Opinie o Bamboo Village

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(10 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.7
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt 23-02-24

    waldemar, warszawa 04.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    hotel dobrze położony , nie daleko od plaży , oceniłbym na wiecj gwiazdek , ale było po prostu brudno w pokoju , sprawił ponure wrażenie , choć hotel ma nie całe 4 lata , w basenie zimna i niezbyt czysta woda obsługa ok , menu niezbyt obszerne , ale mozna zawsze wyjść zjeść coś fajnego w okolicznych restauracjach

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Wypoczynek w hotelu Bamboo Vollage

    Waldemar, --- 03.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotelik jest niewielki bez dostępu do plaży, co znacznie utrudnia wypoczynek. Otoczony jest murem ,za którym w weekendy trwa dyskoteka, zlokalizowany jest parking i rozkopana droga. Część domków jest usytuaowana koło głośnych agregatów prądotwórczych. Wnętrze domków jest przestronne jednakże bez okien, o ubogim wnętrzu (braku szafy ) fatalnym wykończeniu ścian i podłóg. Wszystkie ściany w pomieszczeniach były zawilgocone. Na terenie hotelu jest staw z inwentarzem (kaczki, króliki, pawie), który mógłby być atutem, gdyby nie roztaczający się i bardzo uciążliwy w tym klimacie niemiły zapach. W formule all inclusive śniadania w formie bufetu są mało urozmaicone aczkolwiek do przyjęcia, natomiast obiady i kolacje ograniczają się do 5 potraw w formie fast food bez warzyw i owoców. Zgodnie umową mieliśmy zagwarantowane, że każda osoba powinna otrzymać 5 drinków alkoholowych. W rzeczywistości było pomimo interwencji rezydenta serwowano tylko piwo oraz napoje bezalkoholowe. Animacji i rozrywki niewiele, my nie zauważyliśmy. W związku z licznymi niedogodnościami złożyliśmy reklamację do rezydenta z jednoczesną prośbą o przeniesienie do innego hotelu - bez odpowiedzi. Zachowanie obsługi też było różne, zwłaszcza jak poprosiliśmy o zmianę domku. Reasumując hotel w ofercie biura Rainbow wydawał się na wysokim poziomie lecz w rzeczywistości oferował słabe warunki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem