Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Isla Caribe

4.9/6
(278 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.7
Transport
4.8
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Egzotyka na słabym poziomie

    ELIZA 27.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel średni ,na zdjęciach wygląda lepiej niż naprawdę .Fajne baseny i otoczenie koło basenów .Pokoje nie mają standardu **** może **/*** łazienki stare ,woda letnia ,brak suszarki. Jedzenie średnie , mały wybór na śniadaniu brak warzyw , obiady i kolacje też mały wybór jedzenia , czasem długo trzeba było czekać na uzupełnienie owoców . Plus za pyszne drinki w barach i miłą obsługę choć słabo mówiącą po angielsku. Plaża przy hotelu wąska trochę palm ale nie jest to Dominikana… około 2km od hotelu ładna i szeroka plaża z restauracjami ale trzeba do niej dojść ulicą . Polecam wycieczkę na Cubagua -piękne Lazurowe morze ,kajaki ,hamaki w wodzie,prawdziwe Karaiby.Ogólnie Wenezuela bardzo egzotyczna ,taka dzika nie odkryta przez masowego turystę ale biedę widać na każdym kroku…

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    wakacje 2023

    Krzysztof Jan, Nikłonice 04.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    hotel położony na uboczu z dala od innych hoteli i miejsc spacerowych,standard ma wiele do życzenia , wyżywienie kiepskie, plaża przeciętna

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt luty 2024

    Tomasz Grzegorz, Warszawa 02.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel słaby najwyżej 3 gwiazdki. Pokoje nieumeblowane. Toaleta nie działała 3 dni. Brak suszarki i czajnika. Brak jakichkolwiek atrakcji na plaży typu banan. Plaża nie sprzątają. Obsługa wyrzuca z plaży gości już o 15.30. Składając parasole i wynoszac leżaki. Wszechobecna dudniaca muzyka. Strefa ciszy wbrew ofercie nie istnieje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt 12-20.12.2024

    Mateusz 22.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Plaża przepiękna, obsługa nie mówiąca po angielsku ale starającą się, aby gość czuł się jak najlepiej. Jedzenie w porządku, bez szału ale raczej nikt głodny nie będzie. Hotel na rozległym terenie, zapewniający kilka atrakcji dla gości np. kajaki, rowery, łódki czy trekking. Kłamstwem jest, że to hotel 5* i biuro podróży powinno to uwzględnić w opisie. Max 3*, taki Gierek wyskakujący zza rogu. W obu pokojach nie działały sejfy, nie było do końca posprzątane, drzwi nie domykały przez co było bardzo głośno i budził nas w nocy każdy odgłos z korytarza. Co do wycieczek: Margarita w Pigułce - warto! Wiele miejsc i zdobytych informacji. Shopping Tour - rozczarowanie. Dużo było obiecane, ilu to rzeczy nie spróbujemy, że to "smaki Margarity". Faktycznie spróbowaliśmy 1/3 tego co było mówione, a ceny wyższe. To samo kupicie w hotelowym sklepiku za niższe ceny! Wyspa Coche - Tragedia, odradzam każdemu zakup tej wycieczki!! Ten wspaniały relaks, polegał na zestawieniu nas na środku gołej plaży (bez grama palmy czy cienia) z grupą sprzedawców z chińszczyzną, z którymi pilotki nic nie robiły!! Przez pierwszą godzinę siedziało się na leżaku trzymając za torbę i odpędzając od natrętów. Co do rezydentów - Luiza i Sylwia bardzo sympatyczne. Sebastian z Hoover Tours najlepszy przewodnik! Najsłabsza ocena dla Pawła, mam wątpliwości czy ten Pan lubi pracę z ludźmi. Generalnie Wenezuela dopiero raczkuje z turystyką, jest to miejsce dla osób mało wymagających. Przelot linią Plus Ultra - bardzo słaba obsługa, w klasie Ekonomicznej dostaliśmy w pół zamrożony obiad, obsługa napoje daje tylko do posiłku i ucieka do biznes klasy, praktycznie ich nie ma, więc lepiej kupcie sobie butelkę wody na lot. W biznes klasie obsługa z ich strony była już nieco lepsza, ale biznes w bardzo niskim standardzie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    SUNSOL Isla Caribe

    Jędrzej, Poznań 21.01.2024

    Podczas pobytu mieliśmy nagłą potrzebę skontaktowania się z miejscowym numerem alarmowym Rainbow. Probowaliśmy dodzwonić się z naszych 2 telefonów na 2 numery alarmowe, 1 był wyłączony, 2 nie odbierał. Wysłaliśmy smsa z prośbą o pilny kontakt. Zostaliśmy kompletnie zignorowani, musieliśmy poradzić sobie sami. Nikt do nas nie oddzwonił. Uważamy taką sytuacje za niedopuszczalną. Ostatniego dnia wymeldowanie było do godziny 12, wyjazd na lotnisko o 18.30. Ewentualne korzystanie z kompleksu hotelowego za dodatkową opłatą.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Sunsol isla caribe

    A 28.11.2023

    Hotel bardzo średnio przygotowany na przyjazd klientów. Pomimo małego obłożenia klienci lokowani byli do starszych części budynków, które nie były proponowane przez biuro Rainbow. Jedzenie bardzo monotonne. Przez większość pobytu brakowało świeżych warzyw na śniadania, które były dość późno od godziny 7. Hotel reklamuje się kilkoma restauracjami, jednak działała jedna mała, przez może 2 dni włączyli także drugą restaurację, która po weekendzie została ponownie zamknięta. Na dzień dobry jednak zostaliśmy przywitani brakiem prądu od godziny 3 w nocy do 16 w dzień - łącznie 13 godzin bez klimatyzacji oraz wody, co też zgłaszaliśmy kilkukrotnie. Obsługa starała się być miła, uśmiechnięta, jednak pewne niedociągnięcia sprawiały ze co chwilę trzeba było coś zgłaszać a to nie działająca karta do pokoju, a to brak suszarki do włosów i to odbierało urok temu hotelowi. Leżaki przy basenach w wystarczającej ilości, jednak plaża bardzo słabo zagospodarowana i właściwie ciągle brakowało miejsca. Animatorzy bardzo sympatyczni, zachęcający do zabawy, sportu. Pobyt oceniam ok, jednak ten karaibski kraj dużo się musi nauczyć np. od Dominikany. Mimo wszystko zagospodarowanie obszaru hotelu dodawało uroku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wycieczki z paliru

    Tomasz Grzegorz, Warszawa 25.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Margarita w pigułce jest ok. Natomiast zakupy są bezcelowe gdyż takie same ceny są w hotelu. Jeep safari to nieporozumienie zdecydowanie lepsza jest wycieczka na koniach. Jeep dwa razy się zepsuł. Jazda po drogach asfaltowych. To żadne safari.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wenezuela

    Robert, Ząbkowice Śląskie 30.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Wycieczkę oceniamy na ocenę 3 . Katering w samolocie bardzo słaby. Wycieczki z wyjątkiem jednej Margerarta w pigłuce beznadziejne. Czujemy się trochę oszukani ponieważ podczas rezerwacji nie było informacji o dodatkowych opłatach za wycieczki lokalne jak również w przesłanym przez biuro opisie pobytu nie było ani słowa o opłatach dodatkowych. Informacje o dotakowych opłatach pojawiły się w ofercie już po naszej rezerwacji. Jeśli chodzi o hotel to jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymi kryzys z jakim zmierzyła sie Wenezuela to oceniamy 4+ . Bardzo miła obsługa we obydwu hotelach których byliśmy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje na rajskiej wyspie Margarita w stylu Bob Budowniczy

    Mamok 29.12.2023

    Całotygodniowy plac budowy z tym kojarzą mi się wakacje w tym hotelu .Rok oszczędzania i 30 m od basenu mam plac budowy ryk koparek smród spalin i ciagly stukot młota pneumatycznego czegóż chcieć więcej????? Nie łudźcie się ze czeka Was folderowy relaks !!!!Nie w tym hotelu i nie za wakacje za 6 tyś .To jest skandal żeby tak potraktować turystę gościa sprawa dotyczy głównie strefy Tropikalnie Rvelaks te przyjemne nazwy już nigdy nie skojarzą mi się z wakacjami .Tragedia Rainbow oszukał turystów nie zapewniając im warunków umowy nie polecam za te cenę jest cudowny Meksyk i Dominikana wstyd polecać ten hotel który jest w wiecznym remoncie

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w Sunsol

    Małgorzata, Wrocław 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Niestety dużym minusem hotelu był brud , roje much a nawet zdarzały się karaluchy. Przez 2 tygodnie pobytu nie widziałem aby ktoś przeprowadzał desynsekcję

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem