Opinie o Esencja Cejlonu

5.1/6
(86 opinii)
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.1
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Esencja Cejlonu

    Arleta 28.02.2020

    Wycieczka niezbyt męcząca, ciekawa. Czas stracony na wizycie w muzeum połączonym ze sklepem z kamieniami szlachetnymi i sklepem z jedwabiem - mógł zostać wykorzystany w ciekawszych miejsach.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    słaby przewodnik

    Marian, Rybnik 27.01.2020

    j.w.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Esencja Cejlonu

    KRYSTYNA HALINA , GDYNIA 16.12.2019

    Wycieczkę oceniam negatywnie, ma na to wpływ postawa , zachowanie i kompetencje Pilota. Kilka faktów przedstawiłam poniżej w uwagach dotyczących pilota. Cejlon ta ładna i ciekawa wyspa.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    Wycieczka znacząco poniżej oferowanego standardu !

    Piotr,l 26.04.2019

    Na wstępie zaznaczę ze wyjeżdżam odpocząć za granicę 2 razy w roku i przez ostatnie kilka lat jest to tzw. egzotyka. Do tej pory jeździłem głównie z TUI, Itaką, Ecco i Neckermannem.Byłem z Rainbow raz w życiu (Esencja Cejlonu) i niestety nie chcę tego powtórzyć. Dlaczego? Powodów jest wiele, ale ten który mnie boli najbardziej to kompletna ignorancja uwag klienta przez dział kontroli jakości i reklamacji (nazwisko osoby zajmującej się sprawą pozostawiam nie upublicznione). Przykłady? Proszę bardzo - oczywiście wszystkie wzięte z oficjalnych odpowiedzi Rainbow na moje pisma.1. Zniszczony bagaż podczas przelotu organizowanego oczywiście przez Rainbow to wyłącznie mój problem i mogę go sobie zgłosić do przewoźnika jakim był Travel Service. Mało tego - miałem wykupione ubezpieczenie obejmujące bagaż!2. Moje uwagi do totalnie zagrzybionego pokoju (smród i odpadający płatami tynk ze ścian w pokojach) na Sri Lance w hotelu 4.5* zostały podsumowane stwierdzeniem, że to przecież wyspa więc jest to taka cecha panujacego tam klimatu ….3. Sposób rozpatrywania reklamacji. Rozumiem że macie Państwo 30 dni i z tego korzystacie ale możliwość składania reklamacji jedynie w formie papierowej, zwłaszcza w przypadku gdy zawiera ona zdjęcia jest uciążliwa i sądzę że jest jedynie pretekstem aby następnie stwierdzić że dokumentacja fotograficzna nie potwierdza argumentacji mojego pisma reklamacyjnego. Na zakończenie. Szczytem wszystkiego jest ostatnie zdanie mówiące iż dalsza ewentualna moja korespondencja adresowana do Rainbow pozostanie bez dalszej odpowiedzi z Państwa strony, co w połączeniu ze stwierdzeniem że macie nadzieję że z wycieczki pozostaną mi jedynie dobre wspomnienia jest kpiną ze mnie jako Waszego klienta.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    reklamacja

    Katarzyna, Straszyn 03.02.2020

    program i warunki wycieczki fatalne.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    DNO!!!! Słonie w łańcuchach poganiane dzidami i strata czasu w sklepach turystycznych

    Karol 18.03.2022

    Nie wyobrażam sobie gorszego programu!!!Jednym z pierwszych punktów wycieczki jest sierociniec dla słoni, opisany w ofercie tak: "Tutaj nowy dom znalazły zwierzęta porzucone przez swoje stada lub zranione.". Zapomnieli nadmienić, że słonie są w łańcuchach, a na spacerach są poganiane dzidami. Czuje obrzydzenie, że moje pieniądze poszły na wspieranie takiego okrucieństwa. Na safari w Parku Narodowym było mnóstwo jeepów (korki jak w Warszawie), które zatruwają spalinami naturalne środowisko słoni i innych zwierząt. Zamiast dać czas wolny w urokliwych miejscach takie jak miasto Kandy, to marnowaliśmy czas na zorganizowane postoje w sklepach turystycznych, gdzie można było kupić maski, albo ubrania w cenach o wiele droższych niż w prawdziwie lokalnych sklepach. Dodatkowo ten ogród przypraw nadmieniony w ofercie to nic innego jak ogródek restauracji, gdzie po zakończonej demonstracji można było znowu zrobić zakupy po zawyżonej cenie. Kolejny punkt programu, który powinien być usunięty to "muzeum" kamieni szlachetnych. "Muzeum" to bardziej ja zwyczajny sklep jubilerski. PODSUMOWUJĄC, jeśli lubisz latać na "drugi koniec świata" żeby jeździć po sklepach i robić sobie zakupy oraz patrzeć na złe traktowanie zwierząt i za to wszystko zapłacić duże pieniądze "Esencja Cejlonu" z Rainbow będzie idealną wycieczką dla Ciebie. CHCE ZWROT PIENIĘDZY

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem