytek musiałam nosić ze sobą.

    Dominika, Kraków - 26.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Porażka

    Z przykrością muszę przyznać, że mój pobyt w Sunsol Isla Caribe był jednym z najbardziej rozczarowujących doświadczeń wakacyjnych, jakie miałam okazję przeżyć. Poziom świadczonych usług w wielu obszarach pozostawiał wiele do życzenia i daleko odbiegał od standardów oczekiwanych przez europejskich turystów. Choć wad jest sporo, chciałabym zwrócić uwagę na te, które uznaję za najistotniejsze. 1. Wyżywienie – dalekie od podstawowych standardów • Monotonia i brak jakości: Śniadania były skandalicznie ubogie – brak jajecznicy, bekonu, parówek, tostera czy świeżego pieczywa - tylko słodkie bułki i chleb tostowy bez tostera. Zamiast tego oferowano dania, które trudno uznać za odpowiednie do codziennego wyżywienia. Dodanie owoców takich jak banany czy podstawowych składników europejskiej diety jest absolutnym minimum. • Mięso: Przesuszone, momentami niejadalne. Przekąski, takie jak hamburgery, były tak niskiej jakości, że mój mąż doznał zatrucia pokarmowego. • Herbata: Brak podstawowych napojów, takich jak czarna czy miętowa herbata, to zaskakujące niedopatrzenie. Dodanie czajników do pokoju powinno być standardem. 2. Obsługa – brak profesjonalizmu i komunikacji • Brak komunikacji w języku angielskim: W międzynarodowym hotelu, gdzie przyjmowani są turyści z całego świata, brak podstawowej znajomości języka angielskiego przez obsługę jest nie do zaakceptowania. • Postawa personelu: Obsługa była niechętna do pomocy, momentami wręcz ignorowała potrzeby gości. Takie podejście wymaga pilnych szkoleń z zakresu obsługi klienta. 3. Wyposażenie pokoju – brak podstawowego komfortu • Balkon: Jeden plastikowy taboret na balkonie dla dwóch osób to nieporozumienie. Brak stolika i możliwości rozwieszenia prania (nawet prostego sznurka) to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. • Wyposażenie pokoju: Pokój był wyposażony w sposób minimalistyczny, ale nie w stylu nowoczesnego minimalizmu, tylko oszczędności kosztem wygody klientów. 4. Ogólne wrażenia – polecam jako wczasy odchudzające.

    Edyta, Police - 25.12.2024  | Termin pobytu: grudzień 2024

    12/21 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Koszmar minionego grudnia 2023

    Hotel cały czas w remoncie o którym nie byliśmy poinformowani jedzenie okropne ogólnie pracownicy nie są tam przygotowani na przyjazd Europejczyków brak higieny prz przygotowaniu ichniejszych posiłków co skutkowało licznymi zatruciami i wymiotami ,brak pieczywa brak masła podstawowych produktów i nie wspomnę już o wodzie którą trzeba było samemu zdobywać w hotelu obsługa okropna ,wigilia którą tam spędziliśmy to był jakiś koszmar liczyliśmy że chociaż w ten wyjątkowy dla nas dzień jedzenie będzie inne i oczywiście tak nie było nigdy w życiu nie polecę biura Rainbow ani tego hotelu który oszukuje klientów nie informując ich o zainstniałych tam sytuacjach w tym o okradaniu klientów

    Monia - 07.01.2024

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    nie polecam !

    Biuro Podróży Rainbow Dodaj zdjęcie Biuro Podróży Rainbow 4,5 (40) Biuro podróży w WarszawieOtwarte W skrócie Opinie Zdjęcia Według właściciela Informacje Podsumowanie opinii w Google Opinie nie są zweryfikowane 5 4 3 2 1 4,5 (40) Adrian z Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta …Więcej Zdjęcie 1 sprawdza Adrian Zdjęcie 2 sprawdza Adrian Zdjęcie 3 sprawdza Adrian Tadeusz 1 opinia 2 miesiące temu Po raz kolejny pragniemy podziękować miłym Panią z punktu Rainbow ul. KEN w Warszawie za profesjonalną pomoc przed wyjazdem wrześniowy do Tunezji. Teraz zamówiliśmy wyjazd do Turcji. Panie są profesjonalne, pomocne, życzliwe. Polecamy ten …Więcej Piotr 1 opinia·6 zdjęć 4 miesiące temu Witam, mieliśmy przyjemność zamówienia wyjazdu w Państwa siedzibie. Osoby które udzielały nam informacji a przede wszystkim Pani Małogorzata, wiedziała dosłownie wszystko. Przekazała nam w bardzo jasny i zrozumiały sposób wszystkie …Więcej Iwona Żak 13 opinii 8 miesięcy temu Biuro przy ulicy KEN w Warszawie dogodnie położone przy stacji metra. Przyjemne wewnętrzne, ale najwazniejsze, przemiła i kompetentna obsługa, doradzi, sprawnie załatwi wszystkie formalności. Biuro Podróży Rainbow (właściciel) 7 miesięcy temu Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie przy wybieraniu kolejnych wakacji! Adrian Markowicz Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta w pokoju nr 214 i chodziła tak głośno jak kombajn i dodatkowo nie dało się jej wyłączyć. Drugiej nocy pojawiły się mrówki w pokoju (ponieważ nie jesteśmy problematycznymi ludźmi nie zrobiliśmy z tego afery) użyliśmy przywiezionej Muggi i problem został przez nas załatwiony. Trzeciej nocy była taka wilgoć (klimatyzacja była wadliwa), że na poduszkach był taki śmierdzący swąd stęchlizny i wykładzina w pokoju cały czas wilgotna co skutkowało tym, że musieliśmy wyrzucić 2 pary skarpet ponieważ były tak brudne jak po spacerze po błocie. Zgłosiliśmy Pani rezydent jak już przypadkiem udało się panią złapać na spotkaniu z następną grupą która przyjechała, dodam tylko że oba podane numery kontaktu z rezydentem były wyłączone (mam nagrane filmy jak próbuję się dodzwonić przez dwa dni), w końcu zadzwoniłem na jeden z nich na Whatsupp (Pani rezydent nie odebrała) napisała wiadomość w odpowiedzi na moją wiadomość (oczywiscie posiadam screena z rozmowy) pomimo tego sprawę musieliśmy zgłosić do managera hotelu, Pani rezydent napisała lakonicznie że jest jej przykro i że mamy sprawę załatwić sobie z managerem. Po naszej interwencji pod naszą nieobecnosc wstawiono nam osuszacz do pokoju, który czwartej nocy o 3:30 załał nam poł pokoju (bo trzeba było z niego opróżniać pojemnik na wodę, o czym nikt nie powiedział a swoją drogą dlaczego mielibyśmy to robić po nocach!) więc kolejna noc nie przespaną! Po tym dniu i awanturze z kolejnym Państwa rezydentem (Pan Wiktor) zmieniono nam pokój na nr 211. Na pytanie o beach bar z umowy i rzekomy transfer na życzenie (jest w umowie) na plażę Pan odrzekł że to nie jego problem i co on ma zrobić że możemy złożyć reklamację! Natomiast z wyjazdu jesteśmy bardzo nie zadowoleni ponieważ: 1. W aplikacji daty naszej podróży się nie zgadzały (co zgłosiłem Pani rezydent która bezczelnie stwierdziła że kłamię i na pewno źle popatrzyłem, dopóki nie pokazałem jej aplikacji!) Oczywiście nie było żadnej skruchy czy przeprosin a jedynie " O faktycznie, muszę to zgłosić do działu IT". 2. Przez powyższe nie skorzystaliśmy z ani jednej wycieczki z oferty a planowaliśmy dwie! 3. Nie spaliśmy przez pierwsze 4 dni 4. W umowie z biurem było napisane ze hotel leży przy plaży co jest nieprawdą ponieważ owszem leży nad samym morzem ale nie ma tam plaży! Codziennie wożono nas na jedna z dwóch plaż, nigdy do ostatniego momentu nie wiedzieliśmy na którą ( w umowie jest napisane, że transport na życzenie klienta na plażę a był jedynie o 10:00 i 16:00 powrót) dodam tylko że dwa ostatnie dni Pan z busa spóźnił sie 30min. a przyjechał po Nas już o 15:30 i dostaliśmy info że mamy wracać! Wiec zostaliśmy i wracaliśmy na własną rękę! 5. Na plaży nie było żadnego beach clubu jak w umowie ( a zapłaciliśmy za all inc. i nie chodzi tu jedynie o napoje których w dwóch dniach brakło przed końcem dnia a również o jedzenie). W pierwszym dniu dostaliśmy espenadas (3szt. małych pierożków swoją drogą mega nie dobrych i tłustych na dwie osoby!) W jeden dzień mogliśmy zjeść w pobliskiej restauracji jedno z dwóch! dań. Dodam że moja partnerka jest uczulona na kilka rzeczy więc nie zjadła nic. W jeden dzień pojechaliśmy z powrotem do hotelu na obiad w ciagu dnia co skutkowało tym, że na plaży byliśmy od 10:30-14:00. 6. Podczas kolacji dwa razy zdarzyło się że jedzenie się skończyło pomimo że kolacja trwała jeszcze 60min. A notabene obok przy stoliku siedzieli managerowie z hotelu (badź hoteli, mieli jakieś podsumowanie miesiąca) i jedli zupełnie inne jakościowo dania z karty i nikt nie zareagował. kończyły się tak podstawowe produkty jak np herbata, sok z papaji. Mógłbym wiele jeszcze napisać! Mam filmy i zdjęcia żeby wszystko potwierdzić. Wielokrotnie korzystaliśmy z Państwa usług ale to już była przesada a rekompensata w postaci vouchera na kwotę 175pln płacąc 14000pln za wycieczkę obraża normalnych ludzi!

    Adrian, Kraków - 10.01.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    2/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem