Opinie o LABRANDA Coral Beach Hotel

Kategoria lokalna: 5

4.9/6
(28 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    GAMBIA

    JAROSLAW, Rusocin 27.12.2019

    Grudzień to idealny czas na podróż do Gambii . Wysokie temperatury ( w dzień ponad 30 a w nocy 20 stopni ) nie są uciążliwe a raczej idealne na pobyt nad brzegiem oceanu . Ludzie są przyjaźni a czas płynie powoli .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    50

    hotel super na leżakowanie

    Marek, Oświęcim 27.12.2018

    hotel dla osób które chcą tylko leżeć i spacerować ,wszystko w nim jest, all jest dobry bez reglamentacji, obsluga przyjazna ,czysto,woda w basenie zimna i nikt się nie kąpie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Raj z problemami

    Radek, Zielona Góra 24.12.2019

    Pięknie położony hotel, wbity w nadmorski klif. Śliczne kolorowe budynki, niezła plaża, smaczne choć po tygodniu nieco monotonne jedzenie i dość pikantne. Tylko lokalne drinki do picia, wszystko importowane dodatkowo platne podobnie jak restauracja a la carte. Przemiła obsługa choć pracująca w swoim stylu i swojej rzeczywistości czaso-przestrzennej. Wszystkie pokoje z widokiem na morze. Napiwki czynią cuda :-). Wady: w naszym pokoju ( 4124) nie bylo cieplej wody przez caly pobyt, w południe wody nie bylo wcale, internet żyje wlasnym życiem i często go nie ma, generalna czystość ośrodka jest w "stylu afrykańskim". Ogólnie - polecamy serdecznie i Gambie z Rainbow i ten hotel. My tam wrócimy.....

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Coral Beach opinia

    Grzegorz 11.11.2019

    Hotel niby 5 gwiazdkowy, ale realnie takie 3,5 gwiazdki europejskie. Jak nie zaczną dbać i remontować to za 2-3 lata będzie ruina. Wybraliśmy pokój deluxe, więc warunki były przyzwoite, ale mankamenty były: ciężko otwierane drzwi balkonowe, zapach wilgoci w pokoju gdy klima była wyłączona (przy włączonej nie było problemu). Jedzenie bardzo monotonne, cały czas kurczak w różnych smakach, ryba i twarda wołowina, brak typowo lokalnych potraw. Samo otoczenie hotelu przepiękne, piękna czysta plaża, piękny ogród z palmami, dużo leżaków, ładny basen, dobry bar. Sporo niemieckiej geriatrii, ale może to pora roku... animacje codziennie wieczorem, ale kończyły się przed 22:00, potem nie było co robić, cisza i pustka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Gambii

    WOJCIECH, Jaworzno 27.01.2020

    Wyjazd ogólnie udany, Gambia warta odwiedzenia, ale hotel pozostawia wiele do życzenia, nie jest wart polecenia jak na 5* za taką cenę jak zapłaciłem. W mojej ocenie to max. 3* z ceną o połowę niższą nawet jak na Afrykę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Obiektywnie

    PAWEL ,Warszawa 09.12.2019

    Hotel lata świetności ma już za sobą. 5 gwiazdek, które w spadku zostawił Sheraton , zostało zmarnotrawione. Nowy operator spoczął na laurach i widać tego efekty. Hotel niszczeje. Pokoje nieremontowane . Brakuje ręczników, trzeba po kilka razy się o nie prosić. Jedzenie cały czas takie samo. Bezwzględu czy to śniadanie, obiad czy kolacja. Nawet świeżą barakude na kolację potrafili zepsuć. Oczy się cieszyły, podniebienie już nie. Nie dało się zjeść. Pobyt uratowała pogoda, bliskość do wioski rybackiej gdzie można było skosztować naprawdę super smacznej ryby prosto z oceanu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Labranda pobyt w hotelu

    Maria Teresa, Łomianki 07.01.2020

    Hotel przepełniony, nie zawsze wystarczało leżaków i ręczników. Na "stołówce", ponieważ trudno nazwać to restauracją brudne stoliki i podkładki, na których kładziono sztućce. Projekt architektoniczny hotelu wykonany przez szalonego architekta. Bałagan przy rozdzielnictwie pokoi. Kupują pokój DELUXE otrzymałam ekonomiczny. Osoby, które zapłaciły za pokój ekonomiczny otrzymały Deluxe. Trzy dni prosiłam o zmianę pokoju, w rezultacie po interwencji jednej z rezydentek otrzymałam zamienny pokój, bowiem pierwsza rezydentka nie miała siły przebicia w recepcji. W łazience nie było ciepłej wody, ponieważ pokój znajdował się na końcu kompleksu. Ponieważ myłam się w zimnej wodzie, mimo zgłoszenia w recepcji braku ciepłej wody, oraz myłam głowę w zimnej wodzie, wróciłam z zapaleniem oskrzeli, które zostało zapoczątkowane w trakcie pobytu. W związku z tym podróż powrotna była dla mnie koszmarem, bowiem nie mogłam oddychać. Jestem w trakcie antybiotykoterapii, a mój stan jest fatalny.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    LEKKIE ROZCZAROWANIE.

    Magdalena 24.02.2020

    HOTEL 5* NAWET NA WARUNKI AFRYKI , Z BARDZO ZAWYŻONĄ KWALIFIKACJĄ . WSZYSTKO RACZEJ DO REMONTU , ZEPSUTE , URWANE , NIE DZIAŁAJĄCE. W NIEKTÓRYCH POKOJACH GRZYB , BRAKI WODY W TOALECIE I KRANACH . POKOJE SPRZĄTANE CODZIENNIE . LODÓWKA - U NAS DZIAŁALA . CZAJNIK , WODA MINERALNA - CODZIENNIE UZUPEŁNIANA . JEDNAK CZYSTOSC W POKOJACH I POZOSTAŁYCH MIEJSCACH OBJEKTU JAK NA NASZE STANDARDY, POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA . WYŻYWIENIE - STOŁÓWKOWE. MONOTONNE . CODZIENNIE TO SAMO . DRINKI . NAPOJE W BARACH - BEZ OGRANICZEŃ . DZIWNY ZWYCZAJ ZAJMOWANIA LEŻAKÓW ????!!!!! ZWŁASZCZA PRZEZ TURYSTÓW Z NIEMIEC . RACZEJ B. MAŁO ATRAKCJI DLA DZIECI . SŁABY PROGRAM ANIMACJI NA BASENIE . ZA TO CODZIENNE WYSTEPY WIECZORNE RÓŻNYCH GRUP MUZYCZNYCH . MIŁA OBSŁUGA W BARACH I RESTEURACJI GŁÓWNEJ . OCHRONA B. CZUJNA I POMOCNA . TWARZ I BUZIA BOLI OD CIĄGŁYCH ODPOWIEDZI I UŚMIECHANIA SIĘ . CIEPŁO , PRZYJEMNIE SIĘ LEŻY I WYPOCZYWA POD PALMAMI , Z JEDNEJ STRONY MORZE , Z DRUGIEJ BASEN , ZIELONA TRAWKA . TYDZIEŃ PO OBJEŻDZIE MIŁO ODPOCZĄC . KIEPSKI SKLEPIK W HOTELU . HOTEL Z DALA OD CENTRUM HANDLOWEGO - NAJBLIŻSZE SKLEPIKI W OK HOTELU SENEGAMBIA . OGÓLNIE CENA MOCNO NIEADEKWATNA . ALE JEDYNY HOTEL Z WERSJĄ ALL INCL. POBYT MIMO WSZYSTKO PRZYJEMNY . TRZEBA TO RACZEJ TŁUMACZYĆ NATURĄ , BEZTROSKĄ SAMYCH AFRYKAŃCZYKÓW, KTÓRZY MIMO WSZYSTKO STARAJĄ SIĘ UPRZYJEMNIAĆ CZAS WYPOCZYNKU I POBYTU W HOTELU .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem