Kategoria lokalna: 2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony blisko plaży. Monotonne jedzenie. Brak warzyw, owoców. Porcje podawane przez znudzony personel. Bardzo skromne wyposarzenie pokoi. Mieliśmy wrażenie, że ręczniki przenoszą z pokoju do pokoju. Może były niedoprane, nie wiem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie zapłaciliśmy wiele więc nie mieliśmy żadnych wymagań. Hotel czasy przypuszczalnej świetności ma już za sobą, niemniej w tej cenie było ok. Na plus bliskość plaży, restauracji i niezły basen, wszystko regularnie sprzątane. Konsternuje brak klimatyzacji, w styczniu było do wytrzymania, ale nie wyobrażam sobie tam spędzić innego sezonu. Poza tym bezapelacyjnie hotel serwuje najgorsze śniadania jakie można sobie wyobrazić. Bardzo mały wybór, zawsze to samo i fatalna jakość. No tutaj wolałbym pojechać na tanie kolonie w latach 90tych i dostać zatrucia przedwczorajszym salcesonem niż ponownie musieć tydzień śniadaniować w Palma Rima.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel, który był stosunkowo tani i posiadał około 3 gwiazdki uważam, że był przyzwoity... Możnaby zasugerować właścicielom miejsca, aby wzbogacili bufet śniadaniowy...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Palma Rima "nisko budżetowy" dla nie wymagających osób które nie zamierzają spędzać czasu w hotelu, podniszczony, przydałby się gruntowny remont, bungalow jeszcze jako tako, natomiast pokoje w budynku głównym bez klimatyzacji ,tragiczne,bardzo słabe, stare rozpadające się meble,podłoga PCV, łazienka brzydka,niczym z lat 70-tych prysznic z plastikową podartą kotarą,drzwi przesuwane na balkon z którymi trzeba walczyć żeby je otworzyć, z jednej strony widok na basen z drugiej strony budynku na slamsowate stragany na ulicy, ogólnie styl jak w akademiku z lat 70-80-tych. Długi wąski korytarz rzez cały 3 pozimowy budynek i wejścia do pokoi po obu stronach, czyli wszystko słychać co się dzieje na korytarzu. Hotel bez plaży hotelowej oddalony ok. 300-400 m od plaży, duży basen. Śniadania skromne ale można coś znieść dla siebie, polecam jedzenie na "mieście" niedrogo i smacznie. Moim zdaniem lepiej trochę dopłacić do bungalowu lub wybrać inny hotel,
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma kategorię lokalną 2 gwiazdki, i tak powinno pozostać. Rainbowtour ma jeszcze swoją kategorię, i dał temu hotelowi 3,5 gwiazdki, co uważam za po prostu szczere oszustwo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel budżetowy, dla spragnionych ciszy i spokoju. W hotelu nic się nie dzieje. Miejsce zadbane dużo zieleni. Duży basen nie ma problemu z leżakami.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wiele rzeczy Was rozczaruje min. Dostaliśmy pokój bez lodówki (!) co w tym klimacie jest nie do przyjęcia, w basenie nie można pływać po 18 (!), jak masz lot powrotny wieczorem to musisz sie wyprowadzić o 12, nie mozesz wziąć prysznica przed samolotem a przebierasz sie w ogólnodostępnej toalecie. ja rozumiem różnice kulturowe i odmienne standardy ale ten Hotel świadczy o tym, że R nie prowadzi selekcji miejsc do których wysyła swoich klientów. nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zadowolony z wyjazdu i tak naprawdę z hotelu.Jednakże przy ocenie biorę poprawkę na środkową Afrykę.Ten sam hotel oceniany w Grecji np. otrzymałby oceny o 1 pkt.niżej.Na 6 była:pogoda, ocean,plaża, komary[bo nie było] i rezydenci.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga remontu. Ładny duży basen. Dużo zieleni,śpiew ptaków budzi rano, małpy przychodzą na śniadanie. Śniadanie monotonne, codziennie to samo, bekon, parówki, fasola,ser, wędliny, jajka. Pokoje codziennie sprzątane. Ale za te pieniądze może być. Nie ma klimatyzacji i lodówki w pokoju. Bez klimatyzacji można się obejść bo noce chłodne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny ceny jaką zapłaciliśmy. Gambijczycy to mili ludzie Jak chcecie zobaczyć Afrykę musicie godzić się na pewne niedogodności ale to trzeba przeżyć na miejscu ,warto.hotel spełnia swoje standardy na 2 gwiazdki . Uwagi mam do biura Rainbow nie do Hotelu Palma Rima za brak reakcji co do poprawnego działania systemu All inclusive w 7 ostatnim dniu wypoczynku,albo ze żle zawartej umowy z hotelem ,dzień ten staje się koszmarem gdy po śniadaniu wacasz z pomiątkami z okolicznych sklepów a pieniądze wydałeś, pokuj opuszczasz o 11.00 .przy barze prosisz o colę i jej nie dostajesz bo już nie należy ci się All inclusive,jesteś na czarnej liście menadżera wg nr . Pokoju , opaska na ręku ci nie pomaga co wzbudza uśmiech Anglików.masz 12 h do odlotu, cały dzień wypoczynku odjazd o godz.20.30. Pośiłków też dla ciebie niema ,sprytny menadżer wszystkim szybko uświadamia wg. Listy że są persona nongrarta , i kieruje do wywieszonego ogłoszenia .A tu wszystko jest możliwe All można powtórnie wykupić za jedyne 2200 dalsi (1miesięczna pensja Gambijczuka),można też jek masz pieniądze napić się , 3 napoje za 1/2 tejże stawki (kola 30 zł.)pić się chce ,siedzisz z Anglikami ,rozmawiesz, oni piją świetne piwo a ty wodę Gambijską więc biegiem do bankomatu na miasto (35C).Cały dzień przecież przed tobą! Trach za portfel, karta wyparowała,już martwisz się co z bagażem,zostawionym w holu.Znalazfeś parę dalasi ,po drodze kupujesz kolę i suchą bagietkę (bardzo dobra) bo wszystko inne w tej temp.. Się popsuje.W hotelu pod wieczór barmanka zagraja ,- wieczorem wylatujecie,no tak odpowiadam. Czego się napijecie,dla żony herbata dla mnie piwo proszę.Gościnność Gambijską wzięła górę.Barman informuje że menadżer Powtarza to systematycznie,Anglicy już nawet się z tego nie śmieją ale dziwią że biuro nic tym do tej pory nie zrobiło