Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Isla Caribe

4.9/6 (191 opinii)

4.9/6
191 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.8
Transport
4.7
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Wakacje w Wenezueli

    Podczas mojego pobytu na wakacjach w hotelu trwała budowa w godzinach od 7-22 pracowały głośne maszyny - odpoczynek w takich warunkach nie jest łatwe. Pokój bardzo brudny, pleśń na ramię łóżka, łazienka pokryta grubą parszywą kurzu oraz kamienia. Przez cały mój pobyt nie doprosiłam się naprawy spłuczki w toalecie oraz sejfu do pokoju. Jest to kraj dość nie bezpieczny więc jak jest brak dostawy prądu to nie działa monitoring, nie mając sejfu w pokoju cały dobytek musiałam nosić ze sobą.

    Dominika, Kraków - 26.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Porażka

    Z przykrością muszę przyznać, że mój pobyt w Sunsol Isla Caribe był jednym z najbardziej rozczarowujących doświadczeń wakacyjnych, jakie miałam okazję przeżyć. Poziom świadczonych usług w wielu obszarach pozostawiał wiele do życzenia i daleko odbiegał od standardów oczekiwanych przez europejskich turystów. Choć wad jest sporo, chciałabym zwrócić uwagę na te, które uznaję za najistotniejsze. 1. Wyżywienie – dalekie od podstawowych standardów • Monotonia i brak jakości: Śniadania były skandalicznie ubogie – brak jajecznicy, bekonu, parówek, tostera czy świeżego pieczywa - tylko słodkie bułki i chleb tostowy bez tostera. Zamiast tego oferowano dania, które trudno uznać za odpowiednie do codziennego wyżywienia. Dodanie owoców takich jak banany czy podstawowych składników europejskiej diety jest absolutnym minimum. • Mięso: Przesuszone, momentami niejadalne. Przekąski, takie jak hamburgery, były tak niskiej jakości, że mój mąż doznał zatrucia pokarmowego. • Herbata: Brak podstawowych napojów, takich jak czarna czy miętowa herbata, to zaskakujące niedopatrzenie. Dodanie czajników do pokoju powinno być standardem. 2. Obsługa – brak profesjonalizmu i komunikacji • Brak komunikacji w języku angielskim: W międzynarodowym hotelu, gdzie przyjmowani są turyści z całego świata, brak podstawowej znajomości języka angielskiego przez obsługę jest nie do zaakceptowania. • Postawa personelu: Obsługa była niechętna do pomocy, momentami wręcz ignorowała potrzeby gości. Takie podejście wymaga pilnych szkoleń z zakresu obsługi klienta. 3. Wyposażenie pokoju – brak podstawowego komfortu • Balkon: Jeden plastikowy taboret na balkonie dla dwóch osób to nieporozumienie. Brak stolika i możliwości rozwieszenia prania (nawet prostego sznurka) to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. • Wyposażenie pokoju: Pokój był wyposażony w sposób minimalistyczny, ale nie w stylu nowoczesnego minimalizmu, tylko oszczędności kosztem wygody klientów. 4. Ogólne wrażenia – polecam jako wczasy odchudzające.

    Edyta, Police - 25.12.2024  | Termin pobytu: grudzień 2024

    9/16 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Koszmar minionego grudnia 2023

    Hotel cały czas w remoncie o którym nie byliśmy poinformowani jedzenie okropne ogólnie pracownicy nie są tam przygotowani na przyjazd Europejczyków brak higieny prz przygotowaniu ichniejszych posiłków co skutkowało licznymi zatruciami i wymiotami ,brak pieczywa brak masła podstawowych produktów i nie wspomnę już o wodzie którą trzeba było samemu zdobywać w hotelu obsługa okropna ,wigilia którą tam spędziliśmy to był jakiś koszmar liczyliśmy że chociaż w ten wyjątkowy dla nas dzień jedzenie będzie inne i oczywiście tak nie było nigdy w życiu nie polecę biura Rainbow ani tego hotelu który oszukuje klientów nie informując ich o zainstniałych tam sytuacjach w tym o okradaniu klientów

    Monia - 07.01.2024

    11/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem