Opinie klientów o Egzotyka Light - Meksyk

4.5 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.1
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
5.2
Transport
5.1
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Jola 13.12.2018

Kameralny, ale wystarczający...

W porównaniu do innych hoteli w Cancun i na Riwierze ten jest rzeczywiście kameralny, ale nam się podobało.Od rana do wieczora można jeść, posiłki nakładają się wręcz na siebie.Nietety najgorsze śniadania, mimo że wybór duży.Brak dobrej kawy.Udało nam się co prawda zamówić 3 razy espresso, ale później ekspres się popsuł:( Bardzo dobre przekąski przy basenach, tch bliżej plaży, świetne sushi w barze przy drugim basenie,blisko lobby.Dwa bary z alkoholami, świetna obsługa, alkohole i drinki bardzo dobre.Chwilę zajmuje zapoznanie się z tym co podają, bo nigdzie nie ma żadnej karty.Pokoje, jak ktoś chce, sprzątane codziennie, uzupełniany barek w wodę, colę i soczki.Świetna ekipa animatorów nad basenem przy plaży i wieczorne występy.Wąska plaża i jak ktoś nastawia się na kąpiele, to się rozczaruje, można przejść w prawo i tam plaże szersze, ale w wodzie raczej tylko uprawia się sporty wodne.Z hotelu, w obie strony wszędzie dość daleko,do Cancun-Downtown ok.3,5 km i tyle samo w drugą stronę do strefy hotelowej z rozrywkami.Były niestety również minusy,poczynając od lotu.W opisie wycieczek do Meksyku napisano, że kawa i herbata do posiłków jest bezpłatna,co nie jest prawdą, podobno zapomniano zmienić opisy.Mało kompetentne przy załatwieniu problemów rezydentki.Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nie ma prądu,prosiliśmy o zmianę hotelu, niestety nie udało się tego zrobić, a usterkę naprawiono dopiero nad ranem następnego dnia.Spóźnienie rezydentki na spotkanie, to też minus.Brak w hotelu segregatora Rainbow, brak informacji o wylocie.Spowodowało to wszystko, że musieliśmy dzwonić do rezydentek, a pociągnęło to za sobą znaczne koszty dodatkowe.Polecamy wycieczkę do Chichen Itza.Pewnie wrócę jeszcze do Meksyku, bo kraj piękny i ludzie życzliwi, być może że i nawet do tego samego hotelu, co niech służy za rekomendację:)

4.0/6

Magda, Warszawa 22.12.2017
Termin pobytu: listopad 2017

Meksyk Cancun

Specyficzne miejsce dla osób pragnących poczuć meksyk to niekoniecznie ta część kraju. Dla poszukiwaczy egzotyki i ciepła polecam.

3.0/6

Jolanta 27.12.2018

Zabytki piękne, hotel fatalny

Tygodniowa wycieczka to 2 dni zwiedzania + pobyt w hotelu. Zobaczyliśmy wspaniałe pozostałości kultury Majów na półwyspie Jukatan: Tulum, Cobę i Tchitzen Itza oraz kolonialne miasteczko Valladolid. Świetnie spisała się pilotka Paulina - duża wiedza i kultura osobista.I na tym kończą się plusy . Hotel o dumne nazwie Imperial Laguna, przypisany do tej wycieczki to jedna wielka katastrofa. Nieodnawiany chyba od dziesięcioleci straszy brudnymi, odrapanymi ścianami, niechlujna łazienką, brakuje podstawowych mebli i wyposazenia - w pokoju nie było ani jednego . Okropne, zniszczone ręczniki. Aż trudno uwierzyć, że tak renomowane biuro ja Rainbow mogło umiscic swoich klientów w takim obskurnym hotelu. Rezydentka stwierdziła, że na objeździe hotele zawsze są 3 gwiazdkowe ale to nieprawda - to nie był żaden objazd tylko 7 nocy w jednym hotelu z dwoma wyjazdami na kilkugodzinne wycieczki.

2.0/6

Paweł, Kraków 04.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Nieprzyjemny koniec wakacji

Ostatniego dnia wycieczki nie przyjechal po nas transfer na lotnisko. Nie zostalismy poinformowani o rzekomym opoznieniu busa, po 23 minutach sami zadzwonilismy do rezydenta hotelu i uslyszelismy, ze kierowca busa "stoi w korku przez ciezarowke ktora zablokowala droge" co bylo bardzo dziwne biorac pod uwage, ze z lotniska do hotelu prowadzi tylko jedna droga i w ciagu ostatnich 30 minut pod hotel podjechalo kilka innych busow z lotniska. Po kolejnych 15 minutach powiedziano nam, ze mamy poprosic obsluge hotelu o wezwanie taksowki, a ktos nas odbierze na lotnisku i za nia zaplaci. Obsluga hotelu nie mogla tego zrobic poniewaz w cancun taksowki lapie sie przy ulicy a nie dzwoni. Dodatkowo zaden zlapany taksowkarz nie chcial sie zgodzic na zaplate na miejscu. Ostatecznie dotarlismy na lotnisko po zaplaceniu z gory taksowkarzowi zlapanemu na ulicy. Uczestnicy wycieczki ktorzy byli zakwaterowani w innych hotelach dotarli na lotnisko bez problemow i przed czasem. Panie pracujace w rainbow podeszly do nas lekcewazaco i byly opryskliwe. Po co w takim razie jechac z biurem, skoro trzeba organizowac sobie przejazdy samodzielnie?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem