5.0/6 (71 opinii)
2.5/6
Na wstępie zaznaczę ze wyjeżdżam odpocząć za granicę 2 razy w roku i przez ostatnie kilka lat jest to tzw. egzotyka. Do tej pory jeździłem głównie z TUI, Itaką, Ecco i Neckermannem.Byłem z Rainbow raz w życiu (Esencja Cejlonu) i niestety nie chcę tego powtórzyć. Dlaczego? Powodów jest wiele, ale ten który mnie boli najbardziej to kompletna ignorancja uwag klienta przez dział kontroli jakości i reklamacji (nazwisko osoby zajmującej się sprawą pozostawiam nie upublicznione). Przykłady? Proszę bardzo - oczywiście wszystkie wzięte z oficjalnych odpowiedzi Rainbow na moje pisma.1. Zniszczony bagaż podczas przelotu organizowanego oczywiście przez Rainbow to wyłącznie mój problem i mogę go sobie zgłosić do przewoźnika jakim był Travel Service. Mało tego - miałem wykupione ubezpieczenie obejmujące bagaż!2. Moje uwagi do totalnie zagrzybionego pokoju (smród i odpadający płatami tynk ze ścian w pokojach) na Sri Lance w hotelu 4.5* zostały podsumowane stwierdzeniem, że to przecież wyspa więc jest to taka cecha panujacego tam klimatu ….3. Sposób rozpatrywania reklamacji. Rozumiem że macie Państwo 30 dni i z tego korzystacie ale możliwość składania reklamacji jedynie w formie papierowej, zwłaszcza w przypadku gdy zawiera ona zdjęcia jest uciążliwa i sądzę że jest jedynie pretekstem aby następnie stwierdzić że dokumentacja fotograficzna nie potwierdza argumentacji mojego pisma reklamacyjnego. Na zakończenie. Szczytem wszystkiego jest ostatnie zdanie mówiące iż dalsza ewentualna moja korespondencja adresowana do Rainbow pozostanie bez dalszej odpowiedzi z Państwa strony, co w połączeniu ze stwierdzeniem że macie nadzieję że z wycieczki pozostaną mi jedynie dobre wspomnienia jest kpiną ze mnie jako Waszego klienta.
Piotr, Łódź - 26.04.2019
47/55 uznało opinię za pomocną
1.0/6
program i warunki wycieczki fatalne.
Katarzyna, Straszyn - 03.02.2020
13/23 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Nie wyobrażam sobie gorszego programu!!!Jednym z pierwszych punktów wycieczki jest sierociniec dla słoni, opisany w ofercie tak: "Tutaj nowy dom znalazły zwierzęta porzucone przez swoje stada lub zranione.". Zapomnieli nadmienić, że słonie są w łańcuchach, a na spacerach są poganiane dzidami. Czuje obrzydzenie, że moje pieniądze poszły na wspieranie takiego okrucieństwa. Na safari w Parku Narodowym było mnóstwo jeepów (korki jak w Warszawie), które zatruwają spalinami naturalne środowisko słoni i innych zwierząt. Zamiast dać czas wolny w urokliwych miejscach takie jak miasto Kandy, to marnowaliśmy czas na zorganizowane postoje w sklepach turystycznych, gdzie można było kupić maski, albo ubrania w cenach o wiele droższych niż w prawdziwie lokalnych sklepach. Dodatkowo ten ogród przypraw nadmieniony w ofercie to nic innego jak ogródek restauracji, gdzie po zakończonej demonstracji można było znowu zrobić zakupy po zawyżonej cenie. Kolejny punkt programu, który powinien być usunięty to "muzeum" kamieni szlachetnych. "Muzeum" to bardziej ja zwyczajny sklep jubilerski. PODSUMOWUJĄC, jeśli lubisz latać na "drugi koniec świata" żeby jeździć po sklepach i robić sobie zakupy oraz patrzeć na złe traktowanie zwierząt i za to wszystko zapłacić duże pieniądze "Esencja Cejlonu" z Rainbow będzie idealną wycieczką dla Ciebie. CHCE ZWROT PIENIĘDZY
Karol - 18.03.2022
33/41 uznało opinię za pomocną