Opinie o Palma Rima Hotel

Kategoria lokalna: 2

4.6/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    HOTEL

    Jolanta, WARSZAWA 28.03.2014

    wspaniały ogród i małpy w zasięgu ręki

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Gambia

    Bogdan, Piotrków Trybunalski 24.02.2020

    jakość pokoi w budynku głównym jest zła.Bardzo skromne wyposażenie które, nie odpowiada rekomendowanym 3 gwiazdkami. Hotel nie realizuje HB pomimo, dokupienia w biurze a ogranicza się tylko do skromnej karty z barze basenowym. Sugeruję ograniczyć się tylko do śniadania a pozostałe posiłki dokupywać w licznych barach lub sklepie. Wyjdzie o wiele taniej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    pobyt od 08.11.2019 do 23.11.2019

    Stanislawa, Szczecin 20.12.2019

    Pobyt w hotelu 3,5 gwiazdki!! pozostawia co nieco do życzenia.Pokój nr 208 od strony drogi b.skromnie wyposażony, łazienka do remontu: armatura, płytki pokryte pleśniąw pokoju nie było telewizora ani lodówki, jedna szafka nocna a na ścianach insekty..Śniadania b. mało urozmaicone - codziennie to samo, brak podstawowych warzyw .Na bufecie ciągły brak i na uzupełnienie trzeba było długo czekać.Kolacje w formie bufetu dokupiłyśmy jako dodatkowe świadczenie - 60,00 zł/od osoby za 1 kolacje .Okazało się, że bufetu nie ma!!. W zamian kolacja serwowana z mini karty i to było nie tylko niesmaczne ale wogóle nie urozmaicone, w związku z czym po 8 dniach jedzenia kilkukrotnie tych samych dań zrezygnowałyśmy z tych kolacji -składając reklamacje na ręce Rezydentki.Przez pozostałe dni korzystałyśmy z restauracji po drodze do plaży - gdzie posiłki były bardzo smaczne .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Hotel Palma Rima

    Stanisław, 24.11.2015

    Będąc w Palma Rima z 3 i pół gwiazdki zostałem rozczarowany w Egipcie 2 gwiazdki są lepsze warunki niż w Palma Rima (3+ oszustwo) 602 326 223

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Ubogo

    Jacek, Warszawa 02.03.2020

    Hotel. Na zdjęciach prezentuje się fajnie. Gorzej z sytuacja w realu. Pokoje bardzo zaniedbane. Śniadania ubogie, nawet jak na śniadanie angielskie. Miał być darmowy internet na terenie całego hotelu, a był tylko w lobby i nad basenem, a do tego z "niesamowitą" prędkością transferu 5Mb/s. Do kompletu dochodzi strasznie hałasujący agregat klimatyzacji za ścianą i bucząca pompa wody na dachu. O wczesnym śniadaniu nie wspominając (jedna kromka chleba z wędliną i tyle). No i na deser mega nieuprzejmy Manager hotelu. Z jasnych punktów to tylko basen i obsługa basenu, restauracji i pokojówki. Oni robią dobrą robotę. Niestety to nie wystarczy. Szczerze nie polecam!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ten hotel to pomyłka

    Marek, Warszawa 23.11.2019

    Nie znam się na gwiazdkach, ale jeśli Senegambia ma 3,5 to Palma Rima nie powinna mieć więcej niż 1. Dopłata do klimatyzacji w Polsce kosztuje 10 euro/dz, a na miejscu 30. Śniadania bardzo skąpe i wydzielane, np omlet z jajka pocięty na kwadraciki 2x2 cm, a osoba z obsługi nakłada mi na talerz 1 kosteczkę i patrzy mi się w oczy czy chcę drugą. Na śniadania w kółko te omlety i fasola, a z owoców pocięte banany małe cienkie kawałki arbuza. No były też na słodko dwa rodzaje dżemu oraz owsianka (też często, nie zawsze nakładana przez obsługę). No i na wejściu jedna pani do zapisywania z którego pokoju jestem. Obiadokolacji nie warto dokupywać, to strzał w kolano. Serwowana z karty, gdzie do wyboru są 3 czy 4 dania, a z takich zjadliwych to w zasadzie 2. W kółko jesz to samo, a wyjdzie się do restauracji poza hotel to wybór duży i jedzenie lepsze, no i o wiele taniej niż ta dopłata. Perełką w tym wszystkim był basen - duży, dobrze wyprofilowany i zadbany. Jeśli firma Rainbow nie chce mieć kłopotów i złych ocen to niech lepiej zrezygnuje z wysyłania swoich klientów do tego hotelu!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    hotel Palma Rima

    maciej, 28.12.2015

    Generalnie hotel oceniam źle brudno,np. w basenie na wysokości poziomu wody czarna obwódka brudu.dyrekcja hotelu podejmowała decyzje kuriozalne np. za przedłużenie pobytu o6 godz 50 euro.rezydentka arogancka bezczelna reprezentowała hotel a nie gości,wprowadziła nas w błąd nieprawidłowo informując a następnie nie odbierała telefonu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Ladny basen, reszta ponizej oczekiwanego standardu

    KATARZYNA, WROCLAW 02.03.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Ladny basen, obsluga w wiekszosci mila i uprzejma, wyzywienie niskiej jakosci, bezposrednia okolica niezbyt ciekawa.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    57

    Uwaga okradają!!!!!

    Gosia 16.04.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    W pierwszą noc podczas "dziwnie mocnego" snu zostałam okradziona z dokumentów, telefonów, aparetu fotograficznego, wszystkich pieniędzy itp. Odradzam!!! Po powrocie i mojej reklamacji podsumowanie było "Nikt z obsługi hotelu ani z biura Rainbow Pani nie okradł więc dlaczego miałby wypłacić jakąkolwiek rekompensatę"!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem