Opinie klientów o Esencja Cejlonu

4.9 /6
64 
opinie
Intensywność programu
4.4
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.1
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Lena, Polska 21.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Niewykorzystany potencjał Sri Lanki

Początkowo zarezerwowaliśmy inną wycieczkę - smak herbaty z cynamonem. Niestety Rainbow miesiąc przed ją odwołał i jedyny wybór jaki mieliśmy to odwołać urlop albo wybrać Esencję Cejlonu. Niestety ze słabszym programem. Dużym plusem części objazdowej była przewodniczka Ewa, która w przystępny sposób przekazywała swoją wiedzę i zarażała pozytywnym podejściem. Zawsze zaplanowała lunch w fajnym miejscu z opcją spróbowania lokalnej kuchni. Co do samego programu - na plus sanktuarium słoni i Sigiriya. Safari popołudniu było pomyłką, tłum jeepów i zamiast bliskości zwierząt doświadczaliśmy smrodu spalin. Kilka punktów ukierunkowanych stricte pod zakupy, kompletna strata czasu - sklep z kamieniami, jedwabiem. Ciekawy ogród przypraw ale nie polecam robić tam zakupów, ceny mocno zawyżone versus to co można kupić później w dowolnym mieście nie tracąc na jakości. Najbardziej czekałam na plantacje herbaty i tu niestety mam mieszane odczucia - zobaczyliśmy proces produkcji, odbyła się degustacja ale samo „zwiedzanie” plantacji to 10 minut przy pierwszych napotkanych krzaczkach aby wycieczka mogła sobie zrobić zdjęcia i tyle… zdecydowanie można było poświęcić na to więcej czasu. Dokupiliśmy masaż w centrum ajurwedyjskim, które niestety nie było przygotowane na 30osobową grupę więc masaż trwał niecałe 30 minut tak by zdążyć ze wszystkimi w ciągu godziny. Jakość noclegów różna od bardzo fajnego hotelu w okolicy Sigirya po zagrzybiały hotel w Kandy. Autokar wygodny więc podróż była komfortowa, a załoga zawsze bardzo pomocna. Podsumowując dobry balans między zwiedzaniem a wypoczynkiem, ale warto zmienić kilka punktów programu.

3.0/6

Ika 19.03.2019

Marzec 2019

Sri Lanka to piękny kraj. I byłyby to jedne z piękniejszych wakacji gdyby nie biuro rainbow, które zakwaterowało nas na wypoczynek w innym hotelu niż wybraliśmy. Okazało się, że hotel Camelot Beach stosuje overbooking i nie ma dla nas miejsca Zakwaterowano nas w hotelu Beacon (o porównywalnym standardzie jak twierdzi biuro). Ludzie w autokarze śmiali się z nas gdy wysiadaliśmy. Z jednej strony budowa , rano budziły nas koguty z gospodarstwa obok, smród ryb, wyjście na gruzy i cmentarz. Maleńki basen (wybraliśmy Camelot ze względu na dwa baseny i ogród) .W ramach rekompensaty biuro zaproponowało 100zl rekompensaty od osoby(do hotelu i pokoju de lux w camelocie doplacaliśmy około 900zł). Po dwóch dniach walki zostaliśmy przeniesieni do Camelot. Podczas przenosin zostawiliśmy torbę a aparatem i telefonem w aucie kierowcy z biura kontrahenta. Po dwóch dniach udało się odzyskać aparat ale telefon ktoś sobie przywłaszczył. Nie byłoby kłopotu gdybyśmy zostali zakwaterowani w odpowiednim hotelu. Składamy reklamację.

3.0/6

Arleta 28.02.2020

Esencja Cejlonu

Wycieczka niezbyt męcząca, ciekawa. Czas stracony na wizycie w muzeum połączonym ze sklepem z kamieniami szlachetnymi i sklepem z jedwabiem - mógł zostać wykorzystany w ciekawszych miejsach.

2.5/6

Marian, Rybnik 27.01.2020

słaby przewodnik

j.w.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem