Opinie klientów o Esencja Cejlonu

4.9 /6
64 
opinie
Intensywność programu
4.4
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.1
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

ANNA 06.02.2024

Miło i fajnie

Intensywne zwiedzanie oraz dużo jazdy autokarem. Plan wycieczki fajny, ciekawy program. Przewodniczka Pani Ewa miła, pomocna z dużą wiedzą. Był czas na odpoczynek i relaks. Hotele na objazdówce bardzo dobre, jedzenie smaczne. Jedyne do czego można się doczepić to lot liniami enterair- porażka. Samolot mały, niewygodny, brak posiłków i napojów w cenie biletu, wszystko płatne.

4.0/6

KRZYSZTOF, Żory 08.03.2022

Słodko gorzka esencja

Było fajnie, ale odczuwam pewien niedosyt. Zwłaszcza jeśli chodzi o zwiedzanie Colombo. Większość z okna autobusu, to jakieś nieporozumienie. Oczywiście ocena nie może być pełna ze względu że dopiero się otwierają po pandemii i to trochę utrudnia zwiedzanie. W hotelu też malo się dzieje więc ten odpoczynek jest trochę nudnawy.

3.5/6

KRZYCH 20.07.2019

Sri lanka-raj na ziemi

Zaczne od przyjemnych aspektow wyprawy na te piekna wyspe.Bylismy w grupie 7-osobowej na poczatku stycznia 2019 roku.Czesc objazdowa bardzo mi sie podobala,program urozmaicony,wiele pieknych miejsc odwiedzonych i uwiecznionych na zdjeciach,pani przewodnik z duza wiedza na temat wyspy,zwyczajow,historii i mieszkancow(duzy PLUS),zakwaterowanie na czesci objazdowej bez zastrzezen(hotele 2 i 3 gwiazdkowe) skromne ale czyste i zadbane,odpowiadajace swojej kategorii,jedzenie ok.Po zakonczonej czesci objazdowej dotarlismy do naszego hotelu(poludnie Sri Lanki,niedaleko miasta Galle) Kogalla Beach Resort,kameralny hotelik, polecony przez naszych znajomych(3 sloneczka wg.Rainbow) i od tego momentu zaczely sie nasze problemy.Pani rezydent w recepcji podczas naszego zakwterowania otrzymala informacje,ze w hotelu jest "overbooking"i w zwiazku z tym zostajemy zakwaterowani(bylismy w grupie 7-osobowej) do sasiedniego hotelu o wyzszym standardzie The Long Beach Resort( 4 sloneczka),otrzymalismy takze informacje,ze wlascicielem kompleksu hotelowego jest jeden wlasciciel i w zwiazku z zaistniala sytuacja mozemy korzystac z infrastuktury i wyzywienia w obu kompleksach.Niestety podczas pobytu w nowym hotelu w recepcji otrzymalismy informacje,ze rezydentka wprowadzila nas w blad,przekazano Jej informacje ,ze nasza rezerwacja dotyczyla hotelu Long Beach i byla dokonana w pazdzierniku 2018,na potwierdzenie tych slow okazano nam dokument z rezerwacja do wgladu,takze informacja z mozliwosci korzystania z infrastuktury drugiego hotelu okazala sie nieprawdziwa(szkoda tylko,ze nie uslyszelismy slowa przepraszam od rezydentki).Hotel w ktorym nas zakwaterowano to jena wielka pomylka,skladajacy sie z kilku budynkow i uzywany jako jednodniowa przystan dla wycieczek objazdowych.Pokoje pozostawialy wiele do zyczenia(dla porownania poprosilismy obsluge hotelu Kogalla Beach o mozliwosc obejrzenia pokoju by moc zrozumiec czym kierowal sie Rainbow przyznajac hotelowi Long beach jedno sloneczko wiecej-roznic nie znalezlismy).W lazienkach ogolnie mowiac :brud ,rdza i osady kamienia ktory w czesci prysznicowej pokryl plytki,nie wspomne o kratce odplywowej prysznica ktora byla pokryta taka iloscia wlosow,ze woda ledwo splywala(zdjecia do wgladu).Drzwi wyjsciowe na taras z desek sklepane jak u babci w drewutni ,halas rozbijajacych sie fal oceanu w dzien do zniesienia,ale o 4 nad ranem 60 decybeli(zmierzone za pomoca app-ki) to juz lekka przesada..By nie bylo,ze malkontentem jestem kilka slow o okolicy(ale to nie jest zasluga Rainbow)piekne piaszczyste plaze ciagnace sie kilometrami,swieze owoce morza i duzo slonca po prostu raj na ziemi.Pewnie kiedys powroce na te piekna wyspe.Kilka slow jeszcze o przewozniku Smartwings:nigdy wiecej!!!(stare samoloty,nieplanowane miedzyladowanie w Bukareszcie,obsluga wykorzystywala ostrzezenia turbulencje(usiadz ,zapnij pas) do rozwozenia platnego cateringu))Na koniec kilka slow do firmy Rainbow:jesli pisze do Panstwa reklamacje z powyzszymi zastrzezeniami to prosze mi nie odpisywac ,ze wszelkie reklamacje nalezy zglaszac :do hotelu w ktorym bylem zakwaterowany,do przewoznika ktory obslugiwal przelot,W firmie Rainbow zakupilem kompleksowa wycieczke i taka "spychologia" nie jest na miejscu i nie przystoi operatorowi jakim jest Rainbow.

3.5/6

Jarek 09.09.2019

Sri Lanka-objazdówka na 5 ,pobyt na 3,5

Pobyt w styczniu 2019. Plusy: objazdówka generalnie OK,małe niedociągnięcia ale to się wszystkim zdarza.Oczywiście przyroda,uprzejmość Lankijczyków,plaża-super. Minusy : zmiana hotelu pobytowego z KOGGALA BEACH RESORT (za który dodatkowo dopłaciliśmy)na LONG BEACH RESORT niebyt fortunna. Pani rezydent zapewniła nas iż możemy korzystać z infrastruktury obu hoteli:basenów,restauracji,barów etc.Jednak gdy próbowaliśmy zamówić coś w restauracji zostaliśmy wyproszeni.Pokoje miały standard 1,5-2 gwiazdki(patrz fotki),zniszczone,brud,pleśń.Brak parasoli przeciwsłonecznych.Po zgłoszeniu nieprawidłowości w Rainbow próbowano nas przekonać iż była to oferta tzw.overbookingu.Zarezerwowaliśmy wycieczkę w kwietniu 2018,pobyt styczeń 1019.Zaproponowano nam kwotę odszkodowania najpierw 200 a po naszej interwencji dodatkowe 250 zł.Nie chciało nam się procesować z Rainbow bo to jest walka z wiatrakami.Przyjęliśmy zaproponowaną kwotę jednak będę się starał omijać Rainbow szerokim łukiem.Loty chyba poprawiono ,my lecieliśmy zwykłym samolotem czeskich linii z poczęstunkiem, kubeczek wody na osobę.Powrotna trasa z dwoma międzylądowaniami(14 godzin).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem