Opinie o Esencja Cejlonu z wypoczynkiem na Malediwach

5.1/6
(66 opinii)
Intensywność programu
4.3
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.3
Transport
4.4
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Wycieczka po pięknych miejscach z brakami organizacyjnymi .

    Andrzej, Ząbki 04.01.2017 | Termin pobytu: listopad 2016

    Przelot 12 godzin bez cateringu ciepłego posiłku oraz jakiejkolwiek rozrywki (nawet filmu) na pokładzie psuje wrażenie już na wstępie Po przylocie dobrym pomysłem jest możliwość skorzystania z prysznica ale dlaczego nie pozwolono całej grupie na zjedzenie (odpłatnego ) śniadania ? Byliśmy głodni po 12 godz przelotu do późnego popołudnia ! Dobry satndard hoteli oraz kolacji na objazdówce . Bardzo ciekawe miejsca do zwiedzania ,oprócz zwiedzania Colombo które można spokojnie ominąć Cena wycieczki podawana na stronie r.pl powinna być od razu naliczana z obowiązkowa opłatą uiszczaną przewodnikowi ,która nie została zresztą szczegółowo rozliczona .Wiedzieliśmy o niej oczywiście ale jest to dość słaby chwyt marketingowy . Strata całego dnia oczekiwania na samolot powrotny w hotelu pod Colombo , żadnych atrakcji w nieciekawym miejscu daleko poza miastem.Chętnie zostalibyśmy jeden dzień dłużej na Malediwach zważywszy że finalny odlot do Warszawy był o 1145.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Wielkie rozczarowanie podejściem Rainbow do klienta

    Travelmaniaczka 29.01.2017 | Termin pobytu: luty 2017

    Podejście Rainbow do klienta jest skandaliczne. Wycieczka zarezerwowana w marcu na grudzień a w listopadze dowiaduje się, że Rainbow się pomylił i nie może mi dac tego co mam na umowie i za co zapłaciłam. W listopadzie zakup alternatywnej, ineteresującej mnie wycieczki na okres sylwestrowy jest praktycznie niemożliwy. Poczułam się bezsilna i zdana na łaskę i niełaskę biura !!!! Zero chęci współpracy ze strony biura, utrudniony kontakt, osoby z call center nic nie mogą, niczego nie wiedzą. Poczułam się jak niechciany gość. Kasa wpłacona, miejsce sprzedane - nic więcej biura nie interesuje, a szkoda....bo to klient powinnien być najważniejszy. A klient chciał tylko to za co zapłacił ze znacznym na dodatek wyprzedzeniem. Nigdy więcej Rainbow, nigdy więcej First Minute !!!Na wycieczce w programie jest park Minneryia, a pojechaliśmy do Kaudulla, nikt nam nie powiedział dlaczego i nie zapytał czy się zgadzamy na zmianę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Plusy za Sri Lankę - wielki minus za Malediwy

    Marian Henryk, - 19.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    W listopadzie ubiegłego roku, po raz pierwszy korzystając z ofert Biura Rainbow, wybrałem się na imprezę: "Symbole Egiptu - Nil i piramidy", z kilkudniowym wypoczynkiem w Hurgadzie. Wcześniej, przez wiele lat, decydowałem się na wyjazdy z innego biura podróży, ale ostatecznie uległem namowom przyjaciół i „przeniosłem się” do Rainbow. Moja ocena pierwszego wyjazdu z Rainbow, pod względem organizacji i atrakcyjności ww. wycieczki do Egiptu, jest pod każdym względem jest co najmniej pozytywna. Zachęcony sprawną organizacją tej wycieczki i jej dużą atrakcyjnością, postanowiłem skorzystać z kolejnej oferty Biura Rainbow ... Tym razem mój wybór padł na imprezę: "Esencja Cejlonu z wypoczynkiem na Malediwach" (umowa nr: 7290038) Tak na gorąco, już 4 dni po powrocie z wycieczki, zdecydowałem się na ocenę jej organizacji przez Biuro, ponieważ trudno mi jeszcze do dziś wyzwolić się z frustracji, dyskomfortu, poczucia bezsilności i wielu innych negatywnych emocji, które niestety, osobiście mnie dotknęły, wobec zaskakujących decyzji i działań biura Rainbow dotyczących mojego pobytu na Malediwach, na wyspie - w hotelu ADAARAN SELECT HUDHURAN FUSHI. Zgodnie z moją Umową, pobyt w ww. hotelu opłacony został na 5 dób hotelowych, począwszy od dn.08.02.2025 r. - w pokoju 1-osobowym, z wersją wyżywienia "All Inclusive - Premium". Oceniam, że przydzielony mi na Malediwach pokój (willa), lokalizacja i jego standard, był zgodny z opisem zawartym do rezerwacji i nie mam w tym względzie żadnych negatywnych uwag. Błogi wypoczynek na rajskiej wyspie trwał jednak wyjątkowo krótko… Niestety, już drugiego dnia pobytu na wyspie (09.02.2025r.), otrzymałem z Biura Rainbow zaskakującą wiadomość e-mail, która znacząco negatywnie wpłynęła na kolejne dni i wiele godzin mojego pobytu w hotelu na Malediwach... Oto treść otrzymanej wiadomości: Dnia 09 lutego 2025 14:17 Back Office napisał(a): Szanowni Państwo, Z przykrością informujemy, iż ze względu na overbooking w hotelu Adaaran Select Hudhuran Fush musmiy Państwa przenieść na ostatni dzień do hotelu Adaaran Club Rannalhi. O godzinie transferu zostaną Państwo poinformowani przez hotel. Dział Operacyjny w dniu jutrzejszym poinformuje o przewidzianej rekompensacie. Za utrudnienia przepraszamy Zespół Rainbow Ta powyższa wiadomość całkowicie zburzyła komfort mojego pobytu i wypoczynku na Malediwach !!! Przez następne dni zamiast cieszyć się i korzystać z uroków wyspy i hotelu ADAARAN SELECT HUDHURAN FUSHI, moje myśli bez przerwy uciekały do przymusowej przeprowadzki na inną wyspę, i to tylko na jedną noc, tylko by tam się przespać, a następnego dnia przenieść się z powrotem... Z map Google oceniłem, że miejsce jednodniowej "zsyłki" do hotelu Adaaran Club Rannalhi płożone jest w prostej odległości o ok. 70 km. - i to na innym, południowym atolu Malediwów. Taka odległość miejsc, co łatwo ocenić, to ponad 2 godziny podróży łodzią motorową, i to tylko w jedną stronę. Do tego przymusowa „rozłąka” z przyjaciółmi, udręka z dwukrotnym koniecznym pakowaniem bagaży i rozpakowywaniem, zarówno w jedną jak i w drugą stronę... To była dla mnie oczywista, niepowetowana strata komfortu pobytu i wypoczynku na wyspie, której niestety, nic już mi nie zrekompensuje... Mój stres, w związku z decyzją Biura Rainbow, dodatkowo wynikał z nieznajomości języka angielskiego, stanu zdrowia, przyjmowanych leków na dolegliwości kardiologiczne oraz innych problemów wobec zaawansowanego mojego wieku... W dniu 09.02.2025 r. - w bezzwłocznej odpowiedzi na wiadomość z Biura Rainbow, przekazałem swoje stanowisko w sprawie, jak poniżej: Szanowni Państwo! Kategorycznie nie zgadzam się na Państwa propozycję. W umowie mam zapewniony spokojny wypoczynek w wybranym przeze mnie hotelu. Jestem starszym, schorowanym człowiekiem, bez znajomości języka obcego i taka sytuacja jest dla mnie niezmiernie stresująca. Ponadto przyjechałem z grupą znajomych, którzy są dla mnie wsparciem i dają mi tutaj poczucie bezpieczeństwa. Nie zamierzam ponosić odpowiedzialności za cudzy błąd. Z poważaniem, Marian Z ubolewaniem stwierdzam, że na moją powyższą wiadomość nie otrzymałem z Biura Rainbow żadnej odpowiedzi... O zmianie wcześniejszej decyzji Biura Rainbow i pozostawieniu mnie do końca terminu w pierwotnie wskazanym w umowie hotelu - ADAARAN SELECT HUDHURAN FUSHI - dowiedziałem się od rezydenta obiektu dopiero na 1 dzień przed zakończeniem pobytu... Powyżej opisana sytuacja, ale przede wszystkim brak właściwej reakcji biura, tj. odpowiedzi na mojego e-maila z dn. 09.02.2025 r. – spowodowała, że zachwiane zostało moje zaufanie do Biura Rainbow, zbudowane po pierwszej mojej wycieczce do Egiptu… Głęboko więc zastanawiam się teraz, czy zrezygnować z mojej kolejnej rezerwacji w Biurze Rainbow (Bali – Wyspa Bogów, w sierpniu br.), i wrócić do mojego poprzedniego biura podróży … PS. Co do pierwszej części wycieczki – „Esencja Cejlonu” (objazd), moja ocena jest jak najbardziej pozytywna... zarówno program, organizację, zakwaterowanie w hotelach, wyżywienie, transport i wszystkie pozostałe elementy imprezy - oceniam bardzo wysoko !!! Wyjątkowo wysoko oceniam również pracę Pani Kasi – naszego przewodnika i opiekuna wycieczki… przede wszystkim podkreślam jej wiedzę, formę i dostępny sposób przekazywanie informacji o odwiedzanych miejscach, komunikatywność, jej kulturę osobistą oraz kobiecy wdzięk i… urodę !!! Pozytywnie oceniam również pomocników/przewodników lankijskich, którzy asystowali Pani Kasi podczas objazdu, zapewniając nam min. bezpieczeństwo przy opuszczaniu i wsiadaniu do autobusu na ruchliwych i niebezpiecznych drogach Sri Lanki, którzy dbali o porządek w autobusie i dobre nastroje wycieczkowiczów… a zwłaszcza ostatniego dnia podczas kilkugodzinnej podróży z Candy do Colombo, kiedy uczyli nas podstawowych zwrotów językowych i lankijskich piosenek, z użyciem i wykorzystaniem lankijskich „środków”, po których początkowo cichy autobus stał się „wesołym autobusem”… I to bardzo !!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Maledivy - rewelacja, dolot i objazd - porażka

    Franciszek Władysław, Wrocław 10.02.2017

    Maledivy - sukces, ALE: - dolot i powrót starym gratem to koszmar - brak miejsca na nogi, PRAWIE BEZ RUCHU,itp., postój w Emiratach BEZ WYJŚCIA - po przylocie liche śniadanie trzeba kupić we wskazanym miejscu,- "lancze" w zbiorowiskach po kilkanaście grup - trzeba płacić równo, nie ma wyboru, agrupy wcześniejsze wyjadają lepsze dania.- Przed wylotem na Male pozbywają się nas na 5-6 godzin (na lotnisku)- Gdyby nie Maledivy - NIE WARTO!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem