Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
waldemar, warszawa 04.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
pobyt 23-02-24
hotel dobrze położony , nie daleko od plaży , oceniłbym na wiecj gwiazdek , ale było po prostu brudno w pokoju , sprawił ponure wrażenie , choć hotel ma nie całe 4 lata , w basenie zimna i niezbyt czysta woda obsługa ok , menu niezbyt obszerne , ale mozna zawsze wyjść zjeść coś fajnego w okolicznych restauracjach
2.0/6
Beata, BIELSKO-BIAŁA 03.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Wypoczynek w hotelu Bamboo Vollage
Hotelik jest niewielki bez dostępu do plaży, co znacznie utrudnia wypoczynek. Otoczony jest murem ,za którym w weekendy trwa dyskoteka, zlokalizowany jest parking i rozkopana droga. Część domków jest usytuaowana koło głośnych agregatów prądotwórczych. Wnętrze domków jest przestronne jednakże bez okien, o ubogim wnętrzu (braku szafy ) fatalnym wykończeniu ścian i podłóg. Wszystkie ściany w pomieszczeniach były zawilgocone. Na terenie hotelu jest staw z inwentarzem (kaczki, króliki, pawie), który mógłby być atutem, gdyby nie roztaczający się i bardzo uciążliwy w tym klimacie niemiły zapach. W formule all inclusive śniadania w formie bufetu są mało urozmaicone aczkolwiek do przyjęcia, natomiast obiady i kolacje ograniczają się do 5 potraw w formie fast food bez warzyw i owoców. Zgodnie umową mieliśmy zagwarantowane, że każda osoba powinna otrzymać 5 drinków alkoholowych. W rzeczywistości było pomimo interwencji rezydenta serwowano tylko piwo oraz napoje bezalkoholowe. Animacji i rozrywki niewiele, my nie zauważyliśmy. W związku z licznymi niedogodnościami złożyliśmy reklamację do rezydenta z jednoczesną prośbą o przeniesienie do innego hotelu - bez odpowiedzi. Zachowanie obsługi też było różne, zwłaszcza jak poprosiliśmy o zmianę domku. Reasumując hotel w ofercie biura Rainbow wydawał się na wysokim poziomie lecz w rzeczywistości oferował słabe warunki.