Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trzy gwiazdki, All Inclusive... W zasadzie tak by było, gdyby nie: brak balkonu (był w umowie), baaardzo mało leżaków na plaży, w zasadzie brak - tylko nieliczni myśliwi polujący nad ranem mieli szanse na leżak. Plaża wąska, ale z bardzo ładnym piaskiem i dnem morza. Zaciszne miejsca, brak wad molochów typu Iberostar Cancun. Jak ją zaczęli sprzątać z wodorostów (po interwencji) było OK. Jedzenie i napoje bardzo dobre, obsługa przyjazna. Jedyny minus, to wolna amerykanka w przydzielaniu pokoi - nikt nic nie wie, trzeba długo czekać i nie wiadomo na co. Rainbow nie stanęło na wysokości zadania w tym zakresie. Dominujący język - rosyjski, ale Rosjanie spokojni i kulturalni. Język Polski chyba na drugim miejscu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowa wycieczka to 2 dni zwiedzania + pobyt w hotelu. Zobaczyliśmy wspaniałe pozostałości kultury Majów na półwyspie Jukatan: Tulum, Cobę i Tchitzen Itza oraz kolonialne miasteczko Valladolid. Świetnie spisała się pilotka Paulina - duża wiedza i kultura osobista.I na tym kończą się plusy . Hotel o dumne nazwie Imperial Laguna, przypisany do tej wycieczki to jedna wielka katastrofa. Nieodnawiany chyba od dziesięcioleci straszy brudnymi, odrapanymi ścianami, niechlujna łazienką, brakuje podstawowych mebli i wyposazenia - w pokoju nie było ani jednego . Okropne, zniszczone ręczniki. Aż trudno uwierzyć, że tak renomowane biuro ja Rainbow mogło umiscic swoich klientów w takim obskurnym hotelu. Rezydentka stwierdziła, że na objeździe hotele zawsze są 3 gwiazdkowe ale to nieprawda - to nie był żaden objazd tylko 7 nocy w jednym hotelu z dwoma wyjazdami na kilkugodzinne wycieczki.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorsze jedzenie jakie kiedykolwiek mi zaserwowano w formule all inclusive w ostatnich 20 latach - stare, kilkukrotnie przetwarzane. Pomimo wykupionego wyżywienia jadaliśmy w restauracjach poza hotelem. W barze nie można było zamówić więcej niż 2 drinki na raz. Pokoje słabo urządzone. hotel stary.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary i raczej nie po remoncie. Goście to przede wszystkim meksykanie zdziwieni pobytem obcokrajowców (4 pary z pl). Obsługa wymuszenie miła, człowiek się czuł jak intruz. Brodziki zamiast basenów. Brawo za wyretuszowane zdjęcia, szok na miejscu po tym co zastałam na żywo. Pani Ewa to pomyłka pracująca za karę, nie było z jej strony zainteresowania kontakt zerowy. Nawet niska cena nie rekompensuje tego pobytu.