Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel nie jest zły – obsługa jest bardzo miła i pomocna, a pokoje przestronne. Niemniej jednak na Google i TripAdvisor hotel ma jedynie 3 gwiazdki, więc nie wiem, dlaczego na Rainbow jest oznaczony jako 4-gwiazdkowy. Śniadania są monotonne – codziennie serwowane są te same dania: kawałki kurczaka w panierce, parówki, kasza, płatki, fasola i jajka. Brakuje podstawowych produktów, takich jak szynka, ser, pomidor, ogórek czy sałata. Kawa jest dostępna wyłącznie w wersji rozpuszczalnej. Bardzo się cieszę, że nie wykupiliśmy obiadu i kolacji, ponieważ nasi znajomi, którzy z tego skorzystali, narzekali, że jedzenie było niesmaczne i nie do zjedzenia. Dodatkowo, Wi-Fi w hotelu działa bardzo słabo i jest praktycznie bezużyteczne. Kolejnym minusem jest brak gorącej wody, który zdarzał się często, oraz bardzo niskie ciśnienie wody, co było dużym utrudnieniem. Najlepszą opcją w przypadku tego hotelu jest rezerwacja bez wyżywienia. W okolicy znajduje się wiele świetnych i niedrogich restauracji oraz kawiarni, które serwują pyszne i urozmaicone dania.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, dla mało wymagających, standardy czystości dalekie od Polskich, ale po prośbie z uśmiechem i mały podarkiem posprzątane tak,że dało się mieszkać. Przyroda i ludzie Gambii niesamowici.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Znam kilka hoteli w Kololi, bo był to mój piąty pobyt w tym regionie. Po powrocie złożyłem reklamację w Rainbow. Jedynym atutem tego hotelu jest jego położenie pomiędzy główną arterią i plażą. Standard pokoi, śniadania, plastikowa (!) trawa na części przestrzeni przy budynku hotelu to oferta dla gości, którzy nie mają żadnych wymagań i oczekiwań. Rainbow z tą oceną się nie zgodziło i odrzuciło moją reklamację, nie widząc niezgodności pomiędzy opisem hotelu w swojej ofercie a stanem faktycznym.