Opinie o Egzotyka Light – Rio de Janeiro

5.0/6
(80 opinii)
Intensywność programu
4.2
Pilot
4.5
Program wycieczki
4.8
Transport
5.3
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    97

    Rio de Janeiro - cudownie położone miasto, w którym jednak nie chciałabym mieszkać na stałe!

    Izabela Beata, Lublin 30.12.2017

    Ciekawym, choć nieco niebezpiecznym przeżyciem jest pobyt w Rio podczas świąt. Ciekawy, bo fajne są bożonarodzeniowe ozdoby, zakupy w upalym klimacie, niebezpieczny, bo lawinowo rośnie i tak już duża przestępczość. Trzeba się pilnować, mieć oczy naokoło głowy, a i tak często nie upilnuje się pieniędzy, aparatu telefonicznego, aparatu fotograficznego. Program zwiedzania podczas tej wycieczki mógłby być nieco szerszy. Oburzają ceny wycieczek fakultatywnych u pilotów, czasem nawet 3-krotnie droższe niż w lokalnym biurze: Ilha Grande 160 USD u pilota, 160 reali w lokalnym biurze, 1 USD=3,25 reala!!! Właściwie nie wiadomo za co był pakiet 95 USD, gdyż wstępy nie kosztowały aż tyle, a bagaż nosilismy sami, bo personel hotelowy nie otrzymał napiwków i nie kwapił sie do pomocy. Piloci mieli słaby i rzadki kontakt z turystami. A już zupełnie zawiedli, gdy potrzebna była pomoc medyczna. Poza tym nie mają pojecia, że w Rio de Janeiro istnieje system bezpłatnej pomocy medycznej m.in. dla turystów. Każą szukać pomocy w recepcji hotelu, a ta dzwoni po lekarza inkasującego na "dzień dobry" 200 USD, z którym trzeba porozumieć się po angielsku. Na szczęście jestem lekarzem , biegle mówiącym kilkoma obcymi językami. Normalny turysta nie poradziłby sobie mogąc nawet umrzeć. Absurdem jest równiez podawanie nam do wiadomości polskich numerów telefonów komórkowych do pilotów i rezydentów. Oni mają te telefony wyłączone ze względu na koszty rozmów w egzotycznych krajach. Rainbow Tours musi zadbać o kulturę obsługi na pokładach dreamlinerów LOTu! Na naszym rejsie powrotnym niektóre stewardesy i stewardzi sprawiali wrażenie, jakby lecieli za karę. Skandaliczna była jakość posiłków pochodzących jeszcze z Polski. Kanapki miały najmniej 2 dni. Personel pytany, dlaczego tak się dzieje, wszystkim obarczał Rainbow. Trzeba ich kontrolować i może zastanowić się, byśmy płacili te 100 zł drożej, a jedli przyzwoicie. Na locie docelowym było o niebo lepiej . My nie latamy za darmo!!! Lecielismy w Boże Narodzenie. Polecam wycieczki do Rio, ale warto poprawić ich program, przeszkolić pilotów i zadbać o odpowiednie warunki lotu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wycieczka fajna ale ostatni raz z Raibow

    TOMASZ MIROSLAW, Gdynia 14.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Jak można skasować za ludzi 1000% więcej za sambodrom niż on w rzeczywistości kosztuje. Dużo razy podróżowaliśmy z Rainbow, ale to był nasz ostatni. Od jakiegoś czasu Rainbow zrobiło się naciągaczami.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    57

    Porazka

    Ada 23.12.2017

    Wycieczka po opoznionym 27 h przylocie /czyli jeden dzien straty/ rozpoczela sie 3 h odpoczynkiem jezeli chcialo sie zjesc sniadanie.Zwiedzanie na szczescie odbylo sie w dniu nastepnym /jego pierwsza czesc/Czesc druga odbyla sie kilka dni pozniej .Niestety nie bylo umieszczonych w programie faveli.Wielka szkoda.Hotel Savoy wedlug mnie nie nadawal sie na tak dlugi pobyt.Nie tylko ja tak uwazalam ale wiele osob z grupy.Na szczescie Rio to piekne miasto bo organizacja to porazka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Niby objazd

    Małgorzata Maria, Kraków 03.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Cena nieadekwatna do oferty. Za wszystkie wycieczki trzeba zapłacić. Cena obejmuje jedynie przelot I zakwaterowanie w hotelu który touroperator ocenia na trzy gwiazdki zaś zam hotel na swojej stronie ocenia na dwie (sic!) I z tym się bardziej zgadzam -niezbyt czysto, choć pościel i ręczniki w porządku, pleśń w łazience i ponieważ mieszkałam od ulicy straszny hałas (chyba pijedybcze szyby) Jedzenie -tylko śniadania- średnie bo nałożone urozmaicone (najwięcej słodkości)- ale nie wybrzydzam. Co do wycieczek - np. Favela- za co zapłaciłam 55 USD skoro był to tylko przejazd w dwie strony i spacer z naszą pilotką?. Sądzę że bardziej adekwatne byłoby 55 reali. Wycieczka statkiem na zachód słońca . Termin zmieniony j w rezultacie zachód słońca ani kąpieli już było- bo tego dnia wogóle słońca nie było - koszt chyba 90 USD - też gruba przesada. Inne wycieczki obejmowały bilety wstępu i tu ciekawostka - od wszystkich wzięto jednakową kwotę a dla osób 60+ cena biletów jest o połowę niższa. Za żadne opłaty nie otrzymaliśmy pokwitowań. Wycieczka ba próbę samby była jeszcze lepsza. Pilotka zebrała też po 55 USD - zawiozła ludzi autokarem ba ulicę częściowo zamkniętą i ram zostawiłam samym sobie- tak że nawet bali się aparat wyciągnąć. Tak więc podsumowując: hotel średni, opieka pilota na mininalnym poziomie; wycieczki nieadekwatne do ceny . Oceniam całość na 3 pkt. Jakiś czas, ponieważ rozczarowałam się do Rainbow, jeździłam z innymi biurami. Teraz zachęcona przez znajomych wybrałam się z Rainbow - niestety kolejne rozczarowanie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem