Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Isla Caribe

4.9/6
(276 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.7
Transport
4.8
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    bezsens

    Iwona, Jarocin 09.02.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    nigdy więcej wakacji w tym kierunku, ale to jest tylko moja opinia, moim zdaniem jeśli ktoś ma ochotę odwiedzić ten kierunek to jedynie na tydzień nie dłużej

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel Sunsol Isla Caribe

    Agata, Gniezno 03.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Hotel jeszcze nie jest aż tak nastawiony na klientów, dużo pracy jeszcze go czeka, w tych krajach musimy być nastawieni że 4* hotel to nie jest jakiś luksus. Średniej klasy hotel, obsługa jak to obsługa, albo im się chce albo nie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Sunsol isla Caribe Marcela. Gr

    Marcela Gr. 18.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Obsługa- doskonała, czysto, codziennie wycierane, zmiana ręnczników, uzupełnianie szamponów, żów pod prysznic. 1,5 l wody pakowanej dziennie. Ciepła woda była. Personel- pomocny, miły. Jeśli czegoś potrzebujesz, nigdy nie było problemu. Jedzenie- wyśmienite, urozmaicone. Napoje świetne. Pokoje- problem z klimatyzacją, która jest centralnie ustawiona na 22°C. Było naprawdę zimno, wiało zimne powietrze. W pokoju było zimno. Kiedy klimatyzator wyłączył się lub zwiększył, przez kondensację, wszystko było mokre. Zajmowaliśmy się tym w nocy. Pokoje na parterze Cascady są zimne, mokre, ciemne. Problem z całkowicie mokrą podłogą. Poprosiliś my o zmianę pokoju, niechęć recepcji, okłamywano nas, fabrykację, zajmowaliś my się tym przez prawie 20 godzin. Delegat zabezpieczył się 1 raz, ale potem nie był już nami zainteresowany. Nie obchodziło go nawet, jak nam wyjdzie. Ciągle obiecywali, że zmienią pokó j, dawali coraz więcej godzin do tej pory, pokój nigdy nie był gotowy. Wymianę zorganizował dla nas wieczorem hiszpańskojęzyczny turysta z naszej wycieczki. Nagle wszystko zadziałało. Niestety miałam wrażenie, że nikt w hotelu nie chce tak bardzo mieć do czynienia z polskojęzycznymi turystami i że oddają najgorsze pokoje, jakie tam mają. Niestety, nawet delegat nie zadał sobie wiele trudu, aby pomóc w tak stresującej sytuacji. W końcu wymiana była naprawdę udana, gdy mój mąż był już zdenerwowany, dostaliśmy pokój na górze, w kompleksie Real, naprawdę piękny i mimo że wyłączyliśmy klimatyzację, wszystko było w porządku. Ale najwyraźniej mają te pokoje dla innych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dużo do nauki przed SIC

    DARIUSZ, Bydgoszcz 28.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Byliśmy pierwszymi Polakami od dawien dawna, witani na lotnisku z wielką pompą! Szampan, czerwony dywan, dygnitarze, uśmiechy, ech, ochy. Kontrola paszportowa: gościu z kartką i długopisem spisywał dane, tak tak! Zapowiadalo się ciekawie, hm. Pokój 4. Gdyby nie fakt, że po 11 dniach na suficie i na ścianach wylazł czarny parchaty grzyb to ocena byłaby większa. Pani która sprzątała najwyższą ocena i to ONA nabiła tą ocenę. Wyżywienie tylko 3,5. Przez 2 tyg pobytu pomidory udało się zdobyć 3 razy, świeże ogórki jeden raz. Jedzenie smaczne ale bardzo monotonne. Świeże soki tylko dla tych pierwszych w restauracji. Pieczywo to jakaś porażka ... białe tostowe i jakieś biała mały bułki. Była smaczna ryba z grilla, pozostałe mięso z grilla to podeszwa. Mało surówek. Po obiedzie tzw bar przekąskowy to jakiś żart. Hot dog i hamburger z suchą surówka i już. Herbata czarna tylko na śniadanie... Obsługa hotelowa 4,5. Nie więcej gdyż j.angielski na bardzo słabym poziomie, choć ludzie uśmiechnięci, chętni do pomocy. Pozostałe oceny jak poniżej. Poza tym: basen otwarty od godz 9.00 a bar przy nim o godz. 11.00 totalne nieporozumienie, brama z hotelu na plażę równie, otwierana o 9.00 bar przy plaży ...też od 11.00. Do basenu z rana gościu wlewał coś co śmierdziało jak chlor lub wybielacz ache. W ciągu dnia 🤔 potrafili szczotkami czyścić ściany basenu podczas kąpieli osób 😭 Przy leżakach brak stolika i możliwości powiększania swoich rzeczy. Nie ma żadnych szans napicia się kawy poza godz otwarcia restauracji. A szkoda. Hotel czysty, zadbany, z dnia na dzień było widać że się starają i są delikatne zmiany ... na stronie "R" miał być telefon, nie było. Miała być suszarka, trzeba było iść do recepcji się upomnieć, a można było zadzwonić ...I NA KONIEC NAJCIEKAWSZE: ROBOTY BUDOWLANO REMONTOWE NA TERENIE HOTELU, BRAK INFO OD STRONY RAINBOW! SMUTNE, ŻENUJĄCE - czy polecam... po raz pierwszy z chęcią (nie tylko MY) wracaliśmy do Kraju po wakacjach. PS. Za rok będzie zapewne już inaczej / lepiej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem