Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w lutym, praktycznie brak komarów, pogoda idealna. Warunki w hotelu przyzwoite. Jest czysto, wielu pracowników dba o porządek. Wieczorami występy lokalnych zespołów. W menu dużo ryb i owoców morza :) . Serdecznie polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gambia, trzeba zobaczyć ten kraj! Od pierwszego dnia będziesz bombardowany skrajnościami, których nie ma w Europie. Np. bieda & bardzo przyjaźni i uśmiechnięci mieszkańcy. Na pierwszy rzut wygląda, że ludzie żyją na złomowiskach i wysypiskach śmieci. My turyści jesteśmy dla nich nadzieją na zarobienie choćby na miskę ryżu. Dlatego każdy napotkany, chce z nami rozmawiać i nam pomóc (pokazać okolicę, coś sprzedać, zorganizować wycieczkę). Wszystkie ceny podlegają negocjacjom, przynajmniej o połowę :) ➕ Położenie hotelu nie jest w samym centrum, ale za to hotel ma najpiękniejszą, szeroką i prawię pustą plażę! Kto szuka odpoczynku, polecam! ➕ Obsługa hotelowa bardzo pomocna i życzliwa. ➕ Czysty i duży basen hotelowy. ➕ Duży wybór posiłków. ➕ Brak obostrzeń covidowych. ➕ Wycieczki — polecam wszystkie z polskimi rezydentami. ➕ ➕ ➕ Największy plus dla rezydentów: Ani i Macieja. Żałuję, że nie było więcej wycieczek do wykupienia. Pani Ania robiła zdjęcia, którymi się podzieliła :) ➖ Pokoje, zbyt ciemne, wymagają remontu. Do tego są dzielone podwójnymi drzwiami w ścianie z drugim apartamentem, słychać co sąsiedzi mówią.... Kto powinien koniecznie odwiedzić Gambię? Każdy kto: ✅ narzeka, że ma mało, ✅ chce podszlifować angielski (mieszkańcy Gambii mówią po angielsku, rozmawiasz wszędzie, w hotelu, na plaży czy ulicy. To zdecydowanie lepsze niż lekcje angielskiego w PL) ✅ potrzebuje słońca i owoców w zimowym sezonie. Pogoda gwarantowana!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie miałem możliwości być zakwaterowany w/w hotelu,gdyż mieszkaliśmy w hotelu Red Krok ,który znajdował się w sąsiedztwie(za płotem)hotelu Ocean Bajn.Pani Rezydent usiłowała zrekompensować tę niedogodność co zaakceptowałacała grupa.Niestety w dniu,,Zakochanych",w zamian za brak w pokoju telewizora,mieliśmy gratisowo uczestniczyć w uroczystej WALENTYNKOWEJ kolacji-niestety obsługa Restauracji nie była o tym poinformowana.Był to nie miły zgrzyt.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położony blisko szerokie,piaszczystej plaży z dość dużym basenem i bardzo przyacieską,niespoufalającą się zawsze uśmiechniętą obsługą.Bardzo dobra i urozmaicona kuchnia.Hotel położony w sąsiedztwie licznych oferującyczh miejcowe wyroby rękodzielnicze.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
lata swietności hotelu minęły
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto zobaczyć ten obszar prawdziwej Afryki . Gambia ,Senegal ..........hotel ii jego położenie jest ok Wyżywienie ....co prawda , mało urozmaicone .....ale ok ......my mieliśmy tylko śniadania Pozostałe posiłki wg szlaku kulinarnego Pokoje ok
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
sympatyczny hotel choć na pewno nie 5 gwiazdek - max 3; pokój zmieniałyśmy 4 razy gdyż w każdym coś nie działało; Rainbow wykupił jedynie pokoje standardowe i niektóre nie miały ładnego widoku.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, jego położenie, wyposażenie, jakość usług i wyżywienia adekwatne do kategorii. Raczej nie dla żądnych rozrywki lecz odpowiedni dla chcących odpocząć po znojach objazdu Senegal-Gambia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ładny teren hotelu, ochrona przy wejściach. Obsługa szybko reaguje np. na prośbę o zmianę pokoju. Sklep i kantor blisko wejścia do hotelu, wi-fi działa nawet na hotelowej plaży:) polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo klimatyczny. Jedzenie bardzo dobre. Obsługa bardzo miła. Pokoje raczej na poziomie 3 gwiazdek. Mieliśmy zamieniany pokój z powodu mrówek w toalecie w pierwszym pokoju. Lodówka bardzo głośna, telefon w pokoju nie działał. W basenie woda nie jest podgrzewana przez co była nieco zimna. Dużo zieleni wokół co oceniamy bardzo na plus. Opieka rezydenta pozostawia wiele do życzenia. Spotkanie mieliśmy w innym hotelu (SunBeach) i pierwsze 30 minut słuchaliśmy o zaletach tego hotelu, o swoim nie dowiedzieliśmy się nic. Pan opowiadał, że w razie problemów zdrowotnych rezydenci służą pomocą i pojadą razem do kliniki w celu wsparcia językowego itp. tymczasem jak poprosiłem o pomoc dyżurującą w danym tygodniu Panią Paulinę usłyszałem, że to jest ostateczna ostateczność i że mam radzić sobie sam oraz, że ona nie zna medycznego angielskiego. Brak zainteresowania, napisania jak się czuję czy czegokolwiek. Przy wylocie również zero empatii. Dla Pani Pauliny jesteście tylko „głowami”, które dzisiaj są, jutro już nie. Transfery do hotelu i na lotnisko w bardzo niskiej jakości autobusach. Autobus zawożący na lotnisko miał kilkukrotnie awarię i nie mógł np. cofać bo skrzyni biegów. w tym aucie już chyba nie było... Ludzie byli zażenowani. To nie jest tak, że tak tam wyglądają samochody, bo jakoś zagraniczne biura posiadają dużo lepsze floty, a Polaków można wozić przecież szrotami.