Opinie klientów o Esencja Cejlonu

4.9 /6
64 
opinie
Intensywność programu
4.4
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.1
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Anna Maria , Wrocław 02.03.2020

bardzo ciekawa wycieczka dla całej rodziny

Wycieczka niezbyt forsowna, bardzo przyjemna, dość łatwa. Spokojnie można się wybrać na nią z dziećmi. Ciekawe miejsca godne odwiedzenia, które znalazły się w programie, faktycznie są esencją, na więcej trzeba się wybrać powtórnie. Dobrze dobrana ilość atrakcji: trochę świątyń i zabytków, trochę przyrody, nieco lokalnego kolorytu. Nam najbardziej podobały się spotkania z codziennym życiem lankijczyków, mniej wizyty w sklepach i fabrykach. Wszystko było zgodnie z planem, czasem; panował porządek i miła atmosfera. Sri Lanka jest wspaniała! Polecam tę wycieczkę.

5.5/6

Anna, Sierpc 16.12.2019

Esencja Cejlonu

Wyjazd należał do udanych. Sri Lanka wyspa o bardzo bujnej przyrodzie. Program wycieczki bardzo ciekawy i nie wyczerpujący. Szczegółowe informacje Pani Alicji pozwoliły przybliżyć historię i życie na wyspie Lankijczyków. Pilot Pani Alicja w sprawny i zorganizowany zawiadywała podległą grupą turystów. Konsekwencja i dobry przekaz informacji sprawił, że na nikogo nie czekano i nikt się nie zgubił. Gorzej było z wyżywieniem szczególnie (dotyczy części objazdowej) na śniadania. Nie tylko nie było wyboru lecz zdarzały się nie świeże produkty - zapleśniały chleb, czerstwe pieczywo. Zakwaterowanie w hotelach było na dobrym poziomie - czysta pościel oraz czyste ręczniki. Warunki transportu - nie budziły zastrzeżeń. Jeśli chodzi o hotel w części pobytowej to spełniał on nasze oczekiwania. Wyżywienie oraz pokój w hotelu na wysokim poziomie. Codzienna zmiana pościeli, codzienne sprzątanie, codzienna wymiana ręczników oraz uzupełniano kosmetyki, wodę herbatę. Minusem było brak naturalnej kawy.

5.0/6

Andrzej, Białystok 04.02.2020

Fajna wycieczka

Lot wprawdzie długi, ale przyjemny. Zaskoczeniem było, że po przylocie Pani Alicja Mikołajczyk zawiozła nas do hotelu. Mieliśmy około 3 godz.(łącznie ze śniadaniem) żeby w pokoju wykąpać się i przebrać na dalsze zwiedzanie. Trasa wycieczki jest taka jak chciałem-prawdziwa Esencja Cejlonu. Pani Ala i cała załoga autokaru w skład której wchodzili kierowca, pomocnik kierowcy(sprawdzał się w zakręcaniu na wąskich drogach Sri Lanki) i pilot ze strony lankijskiej. Mieliśmy z jego strony olbrzymie ułatwienie, gdyż w trybie błyskawicznym wymieniał dolary na rupie(w każdej ilości. Bardzo duże ułatwienie, gdyż już na wypoczynku wymieniając w Banku straciliśmy około 45 min. Podsumowując wycieczka bardzo udana, niezbyt męcząca. Hotele na objeździe w normie trzech gwiazdek. Pani Ala nasza pilotka była opiekuńcza, dbająca o nas, posiadająca dużą wiedzę o Cejlonie. Wycieczka na piątkę z plusem.

5.0/6

Małgorzata, Warszawa 23.12.2019

Ciekawie i wspaniale - ale nie bez zastrzeżeń

Wycieczka zorganizowana była w sposób przemyślany, tak byśmy mogli faktycznie zobaczyć esencję Sri Lanki. Przewodniczka wspaniale o wszystkim opowiadała i nawet deszcz nie przeszkodził w docenieniu uroku tej wyspy. Jednak chciałabym mocno zaprotestować przeciwko wspieraniu wątpliwie etycznego biznesu jakim jest "sierociniec" dla słoni. Jak cudownie zobaczyć słonie na wolności w parku narodowym - co też jest częścią tej wycieczki - a jak przykro patrzeć na spętane łańcuchami i ganiane kijami zwierzęta w miejscu, które dziś już nie ma wiele z sierocińcem wspólnego, to biznes dla nieświadomych turystów. Mam nadzieję, że w przyszłości Rainbow zrewiduje program tej wycieczki, żyjemy w XXI w, świadomość na temat dobrostanu zwierząt jest bardzo duża i fajnie by było, gdyby biuro podróży podejmowało odpowiedzialne etycznie i ekologicznie decyzje o zwiedzanych miejscach. Drugą rzeczą która mnie rozczarowała było "zwiedzanie" Colombo. W praktyce 2 godziny jeździliśmy autokarem po mieście, większość atrakcji zobaczyliśmy właśnie zza szyb autokaru. Mało to miało wspólnego ze zwiedzaniem. Bardzo byłabym szczęśliwa mając w mieście choć odrobinę czasu wolnego, by poczuć jego klimat.
1891016
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem