5.0/6 (66 opinii)
3.0/6
Wycieczka niezbyt męcząca, ciekawa. Czas stracony na wizycie w muzeum połączonym ze sklepem z kamieniami szlachetnymi i sklepem z jedwabiem - mógł zostać wykorzystany w ciekawszych miejsach.
2.5/6
j.w.
2.5/6
Wycieczkę oceniam negatywnie, ma na to wpływ postawa , zachowanie i kompetencje Pilota. Kilka faktów przedstawiłam poniżej w uwagach dotyczących pilota. Cejlon ta ładna i ciekawa wyspa.
2.5/6
Na wstępie zaznaczę ze wyjeżdżam odpocząć za granicę 2 razy w roku i przez ostatnie kilka lat jest to tzw. egzotyka. Do tej pory jeździłem głównie z TUI, Itaką, Ecco i Neckermannem.Byłem z Rainbow raz w życiu (Esencja Cejlonu) i niestety nie chcę tego powtórzyć. Dlaczego? Powodów jest wiele, ale ten który mnie boli najbardziej to kompletna ignorancja uwag klienta przez dział kontroli jakości i reklamacji (nazwisko osoby zajmującej się sprawą pozostawiam nie upublicznione). Przykłady? Proszę bardzo - oczywiście wszystkie wzięte z oficjalnych odpowiedzi Rainbow na moje pisma.1. Zniszczony bagaż podczas przelotu organizowanego oczywiście przez Rainbow to wyłącznie mój problem i mogę go sobie zgłosić do przewoźnika jakim był Travel Service. Mało tego - miałem wykupione ubezpieczenie obejmujące bagaż!2. Moje uwagi do totalnie zagrzybionego pokoju (smród i odpadający płatami tynk ze ścian w pokojach) na Sri Lance w hotelu 4.5* zostały podsumowane stwierdzeniem, że to przecież wyspa więc jest to taka cecha panujacego tam klimatu ….3. Sposób rozpatrywania reklamacji. Rozumiem że macie Państwo 30 dni i z tego korzystacie ale możliwość składania reklamacji jedynie w formie papierowej, zwłaszcza w przypadku gdy zawiera ona zdjęcia jest uciążliwa i sądzę że jest jedynie pretekstem aby następnie stwierdzić że dokumentacja fotograficzna nie potwierdza argumentacji mojego pisma reklamacyjnego. Na zakończenie. Szczytem wszystkiego jest ostatnie zdanie mówiące iż dalsza ewentualna moja korespondencja adresowana do Rainbow pozostanie bez dalszej odpowiedzi z Państwa strony, co w połączeniu ze stwierdzeniem że macie nadzieję że z wycieczki pozostaną mi jedynie dobre wspomnienia jest kpiną ze mnie jako Waszego klienta.